Żywotność Racinga

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #261190
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Czy to prawda że jeśli bd szanował cylinder klasy racing wytrzyma max 5k przebiegu ?? i ze tłoka i pierscienie trzeba wymieniać co 500-1000km ??

    #261191
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Jeśli się nie myle to przy Evo tak jest, no i chyba przy dobrych racingach też.

    #261192
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Jak będziesz dbał to 5-8tys zrobisz na jednym tłoku. A tak po za tym to nie da się określić ile wytrzma to zależy od wielu czynników.

    #261193
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    między innymi od mieszanki, obrotów, chłodzenia … itd

    #261194
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    a właśnie idealna mieszanka do racinga to na 1l bezyny 20ml oleju ??

    #261195
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    20ml ojeju na litr paliwa to mieszanka dla seryjnej 50cc

    #261196
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    dla racinga to ~33ml na litr

    #261197
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Serio na pewno 33ml na 1l paliwa a które lepsze do codziennej jazdy i do docierania 95 czy 98 ??

    #261198
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    98 lepiej się z olejem miećsza:)

    #261199
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    a 95 ma mniej oktan i nie podnosi tak wysoko temperatury spalania co na docieranie chyba lepsze jest

    #261200
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    a kto jeszcze potwierdza ze mieszanka do racinga powinna być 33ml na 1l bezyny ?

    #261201
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    a kto jeszcze potwierdza ze mieszanka do racinga powinna być 33ml na 1l bezyny ?

    Ja. Do serii 1:50, Sport 1:40, a Racing 1:33…

    #261202
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Ok czyli jeszcze raz do zwykłej 50ccm na 1l paliwa 20ml oleju a do racinga do codziennej normalnej jazdy 33ml na 1l ??

    #261203
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Tak a nawet jak lubisz naprawdę dawać popalić to lać 1:25 czyli 40ml na 1 litr paliwa ale to wtedy gdy naprawdę będziesz go katować.

    #261204
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Sory. ale teraz już nic nie wiem do racinga mieszanka jest 1:33 czy na 1litr paliwa 33ml oleju ??

    #261205
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    nie jeden litr oleju na 33 litry paliwa :))

    #261206
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    siwy_fact napisał:

    nie jeden litr oleju na 33 litry paliwa :))

    na pewno będzie lal 33 litry benzyny i 1 litr oleju za jednym tankowaniem 😀

    dla racinga leje się 33ml na 1 litr benz i kropka

    #261207
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    no to sobie by obliczył ile ma lać na litr. mieszanki podaje się ,np. 1L oleju na 30 benzyny 1:30 👿

    #261208
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Ja proponuje kupić buletke do mieszanki Stage6 ja ą mam i jest skala 1:50, 1:40, 1:33. i patrzy się tylko ile się zalalo paliwa i wlewa się tyle oleju do miarki i do baku potem i nie trzeba nic liczyć ani nic 😛

    #261209
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Zgadzam się z Siwy, to jest zajebiste…

    #261210
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    a racing ile będzie palił na gaźniku 19mm kolega ma Manstona i mówi ze 4-5l

    #261211
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    zależy jaką dysze dasz do tego, ale gaźnik 19 to za mały jest do racinga lepiej 21mm gaźnik dać:)

    #261212
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Jednak raczej wybiorę hebo jak myślicie jaki na nim zrobie przebieg z 10k ??

    #261213
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    10tyś zrobisz ale na pewno nie na jednym tłoku i jednych pierścionkach 🙂 I wszystko zależy jak założone będzie 😛

    #261214
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    No różnie bywa. Są nikłe szanse że zrobisz 10 000 na jednym tłoku, bo pierścień nie ma żadnych szans Ci wytrzymać. Ale jeśli będziesz jeździł 50km/h i raz na jakiś czas dasz mu piz**, to może się uda^^
    Ale ogólnie Racing jest mało żywotny:/ Niestety.

    #261215
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    nie nie ja mowie ze 10k chce z wymienieniem tłoka…. oraz oczywiscie pierscienia

    #261216
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    DesiRe napisał:

    Ale jeśli będziesz jeździł 50km/h i raz na jakiś czas dasz mu piz**, to może się uda^^
    Ale ogólnie Racing jest mało żywotny:/ Niestety.

    Tylko że Racingiem nie da się jeździć wolni chyba że ktoś się boi albo jedzie pierwszy raz. A to ze żywotny nie jest to akurat każdy wie chyba co 5tyś trzeba zmieniać pierścienie i tłok i nie ma lekko 🙁

    #261217
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    No właśnie najlepsze w tym wszystkim jest to że jak już się ma tą moc to nie da się jeździć te 50km/h^^ I zawsze się pyrka te 60-70chociaż.

    #261218
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Ja też mam tą miarkę stage6 i jakby policzyć dokładnie mieszanka 1:33 to wychodzi 30 ml oleju na 1 litr paliwa. podzielcie sobie nawet 1000ml (olej) przez 33 (paliwo w litrach) i wyjdzie wam dokładnie ile oleju wychodzi na 1 litr paliwa czyli 30ml dokłądnie 30.3ml

    A 50kmh to ciężko jechać nawet skuterem po tuningu sport xD

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button