Żywotność Racinga
- This topic has 28 odpowiedzi, 1 głos, and was last updated 14 years, 4 months temu by
Anonim.
-
AutorWpisy
-
15 listopada 2008 dnia 15:42 #261190
Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Czy to prawda że jeśli bd szanował cylinder klasy racing wytrzyma max 5k przebiegu ?? i ze tłoka i pierscienie trzeba wymieniać co 500-1000km ??
15 listopada 2008 dnia 17:26 #261191Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Jeśli się nie myle to przy Evo tak jest, no i chyba przy dobrych racingach też.
15 listopada 2008 dnia 18:53 #261192Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Jak będziesz dbał to 5-8tys zrobisz na jednym tłoku. A tak po za tym to nie da się określić ile wytrzma to zależy od wielu czynników.
15 listopada 2008 dnia 19:59 #261193Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
między innymi od mieszanki, obrotów, chłodzenia … itd
15 listopada 2008 dnia 21:41 #261194Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
a właśnie idealna mieszanka do racinga to na 1l bezyny 20ml oleju ??
16 listopada 2008 dnia 21:54 #261195Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
20ml ojeju na litr paliwa to mieszanka dla seryjnej 50cc
16 listopada 2008 dnia 22:21 #261196Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
dla racinga to ~33ml na litr
17 listopada 2008 dnia 17:48 #261197Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Serio na pewno 33ml na 1l paliwa a które lepsze do codziennej jazdy i do docierania 95 czy 98 ??
17 listopada 2008 dnia 17:52 #261198Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
98 lepiej się z olejem miećsza:)
17 listopada 2008 dnia 23:51 #261199Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
a 95 ma mniej oktan i nie podnosi tak wysoko temperatury spalania co na docieranie chyba lepsze jest
18 listopada 2008 dnia 15:22 #261200Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
a kto jeszcze potwierdza ze mieszanka do racinga powinna być 33ml na 1l bezyny ?
18 listopada 2008 dnia 17:53 #261201Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
a kto jeszcze potwierdza ze mieszanka do racinga powinna być 33ml na 1l bezyny ?
Ja. Do serii 1:50, Sport 1:40, a Racing 1:33…
18 listopada 2008 dnia 21:04 #261202Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Ok czyli jeszcze raz do zwykłej 50ccm na 1l paliwa 20ml oleju a do racinga do codziennej normalnej jazdy 33ml na 1l ??
18 listopada 2008 dnia 21:42 #261203Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Tak a nawet jak lubisz naprawdę dawać popalić to lać 1:25 czyli 40ml na 1 litr paliwa ale to wtedy gdy naprawdę będziesz go katować.
19 listopada 2008 dnia 16:49 #261204Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Sory. ale teraz już nic nie wiem do racinga mieszanka jest 1:33 czy na 1litr paliwa 33ml oleju ??
19 listopada 2008 dnia 17:00 #261205Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
nie jeden litr oleju na 33 litry paliwa :))
21 listopada 2008 dnia 12:54 #261206Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
siwy_fact napisał:
nie jeden litr oleju na 33 litry paliwa :))
na pewno będzie lal 33 litry benzyny i 1 litr oleju za jednym tankowaniem 😀
dla racinga leje się 33ml na 1 litr benz i kropka
21 listopada 2008 dnia 14:44 #261207Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
no to sobie by obliczył ile ma lać na litr. mieszanki podaje się ,np. 1L oleju na 30 benzyny 1:30 👿
21 listopada 2008 dnia 15:26 #261208Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Ja proponuje kupić buletke do mieszanki Stage6 ja ą mam i jest skala 1:50, 1:40, 1:33. i patrzy się tylko ile się zalalo paliwa i wlewa się tyle oleju do miarki i do baku potem i nie trzeba nic liczyć ani nic 😛
21 listopada 2008 dnia 16:44 #261209Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Zgadzam się z Siwy, to jest zajebiste…
22 listopada 2008 dnia 08:36 #261210Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
a racing ile będzie palił na gaźniku 19mm kolega ma Manstona i mówi ze 4-5l
22 listopada 2008 dnia 09:24 #261211Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
zależy jaką dysze dasz do tego, ale gaźnik 19 to za mały jest do racinga lepiej 21mm gaźnik dać:)
22 listopada 2008 dnia 10:15 #261212Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Jednak raczej wybiorę hebo jak myślicie jaki na nim zrobie przebieg z 10k ??
22 listopada 2008 dnia 10:40 #261213Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
10tyś zrobisz ale na pewno nie na jednym tłoku i jednych pierścionkach 🙂 I wszystko zależy jak założone będzie 😛
22 listopada 2008 dnia 20:01 #261214Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
No różnie bywa. Są nikłe szanse że zrobisz 10 000 na jednym tłoku, bo pierścień nie ma żadnych szans Ci wytrzymać. Ale jeśli będziesz jeździł 50km/h i raz na jakiś czas dasz mu piz**, to może się uda^^
Ale ogólnie Racing jest mało żywotny:/ Niestety.23 listopada 2008 dnia 07:43 #261215Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
nie nie ja mowie ze 10k chce z wymienieniem tłoka…. oraz oczywiscie pierscienia
23 listopada 2008 dnia 09:32 #261216Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
DesiRe napisał:
Ale jeśli będziesz jeździł 50km/h i raz na jakiś czas dasz mu piz**, to może się uda^^
Ale ogólnie Racing jest mało żywotny:/ Niestety.Tylko że Racingiem nie da się jeździć wolni chyba że ktoś się boi albo jedzie pierwszy raz. A to ze żywotny nie jest to akurat każdy wie chyba co 5tyś trzeba zmieniać pierścienie i tłok i nie ma lekko 🙁
23 listopada 2008 dnia 12:44 #261217Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
No właśnie najlepsze w tym wszystkim jest to że jak już się ma tą moc to nie da się jeździć te 50km/h^^ I zawsze się pyrka te 60-70chociaż.
25 listopada 2008 dnia 23:36 #261218Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Ja też mam tą miarkę stage6 i jakby policzyć dokładnie mieszanka 1:33 to wychodzi 30 ml oleju na 1 litr paliwa. podzielcie sobie nawet 1000ml (olej) przez 33 (paliwo w litrach) i wyjdzie wam dokładnie ile oleju wychodzi na 1 litr paliwa czyli 30ml dokłądnie 30.3ml
A 50kmh to ciężko jechać nawet skuterem po tuningu sport xD
-
AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.