Świeże moto - co sprawdzić, wymienić itp.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #214423
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Witam nie dawno kupiłem APRILIE LEONARDO250 i mam co do niej pytanie?
    1. Dlaczego jak odpale maszyne i chodzi to strzela mi z tłumika, ale nie głosno tylko tak pufra co jakis raz dziwnie. Może mi pomożecie:)
    2. Poradzcie jakieś dobre sklepy z częściami do skuterków takich jak mój.
    3. I ostatnia wielka prozba co mogę w nim sprawdzić zeby wiedziec czy wszystko jest okey 🙂 Zeby mi gdzieś nie padł za pare dni.

    Wielkie dzieki za pomoc. Pozdrawiam

    #214424
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Strzeela bo nie wyregulowany jest – zła proporcja olej/paliwo w silniku. Jedz do serwisu i zrób przegląd to Ci wyregulują wszystko. to opd 1 i 3
    a co do 2 Too skuterdoktor.pl mieloch 🙂

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #214425
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    wino chyba pijany jest 😀

    strzela bo jest źle wyregulowany gaźnik czylio mieszanka poiwetrze/paliwo.

    zeby wiedziec czy wszystko jest ok trzeba sprawdźic:
    -gaznik
    -zawory
    -pasek
    -rolki
    -swiatla 😀
    -klocki hamulcowe

    zeby wiedziec ze wszystko na pewno będzie ok trzeba wymienic:
    -olej w silniku
    -olej w przekładni
    -plyn hamulcowy
    -plyn chlodniczy
    -swiece

    to tyle 😀

    oczywiscie wszytskie na raz nie musisz robic bo to spory wydatek, ale obowiazkowo zmień olej w silniku bo to 4T i olej trzeba zmieniac co 6-8 tys km 🙂

    #214426
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    dodam jeszcze że później warto by było może łożyska powymieniać i będzie latać długo i szczęśliwie.

    #214427
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Szympa, wiesz ile to pierdolenia w 4T a poza tym to nie kręci takich obrotów żeby miało niszczyć łożyska jak w 2t

    #214428
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    jakby był podany przebieg to by było łatwiej ocenić sytuację, poza tym zanim to wszystko porobi to później już łożyska można wymienić.

    #214429
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Te, „mechanik”, ty wpierw własny skuter do kupy złóż, a dopiero potem się za doradztwo bierz 😛

    #214430
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Dywer, mogę dużo nawet wiedzieć ale nie mam czasu i czasami części żeby poskładać ale wszystko idzie w dobrym kierunku

    #214431
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Szympa cihco siędź 😛 Ciekawe po co ma łożyska wymieniać skoro to nie dość, że 4T to jeszcze 250. Tam się takie rzeczy nie zużywają jak w 50 ccm 😆
    Poza tym nie chce strzelać, bo nie wiem, ale możliwe że ten silnik jest juz na panewkach wiec zadnych lozysk tam nie ma 😀 No chyba ze w kolach 😀

    #214432
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Porobilem kilka zeczy którek mi doradzil kruczek. Dodam do tego jeszcze ze spadl mi v/max lecial 115 zablokowany potem 110, a teraz 105 km/h przyspieszenie jest ok. Od czego to???
    Jutro jade, czyli dzis wymieniłeś swiece i olej w przekładni. Moze ktos wie jaki olej tam lac ? Czekam na szybka odpowiec.

    #214433
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    To może powiedz co robiłeś, to może znajdziemy przyczynę mniejszego v-maxu.

    Olej do przekłądni to najlepiej motul w takiej tubce, nie pamiętam nazwy, niech ktoś podrzuci 😀

    #214434
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    w ogóle jak tak to czytam wszystko i nawet , wczęsniej miałem o tym napisać ale se odpuściłem , jakim prawem , ten temat ma prawo bycia , chciałem go dać do kosza ale skoro kruczek juz w nim napisał…

    KruczeK, sam mówiłeś tematy typu , mam pytanie , pomocy itp , bez czytania pierwszego posta lecą w kosz

    #214435
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    to jest fakt…
    poprawiam nazwe tematu a leonardos czytaj regulamin !

    #214436
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    KruczeK napisał:

    Poza tym nie chce strzelać, bo nie wiem, ale możliwe że ten silnik jest juz na panewkach wiec zadnych lozysk tam nie ma 😀

    hee? To na panewkach nie ma łozysk? co tam metal o metal trze? igiełkowego tam nawet nie maż;p
    A wał na czym siedzi w karterach? tak jak w skuterze wał siedzi na 2 łożyskach po obu stronach, to tam coś nie ma tych łożysk?;p To na czym siędziż xD mechanikiem nie jestem więc chce się dowiedzieć ;p

    #214437
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    spróbuje coś objaśnić jak mnie tata uczył :mrgreen:
    więc, te duże motory nie są na łożyskach bo jak byś nabił łożysko na wał [w moto np. 4 cylindrowym] więc panewka to takie „łożysko” składane z dwóch połówek
    no i jeszcze coś z wiki 😉
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Panewka_%28technika%29

    #214438
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    jeszcze ci cos takie mafioz dorzuce:

    http://autoswiatlo.motogrono.pl/2009/05/16/korbowod-zasada-dzialania/

    wal opiera się a karterach na takich samych panewkach jak korbowod na wale 🙂
    lozyska nie byly by w stanie przeniesc takich mocy i obciazen jakie sa w autach i duzych moto 🙂
    poza tym w 4t jest latwo zapewnic smarowanie panewkom w 2T nie ma jak za bardzo dlatego kazde 2T jest na lozyskach

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button