(Nie)Żywotność pasów napędowych

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Wasze Opinie (Nie)Żywotność pasów napędowych

Ten temat zawiera 14 odpowiedzi, ma 11 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe zatoxfan zatoxfan 4 lata, 11 miesiące temu.

Oglądasz 5 postów - 11 przez 15 (z 15 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #91468
    Zdjęcie profilowe Raf
    Raf
    Użytkownik
    • Postów: 269

    Leszku – poprzedni oryginalny pasek miałem Dayco. Po wymianie po owych 10 tyś (o czym wspomniałem), praktycznie w ogóle nie nosił śladów zużycia – był tylko minimalnie węższy. Nowy jaki kupiłem do Kymco New Dink 4T to Malossi X-Kevlar o symbolu M.6113501.

    #91604
    Zdjęcie profilowe matuzalem
    matuzalem
    Użytkownik
    • Postów: 12

    Na swoim pasku fabrycznym – chińskim firmy Dinijanq albo coś podobnie – zrobiłem ok.10 tys, i wymieniłem go na Bando wzmocniony.Po niecałych 100 km. musiałem ściągnąć pokrywę i szok pasek wygląda niewiele lepiej niż poprzedni.Teraz zastanawiam się czy nie założyć starego.Przy okazji,fabryczną świecę zmieniłem po ok. 8 tys.- była dobra iskra – o nazwie Touch na NGK.Po mniej niż 2 tys. nie nadawała się już do niczego i założyłem starą,Teraz jak trafię na taką samą(Touch) to kupię kilka.Chodzi mi o to żeby nie krytykować wszystkiego co chińskie bo do nowych skuterów nie mogą dawać samej tandety bo żaden importer by ich nie kupił z wiadomych względóe.Co do kupowanych części zamiennych to nie mam zdania bo tak naprawdę to nic mi się nie psuje no może membramka w gaźniku.Jeszcze jedno,za”komuny części do aut z państwowych firm wytrzymywały dosyć długo a z prywatnych to była jak to dziś mówią masakra.Może z tymi „chinami” jest podobna zależność.No.

    matuzalem
     
    Czytaj
    REKLAMA

    ZONTES: Odkryj nowości w segmencie 310

    Futurystyczny design i najlepsze wyposażenie w klasie. System bezkluczykowy, wyświetlacz TFT, full LED. Do tego imponujące osiągi i jakość wyrażana każdym detalem.Poznaj nową markę ZONTES. Wkrótce w salonach.
    #92360
    Zdjęcie profilowe Pietro
    Pietro
    Użytkownik
    • Postów: 3 294

    Na swoim pasku zrobiłem, UWAGA! 30.000km!!!nie wygląda jak nowy, ale nie widać mikro pęknięć i puki się nie zerwie, nie mam zamiaru go zmieniać, ciekawe ile jeszcze wytrzyma? Z uwagi na to że skuter ma poj.150ccm, nie mogłem nigdzie kupić blokady wariatora „Buzetti” takiego który blokuje zębatkę, u mnie jest inny, z blokowaniem na dwa otwory, więc zrobiłem taką blokadę i będę ją woził razem z zapasowym paskiem 😉 Myślę że taką żywotność paska mojego Kymko People, spowodowana jest dużymi kołami, które wolniej się obracają niż u skutera z kołami 12″ z tą samą prędkością, więc i przekładnia pasowa ma mniejsze obroty, stąd taki przebieg na oryginalnym pasku 🙂

    #93372
    Zdjęcie profilowe hipis
    hipis
    Użytkownik
    • Postów: 1

    Osobiście mogę polecić pasy niepamietam jakiej firmy ale kupowane tutaj http://pasynapedowe.net Smigam już na moim Keewayu trzeci rok i mam spokój.

    #189837
    Zdjęcie profilowe zatoxfan
    zatoxfan
    Użytkownik
    • Postów: 1

    Możecie wierzyć lub nie…Ale mam junaka 608 2T i przejechane 17748km na FABRYCZNYCH CZESCIACH… Nic w nim nie wymienialem, ani sprzęgła, ani wariatora i nawet paska… I pewnie na nich przejade jeszcze kilkaset km…Pasek firmy MITSUBOSHI…:-) Tyle że już jest słabszy..Jak jest zimny to ładnie ciśnie i prędkość i start, ale jak się rozgrzeje to już słabnie…więc myślę że już czas parę rzeczy wymienić…

     
    Czytaj
    REKLAMA

    -10% na wszystko. Dostawa w 24h bez wychodzenia z domu

    Ponad 30 000 części w Sklep Jednoślad.pl z rabatem 10% przy użyciu kodu K8GI6-Q1DVC-4OJH3. Darmowa dostawa od 290 złotych i ekspresowa realizacja z bezpłatnym zwrotem.
Oglądasz 5 postów - 11 przez 15 (z 15 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie