Keeway Matrix: Nie tylko wygląda

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #91518 Reply
    Rafal002
    Użytkownik
    • 3
    • Postów: 37
    • Postów: 40

    Test Matrix’a już jest przecież: http://www.skuterowo.com/keeway-matrix-dopracowany-chinczyk/ – po co drugi?

    #91519 Reply
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • 769
    • Postów: 1 592
    • Postów: 2 361

    To dwa różne testy z perspektywy dwóch różnych użytkowników.

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #91520 Reply
    Marta
    Użytkownik
    • 5
    • Postów: 47
    • Postów: 52

    Oba wnoszą co innego. Jak mi to nie przeszkadza. Lepiej dwa, niż w ogóle. Takie moje zdanie….

    #91521 Reply
    Vezyr
    Użytkownik
    • 18
    • Postów: 2 388
    • Postów: 2 406

    Ten test gdzieś czytałem, no chyba że autor ten sam 😀

    #91522 Reply
    Raf
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 267
    • Postów: 269

    Keewayom, itp trzeba przyznać, że ładnie wyglądają, oraz ogólnie mają rzeczy, które modele z tak zwanej wyższej półki nie mają – chociażby głupi autoalarm jest przydatny. Licznik LCD w standardzie za tą cenę też przyciąga – tutaj w Kymco jest to w modelach za powyżej 7tyś, a w jak gilera, yamaha, honda, peugeot, itp za ok 10 tyś. Nic dziwnego, że to „przyciąga”, zwłaszcza jak się do tego doda porównawczo cenę – bo faktycznie wrażenie bogactwa wyposażenia jest, zwłaszcza jak się porówna okiem laika, który nie wchodzi w szczegóły takie jak jakość i wytrzymałość plastików, części, itp. Zresztą Keeway dla mnie osobiście to chyba jeden z niewielu chińczyków, które osobiście uważam za godne zainteresowania – jakość wykonania podobna jak w Romet, zipp, itp – a za niższą cenę, w mojej opinii odpowiednią do jakości wykonania. Zresztą jak się dba o „bebechy” skutera, to na każdym moto się pojeździ. Fajny test, tylko ja akurat 2T nie preferuje ze względu na duże spalanie… no ale to w 2T normalne że łyka 2x więcej niż 4T.

    #91529 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 2
    • Postów: 169
    • Postów: 171

    Sprawdziłem cenę tego Keewaya i chyba jest to najdroższy skuter tej marki :D. Szkoda, że doprawiono go tym „podrabianym carbonem”, ale cóż. Pewnie niektórzy przeniosą kierunki spod kierownicy do lamp w miejsce pozycyjnych – tam by najlepiej wyglądały. Skoro z tyłu są kierunki zintegrowane, to z przodu taki brak konsekwencji wygląda tragicznie. Poza tym bardzo ładny skuter, poza Zippem Axisem, Ferro 803-2 i Benelli 49X jedyny z mniej markowych, jaki mi się podoba.

    #91574 Reply
    Zgulec
    Użytkownik
    • 3
    • Postów: 20
    • Postów: 23

    Mam dziwne wrażenie jakbym to juz gdzieś widział. Test baardzo podobny to testu z konkurencyjnej strony ;D No ale brawa za dobre chęci 13 latka 😉

    #91603 Reply
    Rafal002
    Użytkownik
    • 3
    • Postów: 37
    • Postów: 40

    13 lat to może masz ty kolego!!! i ja ten test pisałem sam!!!

    #91747 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    […] Keeway Matrix: Nie tylko wygląda | Skuterowo.com. Skutery, Opinie, Forum […]

    #91993 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    […] Keeway Matrix: Nie tylko wygl?da | Skuterowo.com. Skutery, Opinie, Forum […]

    #92229 Reply
    Rafal002
    Użytkownik
    • 3
    • Postów: 37
    • Postów: 40

    n skuter ma myśle więcej plusów niż minusów

    #92622 Reply
    mati31
    Użytkownik
    • 0
    • Postów: 12
    • Postów: 12

    ladna stylistyka ale strasznie razi mnie ten beben stylu zamiast tarczy.

    #96858 Reply
    Kristof65
    Użytkownik
    • 4
    • Postów: 26
    • Postów: 30

    To spalanie to chyba indywidualna sprawa każdego egzemplarza .Mój np na trasie pali 2,6 przy moich 93 kg wagi . Przed blokadą palił 3,6 .

    #97726 Reply
    adrianz121
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 2
    • Postów: 3

    Witam, wiec opowiem wszystko od poczatku : 3 dni temu zakupilem skuter keeway matrix 50cc 2012 w salonie, moj przebieg to 90 km, jest jeszcze zablokowany, zapomnialem docierac silnik i polowa mojego przebiegu byla razem z pasazerem, razem wazymy 130 kg ( dopuszczalna to 165 kg) jezdzilem predkoscia ok 50 km/h ( ma 3 blokady) dzisiaj zauwazylem jak startuje skuterem do slysze charakterystyczne „bzyczenie” nie jest ono bardzo glosne, lecz je slychac, na poczatku go nie bylo, nie wiem dlaczego tak sie dzieje, lecz mam podejzenia ze to przez jazde we 2 osoby, za 210 km mam 1 przeglad. Bardzo prosze powiedziec mi co to jest, od czego i jak temu zaradzic 🙂 Bardzo prosze o szybka odpowiedz 🙂

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Keeway Matrix: Nie tylko wygląda
Twoje informacje:




Back to top button