Jak odkręcić wariator i sprzęgło?

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #91451
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • Postów: 2 361

    Blokada kluczem francuskim nie jest dobrym rozwiązaniem, ponieważ można połamać ząbki (szczególnie w made in china). Najlepiej kupić „bacik” czyli takie coś do zablokowania koła zębatego: http://allegro.pl/ice-toolz-bacik-do-sciagania-kasety-ciclosportjj-i1201288387.html

    #91452
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 171

    Były już różne patenty, łącznie z używaniem kluczy do filtrów powietrza do samochodów, ale prawda jest taka, że normalny ściągacz jest na tyle tani, że każdy może go kupić. A jak ktoś kombinuje i skąpi 40zł na klucz to uszkodzenie części kosztującej tyle samo może da mu do myślenia.

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #91469
    lechoo
    Użytkownik
    • Postów: 59

    Najlepszym sposobem jest klucz pneumatyczny , który posiada każdy serwis więc lepiej nie kombinować tylko poprosić o odkręcenie .

    #91714
    LiVre
    Użytkownik
    • Postów: 89

    Haha a ja muszę się pochwalić 😀 : Seryjnie zakręcony wariator udało mi się odkręcić za pomocą dwóch, zwykłych kluczy;) Jeden włożyłem w zębatkę (i kolega go tam przytrzymywał) a na drugi nałożony na zakrętkę dosłownie skoczyłem (zdarłem pół golenia ale jaka to była radość gdy zauważyliśmy,że śrubka odkręcona:> ).

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button