Inca Street 50 2T: 1735 km

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #90993 Reply
    WODZU
    Użytkownik
    • 71
    • Postów: 1 133
    • Postów: 1 204

    Taki przebieg i tyle awarii. Jeszcze nie które salony mówią że Inca Street jest taka sama jak Zipp Quantum – taa już, Quantum idzie po 4499zł a Street po 2699zł i widać wyraźnie jakość.

    #90994 Reply
    inca
    Użytkownik
    • 5
    • Postów: 150
    • Postów: 155

    Wodzu super robota !

    #90996 Reply
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • Postów: 4 570
    • Postów: 4 647

    Oj, Wodzu! Dobra robota z tym artyqłem. Trochę mnie przestraszyłeś tymi awariami ale (jak mówią) co nas nie zabije… Pocieszyłeś mnie za to obniżeniem spalania. Życzę Ci dużo cierpliwości i szczęścia w dalszej eksploatacji.

    #90997 Reply
    WODZU
    Użytkownik
    • 71
    • Postów: 1 133
    • Postów: 1 204

    Tym artykułem nie chciałem nikogo wystraszyć. Są w nim zawarte przygody które przytrafiły się mojemu wariatowi:) Patrząc po naszym forum to więcej ludzi ma większe lub mniejsze problemy z tym modelem. W serwisie do którego wożę wariata też stwierdzili że to jedyny model z którym ludzie walą drzwiami i oknami do naprawy gwarancyjnej. Inne modele Inca ponoć są bezawaryjne i ludzie sobie je chwalą. Chyba u góry mam zapisane wszelkie przebycie usterek Street 50 🙂 Spalanie fakt – spadło ponad 1l na 100km.

    #90998 Reply
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • Postów: 4 570
    • Postów: 4 647

    Może rzeczywiście to tylko egzemplarz, a nie model. Zresztą większość awarii u Ciebie to odkręcenia lub urwania śrub a więc to wina nie producenta ale tego kto sprzęt składał. A że w Polsce jak to w Polsce – byle szybciej i na odp…… żeby jak najwięcej sprzedać i „bo ja tym nie będę jeździł ale ktoś inny” to efekty często widać.

    #90999 Reply
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • Postów: 4 570
    • Postów: 4 647

    A ze spalaniem to zobaczymy. Jutro umówię się na jakąś regulację, a jak nie pomoże to sam pokombinuję. Ale kanapa jest wygodna, to przyznaję tylko po 260 km majtki mi się podarły trochę;)

    #91000 Reply
    WODZU
    Użytkownik
    • 71
    • Postów: 1 133
    • Postów: 1 204

    Za bardzo się wierciłeś:) Pewnie przy dłuższej trasie nie czułeś tyłka ale to szczegół:)

    #91001 Reply
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • Postów: 4 570
    • Postów: 4 647

    Miałem długie spodnie, bo z pracy prosto jechałem a co do wiercenia to może trochę:) Nie da się nie wiercić przez cztery godziny;) Z tyłkiem nie było problemu ale gorzej z plecami. I trochę wibracje w głowie ale po paru minutach po zdjęciu kasku przeszło:)

    #91002 Reply
    Rafal002
    Użytkownik
    • 3
    • Postów: 37
    • Postów: 40

    Kto zrobi test keeway matrix 09???? bardzo prosze

    #91006 Reply
    Vezyr
    Użytkownik
    • 18
    • Postów: 2 388
    • Postów: 2 406

    „Niedostatecznie wydajne ładowanie podczas używania świateł drogowych. Zmusza to do używania w dzień lamp pozycyjnych, co nie jest zgodne z polskim prawem”-No widzę znajomość zasad ruchu drogowego 😀 Światła drogowe (potocznie „długie”) używa się w przypadku niedostatecznego oświetlenia drogi i gdy ktoś z przeciwka jedzie, to trzeba je wyłączyć.W dzień to się na światłach mijania jeździ 🙂 Może Ty jeździłeś na drogowych non stop (czyli te, od których jest niebieska kontrolka), to się nie ładował.A tak to spoko teścik, widzę stronka się rozwija 🙂

    #91007 Reply
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • 769
    • Postów: 1 592
    • Postów: 2 361

    Nie, nie to ja się pomyliłem, przy edycji. Chodziło o światła mijania, a nie drogowe, poprawione.

    #91038 Reply
    Majker
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 1 059
    • Postów: 1 060

    Drodzy Państwo, nie łudźcie się – powyższy artykuł jest nie obrazem egzemplarza, ale modelu, i prawdopodobnie, z małym marginesem, miał się będzie do rzeczywistości w przypadku każdego skutera tego typu. Bo jeśli ktoś myśli, że za kwotę, za którą ciężko o dobry skuter używany, kupi porządny nowy – jest w błędzie.

    #91118 Reply
    pico1979
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 6
    • Postów: 7

    Ja osobiście po przejechaniu 870km nie miałem żadnej awarii i oby tak dalej.

    #91151 Reply
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • Postów: 4 570
    • Postów: 4 647

    Ja przejechałem 1137 km, z czego jakieś 300 w trasie i nie narzekam (odpukać!).

    #91172 Reply
    Sebastian
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 3
    • Postów: 5

    Na liczniku mam ponad 1200km i jak narazie bezawaryjna eksploatacja. 🙂 Pozdrawiam posiadaczy skutera Inca Street

    #91270 Reply
    KrzysiekP
    Użytkownik
    • 14
    • Postów: 2 152
    • Postów: 2 166

    Ja dzisiaj przebiłem 1000km i jest dobrze a nawet nieźle

    #92863 Reply
    Dziekan
    Użytkownik
    • 0
    • Postów: 1
    • Postów: 1

    Witam, Przejechałem Inca Street 50 4000 km. Skuter (motorower) niezawodny. 0 problemów, blokady pościągane śmiga 85 km/h Pali 3.5 litra/100km Pozdrawiam

    #92864 Reply
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • 769
    • Postów: 1 592
    • Postów: 2 361

    Niezle:)

    #93080 Reply
    matiz345
    Użytkownik
    • 0
    • Postów: 1
    • Postów: 1

    Słuchajcie mam problem kupiłem ince street 50,włożyłem do niej nowy akumulator,i nie chce odpalić .Wcześniej jak jechałem tak ok.20km/h chciałem przyśpieszyć ale nagle obroty spadły, i zgasł.Zatrzymałem się z boku na ulicy postawiłem na dwóch nóżkach ,odpalił dałem więcej gazu i obroty spadały i zgasł.Odpaliłem jeszcze raz i chciałem zestawić do z 2 nóżek a wtedy momentalnie zgasł.Pomóżcie nie wiem co robić a sezon się rozpoczyna z z góry dziękuję. :))

    #93497 Reply
    mody85pl
    Użytkownik
    • 0
    • Postów: 1
    • Postów: 1

    ja mam ince i jes wdzystko ok ma przejechane 2560 i bez jakich kolwiek usterek

    #93502 Reply
    KrzysiekP
    Użytkownik
    • 14
    • Postów: 2 152
    • Postów: 2 166

    Panowi w dniu dzisiejszym na blacie ponad 9200km w niespełna rok w każdych warunkach pogodowych o od ponad 3tys (czyt od przekroczenia 6tys km przebiegu) nie widziała swojego mechanika :). Wodzu i Goth79 wiedza to doskonale bo mnie znają osobiście. matiz 345 sprawdź świece i regulacja gaźnika. jak masz na dotarciu to jest normalny objaw

    #96351 Reply
    gud123
    Użytkownik
    • 0
    • Postów: 1
    • Postów: 1

    Proszę o szybką pomoc w ocenie czy opłaca się kupić ten skuter z takimi parametrami: Przebieg : 13698 Rok prod : 2009 Pojemność: 49cc dwusów Dodatkowo dodaje kofer gratis, Za cenę około 1500zł ??? Nie znam się na cenach tego modelu skutera. Proszę o odpowiedź i również propozycje cen. Dziękuję z góry 🙂

    #102690 Reply
    mody8587
    Użytkownik
    • 0
    • Postów: 3
    • Postów: 3

    pomocy inka po wymjanie gaznika ma pelne obroty niepomaga regulacja

    #102691 Reply
    mody8587
    Użytkownik
    • 0
    • Postów: 3
    • Postów: 3

    Przebieg 5ty Rok prod 2009 cena 1200zl do negocjaci nima dwuch blokat

    #102714 Reply
    matex85
    Uczestnik
    • 4
    • Postów: 70
    • Postów: 74

    moja inca miała przejechane 3000 i awarii uległa tylko opona 🙂 niestety musiałem sprzedać sprzęt.

    #140355 Reply
    Bartol
    Użytkownik
    • 16
    • Postów: 145
    • Postów: 161

    ze Speed Fughtem 3 podobnie! u mnie;)

    #140356 Reply
    Bartol
    Użytkownik
    • 16
    • Postów: 145
    • Postów: 161

    ze Speed Fightem 3 u mnie podobnie! 😉

    #140365 Reply
    Quantumek
    Użytkownik
    • 111
    • Postów: 605
    • Postów: 716

    Toros Fresco – 2012r. 8.000km – Brak jakich kolwiek powarznych awarji.

    #140387 Reply
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • Postów: 4 570
    • Postów: 4 647

    Inca Street – 22700 km i jedeyne awarie były na skutek zaniedbań lub błędów w serwisowaniu oraz rad „mądrych osób”. Zdarzały się też takie rzeczy jak odkręcające się śruby.

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Inca Street 50 2T: 1735 km
Twoje informacje:




Back to top button