Gaźnik: Jak optymalnie wyregulować

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Wasze Opinie Gaźnik: Jak optymalnie wyregulować

Ten temat zawiera 19 odpowiedzi, ma 13 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe  Anonimowy 5 lata, 9 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 20 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #91327 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Kosik
    Kosik
    Użytkownik
    • Postów: 681

    Nie powaliło Ci się coś?Wg pkt 4 i 8.Wg tego wykręcając dajesz więcej wahy, co jest nieprawdą.Co do 8, jeżeli zbyt jasna, to znaczy że ma za dużo powietrza, czyli trzeba wkręcić.

    [img]http://images39.fotosik.pl/241/565832411c56f036.jpg[/img]
    #91328 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe kaja
    kaja
    Użytkownik
    • Postów: 4

    Do Kosika, Mam Incę Street i przejechałam zaledwie 100 km. Patrząc na gażnik, która śróbka jest od mieszanki a która od obrotów? Czy po prawej stronie (chowająca się) jest od mieszanki a po lewej (z większym moletowanym łebkiem, gdzie można palcami ją wkręcać) od obrotów? Muszę wyregulować gaźnik bo mam trudności z uruchomieniem. Po nabraniu wyższych obrotów dławi się i gaśnie. Trzeba ten manewr przeprowadzać ze trzy razy żeby spokojnie zaczął pracować a gdy zaczną się chłody to strach pomyśleć. pzdr kaja

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.
    #91329 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe br3w
    br3w
    Użytkownik
    • Postów: 1 665

    Lipa straszna poradnik. Chaotycznie, niesprecyzowane, informacje, brak zdjęć gaźników do 4T i 2T z zaznaczonymi śrubkami np A i B. Koloru świecy nie ogląda się po pracy na wolnych obrotach ani na stopce, silnik musi być pod normalnym obciążeniem. Kaja zostaw to serwisowi, na pierwszym przeglądzie Ci wyregulują.

    [URL=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/23023] [IMG]http://www.motostat.pl/user_images/23023/icon3.png[/IMG][/URL]
    [img]http://img.userbars.pl/50/9889.jpg[/img]
    #91330 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Kosik
    Kosik
    Użytkownik
    • Postów: 681

    Jest wszystko dobrze, coś tam pomoże laikom, po za tym ja to oddałem do podgladu BARDZO DAWNO myślałem, że to się nei pojawi już o_0

    [img]http://images39.fotosik.pl/241/565832411c56f036.jpg[/img]
    #91331 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Kosik
    Kosik
    Użytkownik
    • Postów: 681

    może coś Leszek pozmieniał bez mojej wiedzy, musze zobaczyc oryginalna wersje…tylko, że jej nie mam.

    [img]http://images39.fotosik.pl/241/565832411c56f036.jpg[/img]
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Garaż BMW pełen motocykli gotowych do odbioru.

    W ofercie Garaż BMW odnajdziesz fabrycznie nowy bądź używany motocykl w doskonałym stanie. Wejdź i sprawdź jak blisko jest Twój wymarzony motocykl BMW. Skorzystaj z atrakcyjnego finansowania w programie BMW 3asy ride
    #91334 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Vezyr
    Vezyr
    Użytkownik
    • Postów: 2 406

    br3w, regulację 4T można zobaczyć u mnie w artykule o czyszczeniu gaźnika 😀 Będę jeszcze musiał foty ogarnąć do 2T 🙂

    [URL=http://imageshack.us/photo/my-images/85/miasto4mini.png/][IMG]http://img85.imageshack.us/img85/8220/miasto4mini.png[/IMG][/URL]
    #91335 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 171

    kaja chowająca się od mieszanki, wystająca od obrotów na wolnych.

    #91336 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe kaja
    kaja
    Użytkownik
    • Postów: 4

    Dziękuję hiroshima. Muszę próbować regulacji bo do przeglądu jeszcze trochę a ja muszę jeżdzić, a mieszkam na wsi.pzdr Kaja

    #91351 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Kisiu1981
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    I nie ma co ustawiać za ubogiej mieszanki, bo pali za dużo. Najlepiej bogatszą (ale bez przesadyzmu), wtedy dostaje tyle benzyny ile potrzebuje i nie trzeba tak manetki rozkręcać. Wiem po swoim przykładzie, że zubażając od pewnego momentu wcale mnie zmniejszy się spalania. No i właśnie też mi się wydawało, że wkręcając śrubę regulacji mieszanki wzbogacamy ją, a nie zubażamy.

    #91358 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 171

    Kisiu1981 na zbyt ubogiej mogą być lepsze osiągi, ale rośnie też temperatura i może się wypalić dziura w tłoku. Zbyt bogata mieszanka też nie jest dobra dla silnika.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 20 łącznie)
Odpowiedz do: Gaźnik: Jak optymalnie wyregulować
Informacje o Tobie: