72cc i 110cc opinie pytania :)

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Motorowery 72cc i 110cc opinie pytania :)

Ten temat zawiera 3 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Thomson Thomson 1 lat, 6 miesiące temu.

Oglądasz 4 posty - 1 przez 4 (z 4 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #654377 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Moto.Raycoree
    Moto.Raycoree
    Użytkownik
    • Postów: 2

    Witam wszystkich!

    Posiadam GB Streeta o pojemności 72cc od 2 lat. Jak wiadomo po czasie każdemu kto jeździ 2 kołowcami zapragnął by się remoncik…

    Przeczytałem chyba każdy temat na różnych forach odnośnie 110cc. Zakupiłem cylinder, wał korbowy, szpilki, łańcuszek rozrządu 84 oczka, uszczelki itd. Głowicy nie zmieniałem, bo większość osób polecała zostawić 72cc z powodu większej komprechy.

    Silnik złożony wspólnie z teściem który jest mechanikiem, jutro lub pojutrze pewnie będzie przykręcony do ramy bo mocowanie silnika było wyrobione i trzeba by było wstawić w to tuleje co by siedział ciaśniutko. Miałbym do Was parę pytań, być może się powtarzam ale chciałbym zyskać aktualne opinie.

    Czy przy podwyższonej kompresji z powodu głowicy 72 przy cylku 110 jest odczuwalny wzrost mocy? chociażby o 0,5KM?

    Ile kuni ma 110? Czytałem że ponoć od 6-7 w zależności od regulacji całego układu.

    Czy jest odczuwalny duży skok mocy i vmax po przejściu z 72cc na 110? Tak jak z 50 na 72?

    Na 72 v max u mnie to około 70km/h ale to przy strasznym żyłowaniu silnika i max obrotach. Na 110 wyciągnie te 85-90?

    I ostatnie pytanie. Gaźniki 26mm są niepolecane do 110 ze względu ciężkiej regulacji, więc zakupiłem gaźnik PZ22 a dostałem PZ20 z dosyć dużą dyszą. Wystarczy taki?

    Z góry dzięki za wszelkie odpowiedzi, mało jest aktualnych tematów na temat 110 a miło było by trochę pogadać na ten temat 🙂

    #654380 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 122

    kompresja to nie wszystko. większe głowice mają czesto większe zawory a to powoduje lepsze napłenianie dużego cylindra – i dopiero wtedy osiąga się tyle ile można z niego wykrzesać.

    Druga sprawa to zmiana przełożeń. Przeciez obroty ci sie nie zmienią – wiec jeżeli teraz na max obrotach masz 70 to i na 110cm bedziesz miał 70. Po to sie zmienia przełożenia.

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.
    #654896 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Moto.Raycoree
    Moto.Raycoree
    Użytkownik
    • Postów: 2

    Różnica jest kolosalna, uciągnął by konia z kopytami. Na 15/47 jedzie v max 73km ale z zabójczym przyspieszeniem, chce dać zębatke 16. 80 chyba powinien wtedy polecieć?

    Z tyłu mógłbym jeszcze dać 45z, było by tak pośrednio przyspieszeniem a v max?

    Mam jeszcze 41z nową ale boje się że wtedy diamterlanie spadnie przyspieszenie choć pewnie v max byłby elegancki.

    #654907 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Thomson
    Thomson
    Użytkownik
    • Postów: 65

    Jak masz b kategorie to przesiądź się na 125 jakas 11 konna przynajmniej np Hondę cbf.
    Szkoda życia na jeżdżenie pojazdem bez homologacji bo jak będzie wypadek to się do życia końca swego nie wpłacisz.
    Tak z ciekawości ile spala co ten pojazd?

Oglądasz 4 posty - 1 przez 4 (z 4 łącznie)
Odpowiedz do: 72cc i 110cc opinie pytania :)
Informacje o Tobie: