! Forum Tuning 72 , 80cc do 4t

Ten temat zawiera 5 odpowiedzi, ma 5 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Matt_at Matt_at 6 lata, 4 miesiące temu.

Oglądasz 6 postów - 1 przez 6 (z 6 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #119438
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 199

    Witam.Mam zamiar kupic cylinder 72cc lub 80cc tylko nie wiem czy to cos da. .Czy cylek sprawi ze skuter nie bedzie mial takiego spadku obrotów tylko bedzie ruszal z wysokich i jechal tak np do 80 km/h ?? zlikwiduje te dziury w przyspieszeniu?

    #119441
    Zdjęcie profilowe moute
    moute
    Użytkownik
    • Postów: 59

    On głównie da ci więcej mocy czyli np. gumę można spalić do przyspieszenia i v-max też pomoże ale to musiałbyś mieć sportowe inne podzespoły.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Przetestuj wymarzony motocykl na TRIUMPH MOTORCYCLES FESTIVAL 2019

    Atrakcje Triumph Motorcycle Festival 2019:

    • 19 i 20.09.2019 – Motowycieczki (cena: 299 zł)
    • 21.09.2019 – Triumph Motorcycle Festival:
      • jazdy testowe Triumph
      • grill
      • 20% rabatu na odzież
    #119442
    Zdjęcie profilowe arturo12342
    arturo12342
    Użytkownik
    • Postów: 59

    no ale jak wymieniasz cylinder na mocniejszy to wymień tez sobie rolki na wariatorze to w tedy uzuskasz fajny efekt

    #119444
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 3 102

    Na prędkość specjalnie wpływu nie będzie, ale dynamika jazdy zdecydowanie się poprawi.

    #119457
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 199

    slyszalem ze do 4t tunning malo co daje.Mysle , ze wiecie jaki mam skuter:) po nicku mozna sie domysclic (romet767 4t)… i ten model nie nadaje sie do tunna.. efektow prawie wgl nie widac.. a czy zlikwiduje te dziury w przysp? bo teraz jest tak do 30 rakieta potem wolniej do 45 -50 i potem do 70 troche szybciej

     
    Czytaj
    REKLAMA

    WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

    Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.
    #119759
    Zdjęcie profilowe Matt_at
    Matt_at
    Użytkownik
    • Postów: 83

    to ja Ci kolego odopowiem na wszystkie nurtujące Cie pytania gdyż posiadam podobny model a jakiś czas temu stanąłęm przed takim dylematem jak TY

    – zmieniłem Cylek na 80 (72) WM MOTOR
    – tłok itp id wszystko co z tym związane

    – Odpaliłęm i … od razu czuć MOC skuter jakby 2 razy mocniejszy …. licznikowo v-max wzrósł o 5-8 km/h i na tym się zawiodłem.

    -start skutera znaczaco się podniósł – musiałem od razu zmienić rolki.
    NIestety efekt o którym piszesz czyli do 30 szł a później zmuła to wina wariatora…. i on niestety też kwalifikuje się do wymiany.

    żeby osiągnąć COKOLWIEK trzeba podnieść moc i wymienić praktycznie cały napęd ( wariator + sprzęgło )

Oglądasz 6 postów - 1 przez 6 (z 6 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie