72 , 80cc do 4t

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #119438
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 199

    Witam.Mam zamiar kupic cylinder 72cc lub 80cc tylko nie wiem czy to cos da. .Czy cylek sprawi ze skuter nie bedzie mial takiego spadku obrotów tylko bedzie ruszal z wysokich i jechal tak np do 80 km/h ?? zlikwiduje te dziury w przyspieszeniu?

    #119441
    moute
    Użytkownik
    • Postów: 59

    On głównie da ci więcej mocy czyli np. gumę można spalić do przyspieszenia i v-max też pomoże ale to musiałbyś mieć sportowe inne podzespoły.

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #119442
    arturo12342
    Użytkownik
    • Postów: 59

    no ale jak wymieniasz cylinder na mocniejszy to wymień tez sobie rolki na wariatorze to w tedy uzuskasz fajny efekt

    #119444
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 3 102

    Na prędkość specjalnie wpływu nie będzie, ale dynamika jazdy zdecydowanie się poprawi.

    #119457
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 199

    slyszalem ze do 4t tunning malo co daje.Mysle , ze wiecie jaki mam skuter:) po nicku mozna sie domysclic (romet767 4t)… i ten model nie nadaje sie do tunna.. efektow prawie wgl nie widac.. a czy zlikwiduje te dziury w przysp? bo teraz jest tak do 30 rakieta potem wolniej do 45 -50 i potem do 70 troche szybciej

    #119759
    Matt_at
    Użytkownik
    • Postów: 83

    to ja Ci kolego odopowiem na wszystkie nurtujące Cie pytania gdyż posiadam podobny model a jakiś czas temu stanąłęm przed takim dylematem jak TY

    – zmieniłem Cylek na 80 (72) WM MOTOR
    – tłok itp id wszystko co z tym związane

    – Odpaliłęm i … od razu czuć MOC skuter jakby 2 razy mocniejszy …. licznikowo v-max wzrósł o 5-8 km/h i na tym się zawiodłem.

    -start skutera znaczaco się podniósł – musiałem od razu zmienić rolki.
    NIestety efekt o którym piszesz czyli do 30 szł a później zmuła to wina wariatora…. i on niestety też kwalifikuje się do wymiany.

    żeby osiągnąć COKOLWIEK trzeba podnieść moc i wymienić praktycznie cały napęd ( wariator + sprzęgło )

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button