70cc a bardzo słabe osągi ;/

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #260665 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 314
    • Postów: 89 820

    Witam więc mam problem z osiągami w moim Piaggio Typhoon. Części które w nim są zamontowane to :
    ➡ Sprzęgło Polini G3
    ➡ Dzwon Koso
    ➡ Wariator Polini Speed Control
    ➡ Wentylator wariatora Polni Evo
    ➡ Nowy pasek
    ➡ Gasbox Polini
    ➡ Wydech Yasuni Z
    ➡ Cylinder Polini Corsa
    ➡ Rolki 4,25g i Twardsze sprężynki sprzęgła które dostałem razem ze sprzęgłem

    Reszta części jest seryjna i więcej nie robiłem żadnych regulacji. Skuter ledwo osiąga ok. 100km/h i ma strasznego muła między 50-65km/h. Wiecie może jak go zlikwidować ? Następne pytanie :
    Czy te części są dobrze spasowane ? Czy wymienić jakąś ? Osobiście nie mam przekonania co do tego wydechu. Doradźcie mi czy mam go zostawić czy wymienić ? Myślę nad zakupem Polini For Rece czy to jest dobry wybór ? Dodam że skuter jest przygotowany do stuntu.
    Kolejne pytanie:
    Jak można wyregulować sprzęgło Polini G3 oprócz sprężynek. czy mogę odkręcić te ciężarki ?

    Z góry bardzo dziękuje za odpowiedzi

    Pozdrawiam

    #260666 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 314
    • Postów: 89 820

    dobrze go wyreguluj i masz dużo za słaby wydech do tego cylindra bo twój cylinder to już racing wprawdzie słaby ale racing, a yasuni Z jest do seryjnej 50ccm przewidziane a nie do racingowej 70ccm

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #260667 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 314
    • Postów: 89 820

    Spróbuj z lżejszymi rolkami.
    Sprzedaj zetke i kup coś typowo pod corse. Proponował bym c16.

    #260668 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 314
    • Postów: 89 820

    krasnalek52 napisał:

    Sprzedaj zetke i kup coś typowo pod corse. Proponował bym c16.

    Ale przecież C16 jest do 50cc. Może jakiś inny proponujecie ?

    #260669 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 314
    • Postów: 89 820

    TyphooN_94 napisał:

    Ale przecież C16 jest do 50cc. Może jakiś inny proponujecie ?

    Jesteś pewien tego co napisałeś? :607:
    Uwierz mi, że c16 nie jest do 50 :DDDD
    Wręcz nie nadaje się do 50cc…

    #260670 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 314
    • Postów: 89 820
    #260671 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 314
    • Postów: 89 820

    Nom:
    Wydech Yasuni Carrera 16 jest wyczynowym wydechem á la Polini Evolution, Hebo Manston czy Malossi MHR.

    Kręci bardzo wysokie obroty, co podnosi prędkość maksymalną. Jeden z lepszych układów wydechowych dla wysokoobrotowych cylindrów. Wydech bez homologacji – zalecany do wyścigów.

    Raczej nie pasuje do 50cc.

    Więc c16 będzie odpowiedni do twojego tuningu
    Polini for race też

    #260672 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 314
    • Postów: 89 820

    Miałem na myśli że c16 kup jak będziesz chciał wstawić corse.
    Polini for race będzie ciągnął już od niższych obrotów więc wybór należy do Ciebie.
    A c16 się nadaje do 50, ale tych typowych wysokoobrotowych.

    #260673 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 314
    • Postów: 89 820

    Witam mam problem ze skuterem piaggio typhoon kupiłem nowy pasek i cylinder 70cm i i ma bardzo słaby start i słabo się wkręca co może być tego przyczyną?? Jeszcze dodam że na początku jak go kupiłem był mocny i i się dobrze wkręcał i miał 50cm a po czasie mi też tak stracił na mocy i wymieniłem cylinder na 50cm i było dobrze . Teraz też myślałem że to cylinder ale się myliłem proszę o pomoc i z góry dziękuje 🙁 :-/

    #260674 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 314
    • Postów: 89 820

    Sprzęgło jest ok ? I jak rolki ?

    #260675 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 314
    • Postów: 89 820

    sprzęgło i rolki są okey 🙁

    #260676 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 314
    • Postów: 89 820

    A napisz jeszcze jakiej firmy jest ta 70 cc ? bo jak no name to masz odpowiedz 😀

    #260677 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 314
    • Postów: 89 820

    chiński . Mój kumpel ma taki sam cylinder i mu wszystko działa 🙁

    #260678 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 314
    • Postów: 89 820

    Tak właśnie jest z chińskimi …
    Jednym coś działa jednym nie.
    Zależy jak trafisz – niekiedy na dobry egzemplarz niekiedy na kupę.
    Być może jest inna przyczyna tego ale bardzo prawdopodobne, że to właśnie przez chinolski cylinder 🙄

    #260679 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 314
    • Postów: 89 820

    ale na oryginalnym cylindże też ma muła

    #260680 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 314
    • Postów: 89 820

    No to trzeba sprawdzać po kolei co innego…
    Gaźnik czyściłeś/ sprawdzałeś ?

    #260681 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 314
    • Postów: 89 820

    damwis.39 napisał:

    chiński . Mój kumpel ma taki sam cylinder i mu wszystko działa 🙁

    te chińskei cylki nie są aż tak złe, tzn mam na myśi że taka chińska 70 cc na pewno będzie mocniejsza od serii lecz niewiele , aledamwis.39, powiem ci jedno , zobacz czy nie ma gdzieś juz rys na cylu itp itd , bo chińskie cylki przed założeniem trzeba specialnie przygotować , przedewsztkim dremel w ręke , i łądnie oczyścić kanał wydechowy i kanały dolotowe , bo odlewy są strasznie ujowe i takie resztki jak by zostają , a podczas pracy silnika to odpada , dostaje się do komory spalania i zaciera cyla , dlatego jedne chińskie shity przejadą , 500 km a drugie 5 tyś

    #260682 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 314
    • Postów: 89 820

    Wrona nie do końca że to odpada i zaciera cyla, ale same okna mogą być ostro zakończone (ostre krawędzie) i to go zabija

    #260683 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 314
    • Postów: 89 820

    ale ja przed założeniem czyściłem wszystkie kanału od tego syfu

    [ Dodano: 04-01-2011, 18:19 ]
    gaźnik też czyściłem i to nic nie dało

    #260684 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 314
    • Postów: 89 820

    skoro nie regulacja , nie syf , cyl niby ok , to coś źle spasowane , albo za mały tlok , albo swieca swoje przezyła (mało prawdopodbne) , gdzieś jebnięte są uszczelki , i nie ma kompresji jak być powinna , albo dziura gdzieś w króćcu i lewe łapie i UJOWa mieszanka (ale to raczje sam by się wkręcał lekko) , trzeba dokładnie obejżec , nie wiem nic innego nie przychodzi mi do głowy

    #260685 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 314
    • Postów: 89 820

    no ściągnij cyla i się okaże czy jest dobry czy nie,
    a jaką dysze tam maszł

    #260686 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 314
    • Postów: 89 820

    a może być to wina mębrany ??

    #260687 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 314
    • Postów: 89 820

    Oczywiście, że tak …
    Po prostu trzeba sprawdźić wszystko po kolei – od baku aż do samego wydechu 😉

    P.S. Membrany 🙂

    #260688 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 314
    • Postów: 89 820

    witam ponownie kupiłem kruciec i nic jest to samo :/

    #260689 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 314
    • Postów: 89 820

    jaką tam masz dysze?
    tamten króciec i tak był pewnie trochę wyrąbany to nowy się przydał.

    #260690 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 314
    • Postów: 89 820

    to jednak miała winę membrana bo dokładnie uszczelniłem i jest teraz bosko 😆

    [ Dodano: 22-01-2011, 12:23 ]
    jeszcze raz wszystko przejrzałem i uszczelniłem i się okazało,że to jednak kruciec miał winę teraz jest wszystko dobrze teraz aż chce się jeździć 😀 😀 😀

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: 70cc a bardzo słabe osągi ;/
Twoje informacje:




Back to top button