50CCM Euro 4 Zmiany

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery 50CCM Euro 4 Zmiany

Ten temat zawiera 64 odpowiedzi, ma 12 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat 1 tygodni, 6 dni temu.

Oglądasz 6 postów - 61 przez 66 (z 66 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #673957
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 780

    ale Lime ładuje swój sprzęt za abonament odbiorców detalicznych. Gdyby ładowali je u siebie musieli by utrzymywać flote co to wozi, zamówić odpowiednią infrastrukture i płacić więcej za prąd.

    W interesie producentów skuterów to jest sprzedawać produkując jak najtaniej. Z jednej strony uniwersalność systemu była by plusem bo nabywcy by sie mniej martwili o mozliwość naładowania i łatwiej podejmowali decyzje o zakupie a z drugiej jest duża szansa że firmy lansujące „standard ogniwa” by chciały opłat licencyjnych za używanie tego ich standardu na podlansowanie którego wyłozyli kase.
    Wiec najwiekszy interes to zrobi tu grupa która wdrozy standard

    Inaczej sie może okazać że bedą skutery na bateriach wyglądających tak samo i prawie takich samych tylko bez certyfikatu i wymiana takich baterii w bateriomatach nie bedzie możliwa. Inaczej operator bateriomatu ryzykuje że ktoś tam wsadzi podróbe ale pasującą stykami i rozmiarem, bateriomat to potraktuje jak typowe ogniwo i skończy sie awarią bo miały być LiIon a ktoś wpakował tak samo wyglądającą ale tańszą kwasówkę.
    To „wydawanie certyfikatu” to taki dość typowy manewr dziś. Pytanie jakie bedą opłaty dla tych którzy nie bedą właścicielami standardu.

    Nie ma jeszcze standardu co by się wybił na lidera – co jest typowe dla rozwijanych technologii. W elektrykach nawet nie ma standardu wtyczki do ładowania i trzeba mieć przelotki.
    To jak w nosnikach AV „chwyciła” kaseta magnetofonowa, chwycił „VHS”, prawie chwycił BETA (ale tylko w zastosowaniach pro) ale nie chwycił Video Disk za to chwyciło CD ale VideoCD prawie nie, potem złapało DVD ale już BlueRay tylko jako źródło do odtwarzania – bo mało kto an nim nagrywa (za wolno to sie odbywa), sony lansowało MiniDisk ale w sumie poza produktami sony go nie ma. Analogicznie w nośnikach cyfrowych – z całej mnogości kart w zasadzie została karta SD a cała reszta (CF, MMC, X-memory i tam rózne ich wariacje – ze 20 formatów jest) sie nie przyjęła.

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #673958
    Zdjęcie profilowe robbo2k
    robbo2k
    Użytkownik
    • Postów: 80

    W elektrykach samochodach jest Type 2 z rozszerzeniem CCS2 i ChaDeMo, Wlasciwie wszystkie łądowarki maja oba standardy kabli. Nie jest zle. W skuterach zas nie ma punktów wymiany baterii na dużą skalę wieć standard bedzie sie docierał. Na Tajwanie własciwie juz jest tylko Gogoro i nawet Yamaha i Honda to zaakceptowały.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Kup motocykl Triumph i zyskaj do 25%

    Wyprzedaż Triumph w ramach akcji Używany Gwarantowany. Skontaktuj się z autoryzowanym dealerem i kup sprawdzony motocykl z niewielkim przebiegiem bez ryzyka. Skorzystaj także ze specjalnych rabatów w ramach wyprzedaży nowych motocykli z rocznika 2019.
    #673959
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 780

    wiec jest szansa że ominą nas wszystkie choroby wieku dziecięcego tego systemu i jak zaczniemy wdrażać to juz coś co jest popularne. Analogicznie jak mamy jeden z najlepiej rozwiniętych i najnowocześniejszy system płatności elektronicznych kartami – dlatego że praktycznie ominęła nas era „odciskanych” kart kredytowych i papierowych czeków.

    Co i tak nie zmienia faktu że na razie nie ma mamy nic

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #673965
    Zdjęcie profilowe Just_as_planned
    Just_as_planned
    Użytkownik
    • Postów: 170

    Tak, tak… elektryki ostro naparzają, już sam biegnę i już sam taki kupuję. I już… eksploatuję. Aż się rwę do zakupu, trzymajta mnie, bo znowu przepłacę za… wachę! Ehh! 😉 * A skoro to był wątek o silnikowatych 4T z Euro 4 vel. Euro 5 nawet, to gdzie on teraz jest? Hmm? * Pewnie na… pobliskim transformatorze. Życzę… zasobnej baterii zatem. 😉

    Router Metro City 4T 50 –> 72 cm3; Peugeot Sum-Up 4T 125 –> 169 cm3 –> 150 cm3 (proza życia); Toros El Lider 4T 125 –> 150 cm3; Honda NSS 4T 250 v.2 (by Jazz); Yamaha Majesty 400.
    #674011
    Zdjęcie profilowe berthold61
    berthold61
    Użytkownik
    • Postów: 13

    Kłapiecie tymi japami o jakichś elektrykach niby wszystko wiedzą a nie wiedzą jak zdjąć blokady w skuterkach z normą euro4 , nie ma się co dziwić w końcu na innowacje wydajemy tyle ile Kenia więc trzeba szukać po ruskich stronach widocznie jezyk jeszcze ciut pamiętam wszak się tego kiedyś uczyło pzdr.

    berti
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Torba motocyklowa Junak. Kup teraz

    Jesteś fanem marki Junak i szukasz uniwersalnej torby, którą możesz zabierać ze sobą wszędzie gdzie tylko zechcesz.
    #674012
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 780

    wiedzą i już ci to 2 razy napisali. i to jest tylko twój problem że nie rozumiesz.
    zamykam to.

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
Oglądasz 6 postów - 61 przez 66 (z 66 łącznie)

Temat ‘50CCM Euro 4 Zmiany’ jest zamknięty dla nowych odpowiedzi.