50CCM Euro 4 Zmiany

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery 50CCM Euro 4 Zmiany

Ten temat zawiera 64 odpowiedzi, ma 12 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat 3 godzin, 53 minut temu.

Oglądasz 10 postów - 11 przez 20 (z 66 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #642471
    Zdjęcie profilowe Thomson
    Thomson
    Użytkownik
    • Postów: 65

    Hmm, bardzo Ci dziękuję za rzeczową informację. Czyli regulacja mieszanki z czynności serwisowych mi odchodzi 🙂
    Pozostaje wymiana oleju silnikowego/przekładniowego i regulacja zaworów z czynności serwisowych. O ile nic się nie zepsuje, dla mnie to bardzo dobra informacja.
    Blokada działa tak że silnik przy max manetce odręconej wkręca się do 7500obr. natomist kiedy dochodzi do 48km/h obroty spadają same do 6tyś. Czy tak działa to w każdej 50?

    #642631
    Zdjęcie profilowe Thomson
    Thomson
    Użytkownik
    • Postów: 65

    Wie ktoś może jak wygląda blokada w tym „nowym” 139qmb?
    Czy to dalej stary typ blokady czy jakiś bardziej „inteligętny”?
    Tak się zastanawiam.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Junak 126 teraz za 279,95 zł miesięcznie

    Wybierając nowego Junaka 126 możesz skorzystać z promocyjnego finansowania RSSO 0% bez ukrytych kosztów i wpłaty własnej. Już za 279,95 zł miesięcznie (20 rat 0%) możesz wyjechać z salonu nowym motocyklem Junak 126!
    #642649
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 743

    to raczej blokady po staremu bo tam żadne nowe możliwości nie doszły

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #642650
    Zdjęcie profilowe Thomson
    Thomson
    Użytkownik
    • Postów: 65

    Okej, trochę mnie uspokoiłeś, dziękuje.

    Jak będę rozbierał po 1000km i będzie coś innego to wrzucę zdjęcia 🙂
    Olej leję motul 15-50 5100 do 4t, wymieniłem przy 30km i teraz przy 300km + olej w przekładni przy 300 na MOTUL Olej przekładniowy Scooter Gear 80W90 150ml.
    Te dwa razy wymieniałem na ten ponieważ pomyślałem sobie że skoro docieranie to i temperatury dużo wyższe przy ostrym docieraniu (manetka na 3/4 rozpędzanie-toczenie się i hamowanie silnikiem i tak cały czas z przerwami po kilku/max 10 km) olej po 30 i 300km zrobił się czarny:
    http://allegro.pl/motul-5100-15w50-4t-ma2-1l-olej-na-bazie-estrow-i6014304746.html?snapshot=MjAxOC0wNi0xMFQxMjo1ODoyOS40NTdaO2J1eWVyOzBjODlhNzY2OWQ1ZjE0NTVmMGU1NTcwNWFiNTg3MzQwYjFmZWJhNmViMDM3NTFkN2RjYzBlZThmNTkxYjNkYTQ%3D
    Zostało mi jeszcze 650ml na wymianę przy 1000km. Zastanawiam się co wybrać na wymianę przy 2000tyś km. Zwłaszcza że ja jestem gruby, a raczej lubię sobię już teraz odkręcić po 300km i latam po 50km/h non stop czasem w dwie osoby. Który byś wombat wybrał do tyrania sprzętu pod moją grubą du*a :D?
    http://allegro.pl/polsyntetyczny-olej-motul-5100-10w50-4t-4l-i6023232087.html
    http://allegro.pl/motul-7100-10w40-ma2-4t-4l-olej-motocyklowy-i6014364159.html
    http://allegro.pl/motul-300v-4t-15w50-4l-factory-line-i6016499098.html

    Cena nie gra zbytnio roli wolę dać te 80zł więcej i mieć spokój jeśli jest jakaś różnica przy małej pojemności.

    #642653
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 743

    zalecany wg manuala. nie poprawiał bym klasy lepkościowej i temperaturowej

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Kominiarka motocyklowa teraz za 10,59 PLN z tanią i szybką wysyłką

    Zadbaj o swoje zdrowie na motocyklu. Kominiarka pod kask to ochrona Twoich górnych dróg oddechowych i komfort termiczny w chłodne dni. Wysyłka w 24h. Paczkomat 12,50 PLN i darmowy zwrot do 14 dni.
    #642695
    Zdjęcie profilowe Spider
    Spider
    Użytkownik
    • Postów: 150

    Człowiek chce swojemu popylaczowi jak najlepiej i trza to uszanować. Dobrze, że ja do swojej chińszczyzny 4T, zawsze leję… Lotosa 10W40, a to i tak za dobre masło ku temu. Resztę moich… japońskich już poganiaczy, karmię… Valvoline. I gitara, jak dla mnie. A propos smarowideł wszelakich, pomaga wpis w Guglarzu: oil testing valvoline filetype:pdf W szóstym adresie z wyszukiwania jest tzw. test poglądowy. Można się zapoznać. Ba, trzeba nawet. Valvoline o specyfikacji API SG polecany jest do chińszczyzny oraz japońszczyzny z sitkowym filtrem oleju (skutery oraz quady 4T), a ten o specyfikacji API SL do nowszych wydumek, tj. tych z filtrem okresowo wymiennym. Nic się zatem nie stało, piłka nadal w grze. Gramy dalej. Się żaden nie przewróci, to się niczego nie nauczy. I jeszcze raz… oil testing valvoline filetype:pdf I co to jest ten… Motyl? Nigdy nie widziałem, nigdy nie złapałem. ;P

    Eee. 😛
    #642696
    Zdjęcie profilowe Thomson
    Thomson
    Użytkownik
    • Postów: 65
    #643118
    Zdjęcie profilowe Thomson
    Thomson
    Użytkownik
    • Postów: 65

    Mam taką ciekawą informację dla przyszłych osób.
    Na początku tego tygodnia odbierałem swój skuter z „Autoryzowanego serwisu” producenta. Zawiozłem go by został odblokowany.
    Właściciel po kilku dniach stwierdził że niestety nie da rady go odblokować ponieważ po operacji robi się dyskoteka na desce rozdzielczej i dlatego nie potrafią mi go odblokować 😀
    Także tego…
    Ach i jeszcze dodał że tam jest już jakiś wtrysk elektroniczny.
    Teraz się pozostaje zastanawiać czy te „ASO” jest ujowe czy to takie dziwne rzeczy się podziały z 50ccm 😀

    #672775
    Zdjęcie profilowe berthold61
    berthold61
    Użytkownik
    • Postów: 13

    A wystarczy t5ylko podobno zmienić dzwon ze starego typu gdzie jest tylko jeden dzyndzel do nadawania impulsów a nie trzy jak to ma teraz miejsce .

    berti
    #672787
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 5

    No cóż. Skuter ten jest wyposażony dodatkowo w sondę lambda z grzałką, czujnik temperatury, zawór elektromagnetyczny, zawór i filtr solenoidowy. Gaźnik regulowany jest za pomocą czujnika elektromagnetycznego sterowanego jednostką centralną Dellorto. Pojazd ten nie jest na wtrysku tylko na elektronicznie sterowanym gaźniku. Próby jego odblokowania poprzez zmianę modułu lub odcięcia czujnika halla kończą się wprowadzeniem pojazdu w tryb awaryjny i prędkość jego zamiast wzrosnąć spadnie do 25 km/h. Chałupnicze próby zdjęcia blokady mogą doprowadzić do nieodwracalnych uszkodzeń jednostki centralnej Dellorto a koszt takiej jednostki to około 280 zł.

Oglądasz 10 postów - 11 przez 20 (z 66 łącznie)

Temat ‘50CCM Euro 4 Zmiany’ jest zamknięty dla nowych odpowiedzi.