50 na 80 jak? części? (Romet 747 4t)

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Tuning 50 na 80 jak? części? (Romet 747 4t)

Ten temat zawiera 3 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe paci paci 4 lata, 4 miesiące temu.

Oglądasz 4 posty - 1 przez 4 (z 4 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
    Zdjęcie profilowe Pecet48
    Pecet48
    Użytkownik

Witam 😀

Otóż posiadam od 3 lat skuter Romet 747 4t. Aktualnie nie jest na chodzie, ale z tym nie ma problemu gdyż usterke się usunie (prawdopodobnie zawory). Ale jako, że odczuwam już brak mocy, to chciałbym coś w nim zrobić. Problem w tym, że nie znam się na tym kompletnie. Kształcę się w zawodzie informatyka, a nie mechanika. Po prostu czasami lubię pojeździć. Oczywiście mam mechanika który mi to zrobi, ale jak powiem co i jakie części bym oczekiwał.

Także głównie chodzi mi o spis (bardzo dokładny) części i opis oraz na bardzo wielką pomoc. Tzn. czy 80 to nie za dużo? Co i jakie częsci kupic do tego modelu żeby nic się nie sypało. Oczywiście części raczej te najlepsze, nie chodzi tu o cene, a o to żeby wszystko ładnie działało i współgrało na dość długi okres. I jaką prędkość można by tym rozwinąć? Zdaje sobie sprawe że to tylko 4t i dużo z tym nie zrobie, jednak warto spróbować gdyż innego wyjścia nie ma 😉

Z góry dziękuję za wszelką pomoc i pozdrawiam 😀

Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator

zestaw cylinder, tłok, głowica
    wał
    łożyska wału
    wariator
    sprzęgło
    pasek

ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)

Czytaj
    REKLAMA

MOTOCYKLE SUZUKI Z PAKIETEM TRAVEL PACK

Travel Pack to specjalna edycja popularnych i wszechstronnych motocykli Suzuki z wyposażeniem, które poprawi komfort Twojego podróżowania. Zwinny GSX-S1000F, niezawodny V-Strom 1000 XT i uniwersalny V-Strom 650 XT – teraz w wersji specjalnej z wyposażeniem w cenie.
    Zdjęcie profilowe Pecet48
    Pecet48
    Użytkownik