4t dziura między wysokimi a niskimi obrotami

A więc jak wiadomo 4t różni się od 2t wieloma względami ale jedno powinny mieć wspólne czyli kiedy dajemy gaz do oporu to tak jak w 2t powinien automatycznie dostawać obrotów bez zająknięcia ale w większości 4t kiedy tak zrobimy kończy się zamuleniem albo zgaśnięciem silnika. Niektóre 4t wkręcają się na obroty odrazu ale inne jak mój Junak 901 rs potrzebuje na to nawet 6-8 sekund, (niby niewielka różnica ale kiedy trzeba ruszyć na światłach naprawdę duże znaczenie) I fachowo nazywa się to dziura między wysokimi a niskimi obrotami, i najczęściej jest to wina gaźnika u mnie regulacja nie pomaga a gość w serwisie twierdzi że tego się nie da zrobić (motor na gwarancji ale znajomy mechanik naprawiał to w innych motorach i mówi że się da ale mojego się nie tknie bo jest na gwarancji) i tu pytanie do was miał ktoś to naprawiane ?? albo chociaż wie ktoś co mogę sam spróbować z tym zrobić bez utraty gwarancji??

ta gwarancja gówno daje. Można sobie ją odpuścić. Za każdy przegląd trzeba płacić ~150 zł, a gdy się coś zepsuje to i tak nigdy na to nie ma gwarancji. Przeczytaj sobie warunki gwarancji. Ja przeczytałem i odpuściłem. Wymienili tam chyba wszystkie elementy skutera na które gwarancja nie działa, równie dobrze mogli napisać "gwarancja nic nie obejmuje". Może gdy Ci się zepsuje jakaś drobnostka np. zawiesi się pływak w baku z paliwem to za darmo ci go wyjmą, włożą i będzie działać, bo na wymianę części za darmo nie licz.