4T co podniesie osiągi

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #126399
    ziom_sony
    Użytkownik
    • Postów: 250

    Witam. Mam pytanie. Zbytnio to wiem że najwięcej dałaby mi wymiana cylindra z 50 cm do 80 cm ale sam wymiany się nie chcę podejmować, bo może być z tego więcej szkody niż pożytku, a żeby ktoś mi zmienił cylinder to za bardzo nie mam kogoś takiego w okolicy.

    Zastanawiam się nad kupnem wariatora (ale nie jakiś chiński z allegro:D za 49,99) tylko Naraku, Motoforce czy coś innego. Chcę kupić także stożek gąbkowy jakiś ale nie wiem czy to dobry wybór i wciąż się waham, bo niby byłby lepszy dźwięk , może ciut lepsze osiągi ale nie będzie ta wielka puszka z obecnego filtra seryjnego miejsca zajmować. Co z części takich, które sam wymienie byście polecili ? Jaki ten wario wybrać ?

    http://www.scooterkingz.pl/wariator-naraku-sport-gy6

    http://www.scooterkingz.pl/wariator-motoforce-racing-gy6

    Pytanie odnośnie stożka: Dyszę trzeba koniecznie wymieniać, ale jaką kupić ?

    #126404
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 3 102

    Daj sobie spokój, zdejmij blokady i wszystko.
    Jak wymienisz cylinder na 72 dopiero warto coś kombinować.

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #126411
    ziom_sony
    Użytkownik
    • Postów: 250

    Blokady mam zdjęte…

    #126420
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 3 102

    No i dobra, przy tej pojemności żadne wariatory, rolki, sprzęgła Ci nie pomogą. Nikt nie poda Ci złotego środka, do tego dochodzi się metodą prób i błędów, jak masz pieniądze to próbuj.
    Ale cylinder to podstawa.

    #126428
    Padalec
    Uczestnik
    • Postów: 887

    Najpierw cylinder (najlepiej od razu wał z łożyskami bo firmowe są raczej słabe ) potem kiedy masz już nadwyżkę mocy zabawa z wariatorem , rolkami, sprzęgłem itp. I trzeba się zastanowić czy to ma sens bo koszta są nie małe a zysk to te 20-30 km/h

    #126429
    ziom_sony
    Użytkownik
    • Postów: 250

    ok, dzięki za info

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button