4-takt, retro

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #201444
    Jacek Popielarski
    Użytkownik
    • Postów: 1

    Witam, czy ktoś wie co może być przyczyną dławienia się silnika kiedy daję więcej gazu? Dodam że skuter ma najechane już 16.000 km i bierze już trochę oleju, dolewam prawie litr na 500-600 km

    #201447
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 21 032

    w zasadzie sam sobie odpowiedziałeś

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #201455
    Just_as_planned
    Uczestnik
    • Postów: 170

    Pomiar kompresji nie jest takim głupim pomysłem (pierścienie na tłoku & luzy zaworowe). ;D
    >
    Wymianę uszczelniaczy zaworowych, możesz już wpisać na listę… wymian czasem występujących. 😉

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button