30 lat i motorower.. kupować ? Proszę o rady

Witam serdecznie.
Mam mały problem.. Zastanawiam się nad kupnem Bartona Fightera..
Kasę mam chęci mam.. tylko teraz pytanie czy mi się to opłaci i czy moim wieku ma to sens..

Mam samochód marki Skoda Fabia i rower..
Jestem elektrykiem pod ziemią i do pracy mam niecałe 7 km także teoretycznie mógłbym dojeżdżać rowerem. Nie robię tego gdyż nigdy nie wiem ile kilometrów pokonam w pracy z torbą narzędziową i nie wiem jaki będzie mój stopień zmęczenia..

Dlatego zastanawiam się czy na okres od wiosny do jesieni nie przesiąść się na motorower przynajmniej dopóki nie będę miał prawka na motor.. Chcę też się sprawdzić czy podołam i czy mi się spodoba jazda na czymś na dwóch kółkach szybszym niż rower
Auto na taki dystans chyba jest nieekonomiczne..

Proszę o rady czy w będzie to opłacalne i czy wypada takiemu staremu chłopowi jeździć na skuterze..
Nie pytam jakim skuterem czy motorowerem jeździć tylko czy zmiana auta na skuter mi się opłaci..

Pozdrawiam i mam nadzieję że wszyscy skapują o co mi chodzi..

Na pewno będzie to opłacalne. Motorowerem przejedziesz 100km za około 15zł, a samochodem za przynajmniej 2 razy tyle.
Siadanie na dwa koła ma zawsze sens jeśli masz ku temu chęci. Dzięki temu rzeczywiście przekonasz się czy ten sposób podróżowania jest dla Ciebie i później łatwiej będzie zdecydować się lub nie na motocykl :)

dzięki.. szczerze dzięki za odpowiedź..
Sensowna odpowiedź i się chyba zdecyduję na tego fightera...
Za tydzień mam urlop to się pouczę..

Rodzina mi odradza bo tak:
ojciec się o mnie boi..
reszta mówi że motorower jest dla małolatów i starych dziadków i obciachu sobie narobię...

co ty gadasz chlopie, jak nie bedzie wygladal jak bzyczek z Tesco to miej spokojna glowe. Ze skrzynia z biegami nie bedziesz sie nudzil.