2T Zipp storm -nie pali, ciężki przypadek

Tagi: ,

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #14815
    krzychoo900
    Użytkownik
    • Postów: 6

    Witam
    Jestem nowy na forum, odziwo przed chwilą natknąłem sie na tą stronkę;)

    Pisałem wcześniej na innym forum. lecz tam nie dostałem żadnej sensownej odp. dlatego zwracam się do was o pomoc… skopiowałem moje psty, nie chciało kolejny raz mi się opisywać mojego problmu.
    pozdrawiam.

    Mam dość poważny problem ze skuterkiem Zipp storm 2T, otóż nie mogę go za nic odpalić, wspomnę że jest to nowy skuterek ma przejechane zaledwie 300km. Został on odkupiony ponieważ rzucil palenie w dość dziwny sposób….: skuterek jechał nagle zgasł, od razu został odbalony wszedł na bardzo duże obroty(za duze) i zgasł. od tamtego pory stał długi okres czasu… wczoraj wziąlem się za niego… powiem tak, iskra jest, podstawialem modul, swiece, iskrownik, gaźnik, zawór zwrotny ok, pierścienie ok, sciagalem cylinder, plukalem w srodku silnik benzyna, i po tych wszystkich zabiegach w ogóle się nie odezwał:/;/ obstawiam jeszcze na uszczelniacze na wale korbowym do czego nie zaglądałem w co wątpię że mogą być uszkodzone bo ma dopiero 300km, a i kompresja ok ok 0.8.
    Mam zamiar we wtorek rozebrać cały silnik i czegoś tam szukac……
    prosil bym o pomoc jeśli ktoś wie jakgo odpalić.
    pozdraiwam

    witam ponownie
    Mój problem nadal nie został rozwiązany. Dzisiaj zabrałem się do roboty, wymieniłem uszczelniacz na wale od strony napędu. to nie pomogło….. złożyłem wszystko do kupy…. pierścienie wszystko ok, wyczyszczone odtłuszczone itp…. skuterka dalej nie udało mi się w żaden sposób odpalić… zdarzyło się że załapał 4 razy ale to na krótki okres czasu na może 3-4 sek. i nagle gasł jak by zbrakło mu paliwa czy odcięta została iskra…. dodam jeszcze że czasami nie miałem iskry, nie wiem co było przyczyną, podstawiałem iskrownik cewke, (moduł- nie wiem czy odpowieni….. bo tam było na jedna kostke a ja takie moduly mam do 2t i do 4t tez sie zdarzaja) ogolnie łapał na starym. odpalałem go na odkreconym tłumiku, gdzie przy kreceniu rozrusznikiem było widać paliwo wychodząca(rozpryskiwane) przez ujście wyechu w cylindrze….. nie udało mi sie w żaden sposób zalać świecy….:/ tak jak by wszystko szło w wydech, membramki dobre, tłok otworami do góry… nie wiem co może być nie tak??? i jeszcze wracając do tej iskry, co może być powodem że czasami ona zanikała? na alarmie zworka chyba biało czarny z różowym….. nie wiem może jakieś zwarcie w instalacji??? weźcie coś podpowieccie;);) masa też jest prawidłowo podpięta.
    Ja obstawiam na te paliwo które słabo jest wtryskiwane na swiece albo na ta podziewajaca sie iskre. Olej od gaźnika też odłączyłem. wstrzykiwałem paliwo i nic….

    troche chaotycznie to opisałem.
    Pozdrawiam i czekam na jakieś konkretne odp.

    Nikt do tej pory mi nie odpisał, a ja czekam dalej na jakieś ciekawe podpowiedzi.
    jeszcze mam pytanie czy ten zaworek zwrotny przykładając do buzi i zaciągając powietrze ma trzymać i nic nie puszczać czy będzie przepuszczał???? zamówiłem zaworek, dostanę go pewnie w poniedziałek…. myślę też jeszcze o instalacji elektrycznej czy tam może być jakiś psikus?? tylko że iskrę tą mam….

    #14816
    Vezyr
    Użytkownik
    • Postów: 2 406

    Tak czytając wychodzi, że masz problemy z iskrą.Masz kilka opcji: świeca (i przerwa na niej), moduł lub cewka albo jeszcze jakiś przewód.Jeżeli to sprawdziłeś to sorka, nie pamiętam całego tekstu więc to pisze na początek 🙂

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #14817
    krzychoo900
    Użytkownik
    • Postów: 6

    I dzisiaj znów troszke przy nim siedziałem zalałem nowe paliwo 98…. powiem że świeca jest jednak mokra, wkładałem w pojemniczek z benzyną swiece podłączoną do cewki i do masy i paliwo za każdym razem udało mi się zapalić, tzn że chyba iskra jest wystarczająco mocna. mam problem z modulem ponieważ nigdzie takiego nie moge dostać. jest on na 1 kostke 6 pinów stary natomiast kostka z instalacji jest na 5….zastanawiam sie nad tym modulem i nad tym zaworkiem ktory dzisiaj zamowilem,- przeswitu w nim nie bylo widac, w innych skuterach mialem przeswity ktore odziwo paliły…….. czy on powinnien trzymac przykladajac go do buzi i zaciagajac powietrze do siebie?? nigdy nie mialem okazji tego sprawdzic, ponieważ jak widzialem ze sa szczeliny to go tylko wymienialem…….i mysle jeszcze nad instalacja czy w wiazkach cos moze byc nie tak, zapłon itp etc?

    #14818
    krzychoo900
    Użytkownik
    • Postów: 6

    mozliwe ze modul daje iskre a nie zapali? i jest walniety…. nie pamietam ale kiedys mialem chyba takie przypadki chociaz nie jesten pewny.???? mialem tez moduly podstawialem i wiedzialem a do tego nic nie mam i pewnie nie bede mial:/

    #14819
    krzychoo900
    Użytkownik
    • Postów: 6

    swiece dawalem z 3 iskrowniki z 2 ;/;/;/ mialem skutery ktore nie palily i rozwiazywalem te problemy bez wiekszego problemu ale ten przypadek mnie przerasta;/ a nie odpuszcze dopoki go nie zrobie i nie dowiem sie co w nim bylo………

    #14820
    Vezyr
    Użytkownik
    • Postów: 2 406

    Hmmm najwygodniej by było jakbym go osobiście zobaczył 🙂 Ale cóż, a i nie pisz postów pod sobą, tylko edytuj.Moduł na pewno gdzieś znajdziesz, na allegro nie ma?

    #14821
    krzychoo900
    Użytkownik
    • Postów: 6

    No coś widziałem na allegro. Ale my jako sklep nie zamawiamy czesci na allegro, mamy swoje dealerow…… Aa jeśli to nie moduł;/;/ narazie czekam na ta membramke, a z tym zobaczeniem to zapraszam do zamoscia;) ale wierz mi sam bys zachodzil w łeb;);) paliwko jest iskra jest czego wiecej potrzeba 2t:D:D:D:D

    #14840
    Vezyr
    Użytkownik
    • Postów: 2 406

    Oj wierz albo nie robiłem inne rzeczy pewnie gorsze 😀 Paliwko jest, iskrę masz, no a powietrze?A i w 1 poście pisałeś „kompresja 0.8” hmm ciekawe chyba Ci o 8 bar chodziło a to przymało trochę jak na nowy.

    #14873
    krzychoo900
    Użytkownik
    • Postów: 6

    nom tak 8 bar…. na nowym jest ponoc cos ok 12…. nie wchodze w temat z powietrzem bo mialem z kutery ktore palily normalnie prze 4-5 barach wyciagam pierscienie wkladam w cylinder i widze czy sa szczeliny i jaka jest szczelina pomiedzy zamkiem….. to nie powietrze…… jak by byl to moj 1 skuter to moze i bym ci wierzyl ale nie w tym wypadku… pracowalem kilka lat w warsztacie samochodowym na skuterach prawie 2 lata, kazdego szlo ogarmac…. jak by mi ktos cos takiego powidzial co ja mowie to tez bym nie uwierzyl powiedzial bym dawwaj mi go tu a ja ci go odpale i bedziesz mial problem z glowy ale nie z ta czarna owca….

    #14876
    Suawek
    Użytkownik
    • Postów: 888

    O kolego, chyba Cie troszeczkę poniosło. Przy kompresji 4-5 przy nominalnym 12 nie ma prawa odpalić.
    Z tymi pierścieniami w cylindrze to też trochę przesadziłeś, bo niby co chciałeś osiągnąć i co zobaczyć?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button