2T przerywa.
- This topic has 32 odpowiedzi, 4 głosy, and was last updated 9 years, 8 months temu by
mato977.
-
AutorWpisy
-
30 września 2013 dnia 15:31 #146792
Witam ! Odnoszę się do was z dziwnym problemem ..
A konkretnie mam gaźnik 17,5 reszta seria.Dałem skuterka do mechanika, gaźnik niby wyregulowany ale jechał 40kmh i dalej przerywał jedynie lepsze przyspieszenie miał . No i kupiłem filtr stożkowy gąbkowy z nadzieją ze to coś pomoże iii i klops .. Nic nie pomogło. O co chodzi ?
Gaźnik do dupy ? Może zimeringi trzeba wymienić ? Ja już jestem załamany bo mam tego dość ..
Proszę o pomoc co może być przyczyną ?30 września 2013 dnia 15:35 #14679317.5 mm do serii ? Po co ?
30 września 2013 dnia 15:39 #146794bo za niedługo wstawiam cylek 80ccm
30 września 2013 dnia 15:42 #146795Mam to samo ale gaźnik 19mm ;/ Kupiłem już taki skuter z takim gaźnikiem. Facet nie umiał wyregulować i sprzedał. Obniżyłem iglice na sam dół i zakręciłem śrubkę od mieszanki całkiem i skuter chodzi normalnie.
30 września 2013 dnia 15:43 #146796Ale też dużo więcej pali jak jest na zamkniętym dopływie powietrza .. Jest ktoś w stanie pomóc ??
🙁30 września 2013 dnia 15:44 #146797Jeszcze jak jest powietrze zamknięty nie ma tej pi*** jak na 2t przystało ;x
30 września 2013 dnia 15:45 #146798Mam wywalone na stożki, no sorry, ale wklej w wujka Google taki oto klimat… co daje filtr stożkowy w skuterze, albo tym podobne zagadnienie. 😀
Przemielisz to zagadnienie, to może wróć tutaj z jakimś nowym tematem. 😀
30 września 2013 dnia 15:45 #146799Jak powietrze zamknięte ?
30 września 2013 dnia 15:47 #146801Chinol_180 – jest takie powiedzenie jak dbasz to masz 🙂 Wystarczy przeczyścić raz na tydzień i będzie pykał 😉
Kuba chodzi o to że w gaźniku jest zamknięty dopływ powietrza
30 września 2013 dnia 15:50 #146802No i ty chcesz żeby dobrze chodził ? Jaki kolor ma świeca ?
30 września 2013 dnia 15:52 #146803kuba chyba wcześniej napisałem że gaźnik jest po regulacji i teraz ma dopływ ale jedzie 40 kmh na zakręconym dopływie 50 kmh
30 września 2013 dnia 15:53 #146804Pourywania kółek w moto i to wszystkim tutaj. 😀
30 września 2013 dnia 15:55 #146806Szerokości 😉
30 września 2013 dnia 15:55 #146807Powiedz jaki kolor ma świeca. Wtedy będzie wiadomo co trzeba dalej robić.
30 września 2013 dnia 16:18 #14681030 września 2013 dnia 16:35 #146813I co powiesz na to ? :/
30 września 2013 dnia 16:41 #146814Jak dla mnie tp trochę za mało paliwa w mieszance. Wiesz może jaką masz dysze ?
30 września 2013 dnia 16:42 #146815niestety. Ale ogl skuter pali na dotyk ale jedzie jak taki muł 40kmh .. Proszę pomocy 5 października mam zlot ;x 😀
30 września 2013 dnia 16:44 #146816A może to coś w,napędzie ? no bo jednak ten kolor jako tako jeszcze jest dopuszczalny.
30 września 2013 dnia 16:45 #146817a co konkretnie ?
30 września 2013 dnia 16:46 #146818Nie wiem jaki przebieg skutera ? może zużyte rolki? Pasek?
30 września 2013 dnia 16:49 #146821rolki mogą się zużyć ? o.O No okej ale nawet jak by się zużyły to czemu na zamkniętym dopływie powietrza skuter jedzie szybciej ? Jak by były zużyte to by jechał tak samo jak z otwartym dopływem powietrza ?
30 września 2013 dnia 16:51 #146822Ale patrząc na świece to jest w miarę ok .
30 września 2013 dnia 16:57 #146825to co może być ;xx ? Może zimeringi ?
30 września 2013 dnia 17:07 #146828albo jutro po szkole zmienię rolki na inne i zobaczymy co się będzie działo. Jutro zdam relacje
30 września 2013 dnia 19:57 #146856Rolki nic do tego nie mają. Zmień dysze na mniejszą, to tylko i wyłącznie wina układu paliwa/powietrza a nie napędu. Gdy zakręcisz mu powietrze jedzie szybciej znaczy że dostaje go za dużo. Zwężke filtra powietrza wyjąłeś? Pobaw się iglicą w napędzie nic nie grzeb. Zakręć powietrze i podnieś iglice na max sprawdź jak się będzie zachowywać a później opuść na max i też przejedź się kawałek i sprawdź.
1 października 2013 dnia 17:58 #146915Wariator zrobiłem wszystko czyste itp .. Zero zmian .. Jutro spróbuje z tym co pawełek mówi .. Ale nie sądzę że to iglica albo dyszy ..
Ogl nawet ja dziś zakręciłem powietrze jedzie jedzie i buuuuuu :/1 października 2013 dnia 18:11 #146917Tylko i wyłącznie coś z dopływem paliwo-powietrze. Bez wariatora także powinien odpalić będzie taki sam objaw. Wariator rolki pasek i sprzęgło mają zadanie przenieść moc z wału na koło a nic nie mają do przerywania. Sprawdź tak jak mówiłem najpierw daj iglice na samą góre czyli dopływ paliwa na max pojeździj troche reguluj śróbką od powietrza. Następnie jeśli to nie to opuść iglice na sam dół i także pobaw się śróbką od mieszanki i zobacz jakie będą objawy. Jeśli to nie to będziemy myśleć dalej
1 października 2013 dnia 18:16 #146918Bo ogl powinno być tak jak w 2t że jeżeli odkręcam dopływ to powinny obroty rosnąć a u mnie skuter gaśnie ;x
1 października 2013 dnia 18:31 #146922Wymieniłeś gaźnik na 17,5mm. Gaźnik ma większą średnice w środku i co za tym idzie skuter dostaje więcej powietrza. Odkręcając mu dopływ mieszanki zwiększasz tym samym dopływ powietrza. Jeśli masz włóż stary gaźnik (powinien być 12mm u mnie taki był) a jeśli nie zakręć mu powietrze i pobaw się z iglicą i wtedy daj znać co i jak. To powinno pomóc jeśli nie dysze kup jakąś małą np 56 koszt to 2-3zł.
Jeśli chcesz pisz na gg 9146601.
-
AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.