2T przerywa przy wkręcaniu na obroty - nowy gaźnik

witam otóz od miesiaca walcze moją aprilia sr factory

podaczas ruszania jest ok gdy tylko maja wejsc wysokie zaczyna sie terkotanie noi nie idze jechac

kupiłem nowy gaznik dellorto 21 phbg dysza 72 i to samo , wywalilem filtr to przy wchodzeniu na wysokie obroty nie było przerywania tylko buu

skuter pali od starzała nawet reka go mozna odpalic jakies pomysły? swieca sucha kolor czerowony rudawy

czesci jakie w nim siedzą

Cylinder S6 Streetrace 70
Wal Top racing HQ
Łozyska SKF teflon
Wario S6 sport pro
Sprzeglo S6 sport pro
Dzwon Tec CNC race
spreżynki S6 czarne
centrala S6 medium
Pasek dayco kevlar
Wydech S6 pro replica
Gaźnik dellorto 21 phgb

Jak przerywa to musi niedostawać paliwa , może jest coś zatkane?

nowy gaznik na starym było to samo ;/ membrany ok jutro jeszcze kupie dysze 80 i wywale filtr benzyny

Co wy macie jakąś manie tych dysz o kosmicznych średnicach.
Ja Stage6 Streetrace 70 na 19mm gaźniku regulowałem to 75 to był absolutny max. teraz jeżdże na 70mm. Każda wyżej go zalewała.
I to tak zalewała że wystarczyło dotknąć ssania i natychmiast przygasał. Też w owczym pędzie najpierw nakupiłem do regulacji dysz o 80 w górę i było tylko gorzej.
A chłopcy warsztatowcy to na Streetrace70 pociskali najpierw na seryjnym 12mm gaźniku z ciut wieksza dyszą jak seria i też jeździł po 80km/h.
Przy większym gaźniku ta dysza zapewne może/musi być nawet jeszcze mniejsza.
Filtr zostaw bo zasyfisz membranki w zaworze ciśnieniowym i nie bedzie sie domykał. Kup filtr HighFlow motoforca (tylko nie ten przezroczysty za 7zł tylko ten czarny za 27 i bedzie dobrze. No prawie dobrze bo do tego cylindra gaźnik 21 to stanowczo za dużo. 17-19mm jest optymalnie. ten cylinder nie ma jakichś kosmicznych osiągów.

gaznik 21 bo nie długo bedzie w nim lądował top performances due ale jeszcze niewiem
załozylem dysze 80 iglica na samo góre , kolor swiecy kawa z mlekiem ale to nic nie dało dalej przerywa jak przerywało no moze od 50 jest lepiej ale to nie jest to

sruba mieszanki wkręcona do oporu

nowa swieca br8es

kupiłem przezroczysty wezyk jest pełen bez przerwy czyli to nie filtr beznyzyny ,

masa ok pali od strzała ale gdy tylko maja wejsc wyzsze obroty zaczyna sie jazgot

jutro jeszcze wymienie przewód wysokiego napiecia , fajka ngk ma miesiac

skuter niema zadnych wycieków na uszczelniaczach sucho

sruba mieszanki wkręcona do oporu - wiesz co to oznacza ?

niemam pojecia niby nie szczelonosc ale dzwina sprawa ze pali nawet jak reką kopke odpalam poproistu odpala od pierwszego obrotu niema roznicy czy rozrusznikiem czy nogą kopke tylko doktne i pali zimny czy ciepły

prędzej tez miałem taka sytuajce ze sruba do oporu ale nie chodził tak dobrze w koncu wał sie rozpadł od kiedy mam nowy wał chodzi idealnie ale ta sruba mnie wciąż irytuje

problem praktycznie rozwiazany załozyłem filtr stozkowy no na momencie silnik ozył i moc wrociła bez problemu dzis juz leciałem 104 na gps mój rekord
na tym gazniku jednak lepiej sie zbiera tylko delikatnie przerywa jak zimny od 10 do 50 od 50 zero przrywania i ogromne przypiesznie noi hałas ;/

zamowie jeszcze dysze 75 i wtedy iglica wyreguluje bo sruba niema sensu bo musi byc do oporu ;/ po odkreceniu chodzi ale jednak wolne obroty spadają

wszystko sam składalem zostały w nim seryjne membrany kolektor i przekladnia magneto i kartery, pytanko czy membrany polini albo malossi cos
daja? i czy na dyszy 75 te delitaktnie przerywanie zniknie? takie terkotanie

kazda wypowiedz jest dla mnie ważna i dziekuje

dodam jeszcze ze po załączeniu ssania silnik gasnie