2T nie pali z rozrusznika, z kopniaka tak

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis 2T nie pali z rozrusznika, z kopniaka tak

Ten temat zawiera 8 odpowiedzi, ma 5 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe jedrek12345 jedrek12345 9 lata, 4 miesiące temu.

Oglądasz 9 postów - 1 przez 9 (z 9 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #28917 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe FragMaster
    FragMaster
    Użytkownik
    • Postów: 4

    Witam!
    W moim skuterze( Hero Puch Winner- indyjski) 2T padła pompka oleju i puszczała olej cały czas, przez co olej zalał cały filtr powietrza, gaźnik, cylinder i wydech. Po ścieknięciu oleju skuter ruszył. Jest jednak problem. Nie chce palić z rozrusznika. Na początku kręcił i czasami coś zgrzytało metalicznie, jednak po jakimś czasie zgrzytanie ustąpiło ale cały czas nie łapie. Z kopniaka pali ładnie. Kręci bardzo szybko, iskra jest, kręci wałem( sprawdzałem wykręcając świecę). Czasami na dobrze rozgrzanym silniku odpali, ale trzeba kręcić kilkanaście sekund. Czasami też prychnie/ strzeli z wydechu przy kręceniu. Raz strzelił tak konkretnie, brzmiało to jak wystrzał z broni:) Skuter ma przejechane 2000km, docierany raczej prawidłowo, tyle że stał pare lat w garażu. Proszę o pomoc.

    P.S. Właśnie sobie uświadomiłem, że olej może nadal znajdować się w komorze korbowej. Czy to może mieć jakiś związek?

    #28918 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe ads
    ads
    Użytkownik
    • Postów: 104

    A akumulator w jakim stanie ? Spróbuj odpalić bez włączonych świateł.

    [IMG]http://results.tester.netia.pl/flkufihmfb[/IMG]
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.
    #28919 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe FragMaster
    FragMaster
    Użytkownik
    • Postów: 4

    Raczej ok, kupiony nowy jakiś rok temu, ale nieużywany. Naładowany na max. Próbowałem odpalić na podłączonym prostowniku, to samo, kręci bardzo dobrze, ale nie pali.

    #28922 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Pietro
    Pietro
    Użytkownik
    • Postów: 3 294

    Nie dawno ktoś miał tu podobny problem.. okazało się, że wadliwy był moduł zapłonowy.

    #28926 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe ads
    ads
    Użytkownik
    • Postów: 104

    FragMaster a możesz opisać jak jest z jakością indyjskich skuterów w stosunku do chińskich ?

    [IMG]http://results.tester.netia.pl/flkufihmfb[/IMG]
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Garaż BMW pełen motocykli gotowych do odbioru.

    W ofercie Garaż BMW odnajdziesz fabrycznie nowy bądź używany motocykl w doskonałym stanie. Wejdź i sprawdź jak blisko jest Twój wymarzony motocykl BMW. Skorzystaj z atrakcyjnego finansowania w programie BMW 3asy ride
    #28933 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe FragMaster
    FragMaster
    Użytkownik
    • Postów: 4

    Nie wiele mogę powiedzieć, bo to prawie nowy skuter, ale rewelacji nie ma. Przez te 2000km zdążyła się zepsuć linka gazu, wskaźnik poziomu paliwa i ta pompka oleju, więc za dobrze nie jest. Plastiki też kiepskiej jakości, wszystko się łamie w rękach. No i dostępność części do tego modelu jest prawie zerowa.

    #28939 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe kriis
    kriis
    Użytkownik
    • Postów: 31

    Ja miałem taki problem z odpalaniem z aku, po wymianie oryginalnego modułu CDI na zamiennik.

    #29043 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe FragMaster
    FragMaster
    Użytkownik
    • Postów: 4

    A czy to może być niewyregulowany gaźnik?

    #29795 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe jedrek12345
    jedrek12345
    Użytkownik
    • Postów: 1

    miałem ten problem w KEEWAY-u FOCUS i poradziłem sobie z tym. Objawy były takie same okazało się że był uszkodzony zespół przeniesienia napędu z rozrusznika na wał korbowy . Jest on umieszczony pod wariatorem. Należy odkręcić nakrętkę na wale następnie ściągnąć wariator i już ta część pojawia się jako następna. Aby ją zdemontować należy jeszcze odkręcić dwie śrubki trzymające koło zębate przenoszące napęd z rozrusznika elektrycznego na ten podzespół – koszt tej części około 60zł . Powodzenia

Oglądasz 9 postów - 1 przez 9 (z 9 łącznie)
Odpowiedz do: 2T nie pali z rozrusznika, z kopniaka tak
Informacje o Tobie: