2t czy chińczyk 4t

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Co Wybrać? 2t czy chińczyk 4t

Tagi: 

Ten temat zawiera 2 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat 2 lata temu.

Oglądasz 3 posty - 1 przez 3 (z 3 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #630096
    Zdjęcie profilowe Michu
    Michu
    Użytkownik
    • Postów: 1

    Witam, chce kupić motocykl o pojemności 50cc, lub 70 cc. Nie wiem co będzie lepszym wyborem czy silnik w dwusuwie (2t) czy silnik w czterosuwie (4t) (chińczyk). Dużo osób mówi że w 2t dosyć często zaciera się silnik i tego najbardziej się obawiam. W 4t obawiam się tych wszystkich chińskich części, czy nie będą one awaryjne. Prędkość przemawia za 2t, ale najbardziej boję się tego że mogę zatrzeć silnik.
    Proszę o pomoc i jakieś inne cenne wskazówki.

    #630114
    Zdjęcie profilowe Rider
    Rider
    Użytkownik
    • Postów: 391

    2t będzie mocniejszy ale ryzyko zatarcia jest większe niż w 4t . Do chińskich 4t jest duuużo części i nie są jakiejś koszmarnej jakości . Co do osiągów to zawsze można je podnieść ☺ ja jednak jestem zdania że jak dbasz to masz i to niezależnie czy to 2t czy 4t 😉 T tyle ode mnie . Poczytaj jeszcze troszeczkę i zdecyduj każda z tych opcji ma swoje plusy i minusy więc decyję podejmiesz sam 😉

    Gerard Furmanek
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Przetestuj wymarzony motocykl na TRIUMPH MOTORCYCLES FESTIVAL 2019

    Atrakcje Triumph Motorcycle Festival 2019:

    • 19 i 20.09.2019 – Motowycieczki (cena: 299 zł)
    • 21.09.2019 – Triumph Motorcycle Festival:
      • jazdy testowe Triumph
      • grill
      • 20% rabatu na odzież
    #630116
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 371

    ryzyko zatarcia w 2T i 4T jest w zasadzie podobne. reguluje się inne części ale podatność na awarie jest podobna.
    Taka opinia wynika raczej z tego że porobionych 2T było więcej, ludzie je robili na gównianych cześciach, bez grama wiedzy a potem pałowanie i wieczorne zbieranie cześci z silnika do koszyka. Każdy kupował 15 letnie 2T bo to „ałerox” – najcześciej zajechany – a potem „leczył” cylindrem z allegro za 80zł i myślał że robi performance tuning.
    Teraz jak sprzedaż 2T jest w zsadzie utrudniona to prawie całe forum jest o babolach w 4T.
    Zasadniczo – 2T jest mocniejsze ale głośniejsze i prawie 2x tyle spali (albo i jeszcze więcej) oraz jest podatne na mocy. 4T jest cichsze ale za to słabsze i mało pali. Jeździ się tym spokojniej, mniej kozaków to kupuje to i żyje dłużej.

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
Oglądasz 3 posty - 1 przez 3 (z 3 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie