2T bardzo dymi i pluje olejem.

Witam, mam problem z yamaha neos. Gdy da mu się gazu olej aż cieknie z tłumika i bardzo mocno dymi na biało, świeca jest jednak sucha i ma brązowy kolor. co może się dziać?

hehe nie wiem czemu ale to samo mialem wczoraj ze swoim 4T może to dwie inne przyczyny. Właśnie wczoraj jeździłem swoim skuterkiem i zauważył że pluje olejem i ten biały dym , ale odpalam rano i problem jakby sam znikł, może za bogatą mieszankę masz ustawioną i wydala olej? :D

To jest 2t a nie 4t...

wiem dlatego pisze że to mogą być dwie różne sprawy... a masz dozownik czy sam dozujesz mieszankę

ja bym obstawiał, że to są zużyte pierścienie lub źle założone jak wymieniałeś ostatnio...

Z dozownika. śrub jest już wkręcona prawie na max, jednak świeca ma kolor brązowy, czyli prawidłowy, a on dymi i pluje...

Lucek, a po czym poznać zużyte pierścienie w 2t?

loj chlopcy pluje 2t bo podaje za duzo oleju i go nie spala
pierscienie w 2t jak sa padniete to chwile po rozgrzaniu traci moc
wszytsko jest na foruym w archiwum troche checi

zapewne niższa kompresja

CEFA ok tylko, skoro pluje olejem to to jakaś większa ilość musi się tam wydostawać, a świeca jest ok.

Zajrzałem do swojej magicznej księgi i mam dwa punkty do białego dymu w 2T (biało-niebieskiego właściwie)

- Niewłaściwie ustawiona pompa oleju --> regulacja cięgna przepustnicy i pompy.
- Nagromadzone złogi oleju w układzie wylotowym. Jeśli skuter używany jest głównie na krótkich trasach, olej ze spalin będzie się skraplał w zimnym tłumiku -- > dłuższa trasa w ciepły dzień

Problem tkwił w rozregulowanym dozowniku

ŻEBY NIE ZAKLADAC DRUGIEGO TEMATU NAPISZE TUTAJ.

Jechałem dziś Yamahą i jest taka sytuacja: Gdy dam mu gaz do oporu, muli go przez 1-2 sekundy, potem idzie żwawo znowu go zamula i już idzie na takim mule powoli się bujając. Czy to wina gaźnika? Jeśli tak to jak Wyregulować gaźnik dellorto 12 mm z dyszą 74?

Cześć wam mam pytanie posiadam skutera 2t wangye 500T i mam problem ponieważ świeca czarna dymi na biało i nie mogę ustawić gaznika wie ktoś jaki jest powód tego

uszkodzony gaźnik? za duża dysza? za niska kompresja? za duzo oleju w mieszance?