20 awarii i tyle samo rozwiązań; część 1.

Dobre! Może nie które objawy są zbyt uogólnione, ale ogólne dobry poradnik;)

Uważam, że to jest bardzo przydatne. Szczególnie dla tych co mają skuter pierwszy raz. Pozdrawiam

No, ogólnie napisane, ale jakby odpowiedziec w pełni na wsio to kurde byłaby książka z tego, nie>???

Ogólnie rzecz biorąc przydatny poradnik dla niewtajemniczonych,ale potrzebna jest znajomosc mechaniki,

7: …lub rolki są zbyt lekkie/uległy granicznemu zużyciu i należy je wymienić. — 8 i 9: Przy kapie głowicy znajduje się odma, podłączony jest do niej wężyk, który dalej łączy się z puszką filtra powietrza. Jeżeli wewnątrz kapy nie ma odpowiedniego wypełnienia odmy, podczas pracy silnika do puszki filtra będzie trafiał olej, następnie będzie on wyciekał na pokrywę przekładni. Jeżeli zdarzy się, że wężyk odczepi się od puszki lub od odmy olej będzie leciał bezpośrednio z silnika. UWAGA! Ma to miejsce, jeżeli - jak wspomniałem - odma nie ma wypełnienia, a takie kapy najczęściej można kupić na allegro jako części zamienne. — 10: Tak samo jest w przypadku samochodów. Jest to celowy zabieg, który ma rekompensować np. zmianę opon na większe niż przewidział producent, aby mimo to prędkościomierz nie zaniżał wtedy prędkości. — 13: Błąd, powinno być “rolek wariatora”.

ad17 brak wolnych obrotow zalezy od wielu czynnikow i podkrecenie srobki wolnych obrotow to jeden z czynnikow

mam zapytanie ,niewiem dokładnie od czego są rozłączone wtyczki na ramie po prawej stronie INCA STREET50 2T

endriu podziwiam precyzję pytania i odpowiem od GPS

Dodam jeszcze jeden punkt do problemów z odpaleniem. Czasami możecie tego nie wiedzieć lub całkowicie tego nie brać pod uwagę i tu uwaga -nasze autoalarmy dostają odbicia i potrafią odciąć zapłon -moja rada gdy tego nie używasz zbyt często ponieważ wyje bez przyczyny co jakiś czas np raz w tygodniu jak sucho lub codziennie gdy pada włącz alarm i go wyłącz a następnie uruchom silnik i w drogę. Powiem tyle mam 30 km w nogach zanim się połapałem o co kaman. Tu śmiech. Panie i Panowie Nawet Serwis nie wpadł na to. Te układy elektroniczne to nie cud a muszą wytrzymać ciągłe zmiany pogody wilgoć ,wyładowania itp.

Dobry poradnik dla początkujących lub zamierzających nabyć pierwszy skuter… (z małymi błędami np.pnkt13 “dokonaj oględzin rolek sprzęgła”)

do pkt.14 nie wolno tak robic bo zimeringi na wale wypcha i wogole nie bd kompresji

a jaeszcze jedno czemu tu tylko o chinolach sie pisze czemu nie pogadaj po silinkach minarelli albo gilery