20 awarii i tyle samo rozwiązań; część 1.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #90535
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • Postów: 2 361

    Dobre! Może nie które objawy są zbyt uogólnione, ale ogólne dobry poradnik;)

    #90536
    skuterman
    Użytkownik
    • Postów: 22

    Uważam, że to jest bardzo przydatne. Szczególnie dla tych co mają skuter pierwszy raz. Pozdrawiam

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #90546
    przemco
    Użytkownik
    • Postów: 61

    No, ogólnie napisane, ale jakby odpowiedziec w pełni na wsio to kurde byłaby książka z tego, nie>???

    #90607
    marbryl1
    Użytkownik
    • Postów: 180

    Ogólnie rzecz biorąc przydatny poradnik dla niewtajemniczonych,ale potrzebna jest znajomosc mechaniki,

    #91047
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 171

    7: …lub rolki są zbyt lekkie/uległy granicznemu zużyciu i należy je wymienić. — 8 i 9: Przy kapie głowicy znajduje się odma, podłączony jest do niej wężyk, który dalej łączy się z puszką filtra powietrza. Jeżeli wewnątrz kapy nie ma odpowiedniego wypełnienia odmy, podczas pracy silnika do puszki filtra będzie trafiał olej, następnie będzie on wyciekał na pokrywę przekładni. Jeżeli zdarzy się, że wężyk odczepi się od puszki lub od odmy olej będzie leciał bezpośrednio z silnika. UWAGA! Ma to miejsce, jeżeli – jak wspomniałem – odma nie ma wypełnienia, a takie kapy najczęściej można kupić na allegro jako części zamienne. — 10: Tak samo jest w przypadku samochodów. Jest to celowy zabieg, który ma rekompensować np. zmianę opon na większe niż przewidział producent, aby mimo to prędkościomierz nie zaniżał wtedy prędkości. — 13: Błąd, powinno być „rolek wariatora”.

    #91251
    marbryl1
    Użytkownik
    • Postów: 180

    ad17 brak wolnych obrotow zalezy od wielu czynnikow i podkrecenie srobki wolnych obrotow to jeden z czynnikow

    #91566
    endriu
    Użytkownik
    • Postów: 3

    mam zapytanie ,niewiem dokładnie od czego są rozłączone wtyczki na ramie po prawej stronie INCA STREET50 2T

    #91763
    Melonier
    Użytkownik
    • Postów: 99

    endriu podziwiam precyzję pytania i odpowiem od GPS

    #91764
    Melonier
    Użytkownik
    • Postów: 99

    Dodam jeszcze jeden punkt do problemów z odpaleniem. Czasami możecie tego nie wiedzieć lub całkowicie tego nie brać pod uwagę i tu uwaga -nasze autoalarmy dostają odbicia i potrafią odciąć zapłon -moja rada gdy tego nie używasz zbyt często ponieważ wyje bez przyczyny co jakiś czas np raz w tygodniu jak sucho lub codziennie gdy pada włącz alarm i go wyłącz a następnie uruchom silnik i w drogę. Powiem tyle mam 30 km w nogach zanim się połapałem o co kaman. Tu śmiech. Panie i Panowie Nawet Serwis nie wpadł na to. Te układy elektroniczne to nie cud a muszą wytrzymać ciągłe zmiany pogody wilgoć ,wyładowania itp.

    #92367
    Pietro
    Użytkownik
    • Postów: 3 294

    Dobry poradnik dla początkujących lub zamierzających nabyć pierwszy skuter.. (z małymi błędami np.pnkt13 „dokonaj oględzin rolek sprzęgła”)

    #94503
    michalinka43
    Użytkownik
    • Postów: 2

    do pkt.14 nie wolno tak robic bo zimeringi na wale wypcha i wogole nie bd kompresji

    #94504
    michalinka43
    Użytkownik
    • Postów: 2

    a jaeszcze jedno czemu tu tylko o chinolach sie pisze czemu nie pogadaj po silinkach minarelli albo gilery

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button