2 tarcze z przodu - marzenia motorowerzysty

Witajcie ;). Mam do was takie pytanko, którego już się zapewne każdy domyśla po tytule: Czy można założyć dwie tarcze z przodu do motoroweru? Ile kosztuje taka przeróbka, tak by obydwie tarcze byly sprawne i hamowały? ;) Pytam tylko z ciekawości, bo jak narazie hamulce w TZR mi wystarczają :).

Nie wiem po co ci 2 tarcze, jak ja daje rade ze 100km wyhamować jedną tarczą ;p

Raczej chodzi mu o wygląd bo tzr ze strony z tarczą lepiej się prezentuje...

Ja bym w tzr na początek włożył jakiś większy tłumik+szersze opony, wtedy to r6 by przypominało ;)

Ale prowadziłoby się jak traktor :D

Nie chodzi mi o wygląd, bo nic nie chce zmieniać, tylko o sam pomysł. Nie chce tego wyonywać, ale ciekawi mnie to ile kosztowało by dorobienie drugiej tarczy ;).

tarcza+pompka+klamka z pomką podwójną.

AraS, a po co podwójna pompka? Zawsze widziałem rozwiązanie z jedną pompką pompującą płyn do dwóch zacisków jednocześnie.

Przede wszystkim musisz mieć możliwość zamontowania felgi z dwoma tarczami i dwóch zacisków. Wtedy podłączenie tego żeby to działało to pikuś.

Przecież napisałem "pompka podwójna".

a tarcze to Sobie do głowy przykręcicie :D

Do tego jeszcze felga przednia do dwóch tarcz :P gdzie na takie opony jak ma TZR nie spotkasz :P więc ? trzeba by było brać felgę od jakiejś 6setki :P i wtedy przednia opona była by grubsza niż tylna xD

Dziękuje za uwagę :P

Albo odrazu zrobić swap z TZR do R6 :D. Najłatwiejsze rozwiązanie :D.

Maniek. Dochodzi jeszcze do zmiany widelca bo wątpię aby ten od tzr pomieścił laga od 600...

AraS, to jest zwykła pompka, pompująca do prawego zacisku, do lewego płyn wędruje przez przewód łączący się z prawym zaciskiem.

AraS napisał:

tarcza+pompka+klamka z pomką podwójną.

wystarczy trójnik pod dolną półką albo dwa przewody z pompy albo z jednego zacisku do drugiego "łącznik"
żadna filozofia
ważne żeby układ był odpowietrzony i będzie działać, ewentualnie wydajniejsza pompa.
pytanie tylko po co taki zabieg w tak małym jednośladzie
już lepiej zamontować tarczę 320mm i dystans do zacisku niż kombinować z zawieszeniem które zrobi się za ciężkie do reszty