2 pytania

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #119223
    ziom_sony
    Użytkownik
    • 19
    • 250Postów:

    Witam. Mam dwa pytania:
    1. Co zrobić aby 4T zbierało się szybciej w czasie mocniejszego wiatru ? Jadę,jadę a on nie chce 50 przekroczyć…
    2.Dziś zauważyłem że kapie mi lekko olej spod przekładni a dokładniej z takiej plastikowej rurki . Czego to wina ? Za dużo oleju ? Olej na miarce pokazuje ze jest ok, jest na dole podziałki.

    PROSZĘ O ODPOWIEDŹ .

    #119224
    Mario1
    Użytkownik
    • 0
    • 1 223Postów:

    sprawdź simering na wale czy przypadkiem już nie puszcza – ewentualna wymiana , co do mocy to najlepszym sposobem jest zmiana cylka na większy .
    olej na miarce powinien być pośrodku pola kratkowanego – dół i kapanie z pod dekla sugeruje że simering puszcza – chyba że za mało wlałeś.

    #119230
    dzokej
    Użytkownik
    • 7
    • 746Postów:

    odpowiedz na pierwsze pytanie DORÓB SOBIE ŻAGIEL
    a tak na poważnie każdy ze skuterów ma problem z wiatrem więc sądzę że jest to normalne

    #119235
    ziom_sony
    Użytkownik
    • 19
    • 250Postów:

    A czasem nie jest to wina ze to jest 4T ? 2T nie leciałby pod wiatr szybciej ?

    #119239
    dzokej
    Użytkownik
    • 7
    • 746Postów:

    To jest opór dla powietrza więc nie ma znaczenia jaki to jest silnik. Jeden skuter ma opływowy kształt i nie ma takich barier a inny jest kanciaty i ma problemy z przebiciem się przez barierę powietrza to nic innego jak aerodynamika:)

    #119241
    tmielcarz
    Użytkownik
    • 10
    • 147Postów:

    dzokej napisał:

    To jest opór dla powietrza więc nie ma znaczenia jaki to jest silnik. Jeden skuter ma opływowy kształt i nie ma takich barier a inny jest kanciaty i ma problemy z przebiciem się przez barierę powietrza to nic innego jak aerodynamika:)

    Połowicznie masz rację. Drugo połowa to taka, że im większa moc tym łatwiejsze pokonywanie oporów, a że 2T mają większą moc niż 4T to pewnie szło by mu trochę lepiej :).

    #119243
    dzokej
    Użytkownik
    • 7
    • 746Postów:

    Zgadza się ale nie okłamujmy się nie są to takie prędkości ani opory by czemu kol wiek przeszkadzały.

    #119245
    Mario1
    Użytkownik
    • 0
    • 1 223Postów:

    chcecie jakiś tam wiatr pokonać to cylek 90 cm3 i ładnie ciągnie , a wietrzyk może se bokiem hulać i tak was wyjebie ( jak będzie silny ) :-))

    #119284
    ziom_sony
    Użytkownik
    • 19
    • 250Postów:

    Ok, a co do drugiego pytania ?

    #119615
    Mario1
    Użytkownik
    • 0
    • 1 223Postów:

    ziom_sony napisał:

    Ok, a co do drugiego pytania ?

    masz w pierwszej odpowiedzi – musisz sprawdzić

    #119623
    ziom_sony
    Użytkownik
    • 19
    • 250Postów:

    Sory nie zauważyłem 😀

    #119624
    marbryl1
    Użytkownik
    • 1
    • 180Postów:

    A jak mozna jechac pod wiatr kosiarka szybciej skoro ona ma moc okolo 2KM w porywach 3 a moment obrotowy moze 5 Nm.Skuter w wydaniu marketowym i podobnym to zabawka do jezdzenia po plaskim tertenie w dobra pogode.Jak sie chce jezdzic w miare dobrze nalezy zakupic motor a nie kosiarke.

    #119625
    marbryl1
    Użytkownik
    • 1
    • 180Postów:

    A wyciek oleju z rurki oznacza nadmiar jego w przekladni.

    #119696
    DamianRysiekSr
    Użytkownik
    • 10
    • 323Postów:

    Ja nie mam problemów(raczej mój silnik)z jazdą pod wiatr ;d, co z tego, że kosiarka? 2T nie ma zaworów, łańcuszków rozrządu itp.
    Motor motorem, a skuter skuterem, porównywanie skutera jako „kosiarki” do motocykla, to bardzo złe porównanie…
    Mi tam hałas nie przeszkadza, bo nawet go nie słyszę w trasie, wolę większy hałas, który rośnie wprost proporcjonalnie do mocy, niż na odwrót.

    #119698
    matol1798
    Użytkownik
    • 27
    • 750Postów:

    Pochyl się podczas wiatru to może szybciej pojedziesz 🙂 Poważnie

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button