2 pytania
- This topic has 14 odpowiedzi, 7 głosów, and was last updated 10 years temu by
matol1798.
-
AutorWpisy
-
10 maja 2013 dnia 14:04 #119223
Witam. Mam dwa pytania:
1. Co zrobić aby 4T zbierało się szybciej w czasie mocniejszego wiatru ? Jadę,jadę a on nie chce 50 przekroczyć…
2.Dziś zauważyłem że kapie mi lekko olej spod przekładni a dokładniej z takiej plastikowej rurki . Czego to wina ? Za dużo oleju ? Olej na miarce pokazuje ze jest ok, jest na dole podziałki.PROSZĘ O ODPOWIEDŹ .
10 maja 2013 dnia 14:10 #119224sprawdź simering na wale czy przypadkiem już nie puszcza – ewentualna wymiana , co do mocy to najlepszym sposobem jest zmiana cylka na większy .
olej na miarce powinien być pośrodku pola kratkowanego – dół i kapanie z pod dekla sugeruje że simering puszcza – chyba że za mało wlałeś.10 maja 2013 dnia 14:23 #119230odpowiedz na pierwsze pytanie DORÓB SOBIE ŻAGIEL
a tak na poważnie każdy ze skuterów ma problem z wiatrem więc sądzę że jest to normalne10 maja 2013 dnia 14:34 #119235A czasem nie jest to wina ze to jest 4T ? 2T nie leciałby pod wiatr szybciej ?
10 maja 2013 dnia 15:00 #119239To jest opór dla powietrza więc nie ma znaczenia jaki to jest silnik. Jeden skuter ma opływowy kształt i nie ma takich barier a inny jest kanciaty i ma problemy z przebiciem się przez barierę powietrza to nic innego jak aerodynamika:)
10 maja 2013 dnia 15:07 #119241dzokej napisał:
To jest opór dla powietrza więc nie ma znaczenia jaki to jest silnik. Jeden skuter ma opływowy kształt i nie ma takich barier a inny jest kanciaty i ma problemy z przebiciem się przez barierę powietrza to nic innego jak aerodynamika:)
Połowicznie masz rację. Drugo połowa to taka, że im większa moc tym łatwiejsze pokonywanie oporów, a że 2T mają większą moc niż 4T to pewnie szło by mu trochę lepiej :).
10 maja 2013 dnia 15:11 #119243Zgadza się ale nie okłamujmy się nie są to takie prędkości ani opory by czemu kol wiek przeszkadzały.
10 maja 2013 dnia 15:15 #119245chcecie jakiś tam wiatr pokonać to cylek 90 cm3 i ładnie ciągnie , a wietrzyk może se bokiem hulać i tak was wyjebie ( jak będzie silny ) :-))
10 maja 2013 dnia 17:40 #119284Ok, a co do drugiego pytania ?
11 maja 2013 dnia 23:00 #119615ziom_sony napisał:
Ok, a co do drugiego pytania ?
masz w pierwszej odpowiedzi – musisz sprawdzić
12 maja 2013 dnia 06:48 #119623Sory nie zauważyłem 😀
12 maja 2013 dnia 07:07 #119624A jak mozna jechac pod wiatr kosiarka szybciej skoro ona ma moc okolo 2KM w porywach 3 a moment obrotowy moze 5 Nm.Skuter w wydaniu marketowym i podobnym to zabawka do jezdzenia po plaskim tertenie w dobra pogode.Jak sie chce jezdzic w miare dobrze nalezy zakupic motor a nie kosiarke.
12 maja 2013 dnia 07:08 #119625A wyciek oleju z rurki oznacza nadmiar jego w przekladni.
12 maja 2013 dnia 10:04 #119696Ja nie mam problemów(raczej mój silnik)z jazdą pod wiatr ;d, co z tego, że kosiarka? 2T nie ma zaworów, łańcuszków rozrządu itp.
Motor motorem, a skuter skuterem, porównywanie skutera jako „kosiarki” do motocykla, to bardzo złe porównanie…
Mi tam hałas nie przeszkadza, bo nawet go nie słyszę w trasie, wolę większy hałas, który rośnie wprost proporcjonalnie do mocy, niż na odwrót.12 maja 2013 dnia 10:12 #119698Pochyl się podczas wiatru to może szybciej pojedziesz 🙂 Poważnie
-
AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.