139qmb 60ccm co i jak

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #720984
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 7

    Dobry wszystkim
    Założyłem nowy temat ponieważ o 60ccm w 4t nie ma za wiele.
    Prosze o wypowiedzi z czym trzeba się liczyć zakładając cały set 60ccm, tzn co trzeba lub należało by dodatkowo też wymienić?
    Pozdrawiam

    #720988
    Szumek811
    Uczestnik
    • Postów: 1 001

    Po co zakładać 60ccm do 4T ? Różnicy nawet nie zauważysz, dlatego nie ma o tym tematów

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #721135
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 7

    No dobra jak zaczołem to zacznę 🙂

    Różnica jest spojrz
    Przy 50ccm cylinder ma 39mm
    Przy 60ccm 44mm
    Przy 70ccm 47mm
    Plusem jest ze przy 60ccm nie trzeba tuningować lub zmieniać gaźnika, rury wydechowej walka rozrządu, klawiatury ….. Itp a prędkość 60kmh jest w kieszeni
    Osobiście uważam że zmieniać należy cały komplet tzn cylinder z głowicą cylindra wtedy ma to sens
    Wiesz jak bym chciał rozwijać prędkości 90-120 to kupił bym se lepiej Motor i wrażenia też całkiem inne. Na skuterze takie prędkości to kamikadze na fotelu babuni:)

    #721137
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 911

    kolega pisał ż róznica w osiągach jest nieznaczna wiec mało kto tak wymienia. chyba że nie może kupić 50cm a nie chce 80.
    A 60km/h to leci każda 50cm w 4T po zdjęciu blokad wiec wymienianie dla tej prędkości na 60cm to też sie lekko mija z celem

    #721139
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 7

    Oj nie każdy po zdjęciu blokad leci 60 no hyba że z górki jak mój kiedyś 🙂
    Poza tym zauważ że przy cylindrze 72ccm jesteś średnio szybszy o 7km aniżeli 60ccm a kapuchz do tuningu przy 72ccm musisz wsadzić już trochę 🙂 więc pytanko czy warta gra świeczki o parę km wiecej

    #721149
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 911

    Nie żartuj. 60km/h to poleci nawet najbardziej zdechły chińczyk w 4T bez blokad.

    #721207
    Szumek811
    Uczestnik
    • Postów: 1 001

    Przy tuningu na 80ccm zmieniasz tylko dyszę w gaźniku (oczywiście set tłok>głowica>cylinder 🙂 I nie tłumacz mi proszę różnicy między 50ccm a 60ccm 😀 Jak kolega Wombat wspomina chodzi o osiągi. Zmień wariator na Top Racing Sv1 i już przy dobrej regulacji wyciągniesz ok 10km/h więcej, odblokowane 4T i to zajechane koleżki latało 65km/h na 50ccm

    #721216
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 7

    No 60 poleci ale albo z górki albo z kimś co waży 50 kg
    Kolega kolegi mi też powiedział… 🙂

    Przy 80ccm wchodzi w grę na pewno wiekrzy gaźnik kolektor krzywki…. I nie widziałeś dalej bo jest tak nie robiąc wiejskich tuningów oczywiście nowa wiekrza rura wydechowa… Więc nie mów mi że mówisz 🙂 .

    Moim zdaniem chcesz tuning i efekty to na 2t przesiadka
    W moim temacie chciałem podkreślić że na 60ccm można mieć zadawalajace efekty tanim kosztem bo jest tak!! A chcąc jeździć powyżej 70 czy 80 i mieć radość z tego jak i z tego że się jeszcze żyje to motor a nie skuter

    A propo ciekawym pomysłem o którym mało kto pisze jest wymiana trybów np. Naraku pod tuning gdzie w standardzie bodajże 13 obrotów sprzęgła odpowiada 1 – dnemu obrotowi koła a te na tuning czynią 8lub 7 obrotów na 1 obrót kola
    Pozdrawiam

    #721228
    Szumek811
    Uczestnik
    • Postów: 1 001

    Chłopie, skuter 4T smarowany jest olejem silnikowym więc nie musisz zmieniać gaźnika bo tam standardowo jest 19mm. Robię skutery od 12 lat a wcześniej WSK, Jawa itd. Nie jest to żaden wiejski tuning, Chcesz to zmieniaj nawet wał ale po co ? Do 80ccm wystarczy zmiana dyszy, to nie 2T aby zmieniąc gaźnik i wydech. Przyszedłeś po pomoc ale jak widać wszystko wiesz. Rób zgodnie z twoją wiedzą, jeździj na 60ccm, w której nawet nie zauważysz przyrostu mocy no chyba, że obecnie masz zajechany set to różnicę na pewno odczujesz taką samą jak byś założył nową 50ccm.

    #721245
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 7

    Oczywiście hopie że olejem silnikowym na oleju roślinnym nie pojedziesz 🙂
    A o 80ccm już pisałem nie pytałem się ciebie co robisz i ile lat tak samo jak ja nie muszę się tłumaczyć co robię i ile lat

    Nie wychodzę z pomocą tylko jak sam tytuł postu wskazuję „60ccm co i jak”
    Wiec skończmy te gdybadania kto co wie jak i dlaczego.widzisz na temat 80ccm ty wiesz swoje a ja swoje

    Tytuł postu mówi sam za siebie więc proszę go nie zaśmiecać tematem który nie jest na temat postu

    Wiec piszmy o 60ccm co i jak
    Dziękuję

    #721246
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 911

    ale nie ma o czym pisac. 60 cm to promil róznicy w stosunku do 50cm. skoro twierdzisz że wymieniłes na 60cm i masz teraz niesamowitą róznice to znaczy że twoje 50cm było martwe jak Lenin.
    I nie pisz o zmianie przełożeń bo ameryki nie odkrywasz. Choć zapewne nie wiesz że żeby ta zmiana przełożeń była efektywna to nalezy mieć większa moc bo słaby silnik po prostu nie przełamie większego oporu większego przełozenia. Przełożenia sie zmienia dopiero jak masz nadmiar mocy w okolicy mocy max. I to też niejest nic nowego.
    Ale ty wciąż wiesz lepiej. No i gut. Zachwycaj sie tym dalej. I pokelpujcie sie po pleckach z kolegą co też wszystko wie. Ale nie zmienia to faktu że 99% przecietynych 50tek bez blokad z powodzeniem osiaga 60-65km/h bez żadnych modyfikacji. Wiesz – WŁAŚNIE DLATEGO stosuje sie blokady. Nie dlatego że miast 50 to pojadą 52. One „niestety” pojadą znacznie wiecej.4T w okolicy 63-65 (i to z CVT bo biegówki to jeszcze więcej) a 2T w okolicy 75 km/h. Jeżeli wasze nie – to współczuje – ale to nie jest standard.

    #721251
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 7

    Matko i córko nawet nie przeczytałem tego co tam rozpisales

    PRZECIEŻ TO SIĘ NIE DA NA TYM FORUM

    NIE ZAŚMIECAĆ PISAĆ NA TEMAT POSTU

    PROSZE PISAĆ O 60CCM CO I JAK

    DZIĘKUJĘ

    #721252
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 911

    zamykam ten wątek bo szkoda czasy na bzdety. gościu, jesteś odporny na wiedze

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Temat ‘139qmb 60ccm co i jak’ jest zamknięty na nowe odpowiedzi.
Back to top button