125/50 , 50/125 swap czy rama mieści to samo ( oba) w tych samych punktach?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #664381 Reply
    Czecinianin
    Uczestnik
    • Postów: 20

    Witam po dłuugim niebycie…
    Jak w tytule?
    Swap swapem, ale z 50 chyba jakiś zmot niemot robiłby 125.
    Co by na to zajęczała korba, lożyska… ?
    Jak to jest., podmianka na stacji kontoli?
    Czy ramy w niektórych bzykach mieszczą od 50 do 125 ?
    Spawanie mocowań?
    Jak to wszystko wygląda z perspektywy doswiadczonego motorradera?

    #664382 Reply
    Czecinianin
    Uczestnik
    • Postów: 20

    Rok temu miałem problem z prawkiem za punkty. Rozwiązałem go elystarem 70.
    Peżocik zajechany. A temat lejców powrócił. Myślałem nad jamaszką dt. Ale nowiuteńką. Bym sobie pitolnął taki rowerek z napędem, ale wielki i tlusty ze mnie kloc. Potrzebuje kilowacików jak najwięcej. Pięćdziesiątki przecież nie wezmę. Nie ruszę z pod świateł… 😆
    Wzrokowo dt 50 a dt 125 to kserokopia. Tyle, że rurki do oddychania nieco grubsze… No ale kwestia AM-dowodowy czy A na papierze jest dla mnie nielicho ważna…
    Pozdrawiam

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #664387 Reply
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 21 049

    zbyt ogólnie to chyba i troche nie wiadomo o co chodzi.

    #664430 Reply
    Czecinianin
    Uczestnik
    • Postów: 20

    Witam

    Chodzi o niektóre ogłoszenia dostępne na róznych portalach handlowych. Skuter, motorower zarejestrowany na 50cm3 a w praktyce ma fabryczną jednostke 125cm3.
    Nie jest to swap pospolity, tylko orginalne 125cc z fabryki… Rzekomo…

    To jak to jest. Są takie okazje, czy to jak pisałem mniejszy silnik podczas rejestracji, znajomek na przeglądzie,. Przerobiona rama… ?
    Węsze za yamahą dt. Chciałbym nową, ale 50cm3 to mało. Są do zdobyciq właśnie 50/125…
    Można ganiać na dowód, ale to fabryczne 125cm3 , w orginale.

    Dodam, że swiadom jestem ewentualnych sankcji i rozumiem ostrożność z jaką takim bzyczkiem powinno się poruszać. Fotoradary, złamasy z giwerami mierzącymi prędkość. itp… Poprostu cza uważać 😄

    Jest kilka maszynek w kraju do kupienia. Wiem, że większość jest mówiąc delikatnie ” troszke ujechana” gdzieś na polu w kartoflach albo w lesie przez dzieciaki. Jestem skory wrzucic troche grosza w korbe, tłoki, jakieś uszczelnienie zawiasu… Wliczam to w rachube… Taki oldskul z 90 lat z kierunkami jak w ikarusie… :-))) w orginale to fajna sprawa… 🙂

    Te 125 z tymi konikami z tamtych lat spokojnie dało by rade mnie powieżć te 30km do i 30 z roboty po kiepskim asfalcie…

    #664435 Reply
    Czecinianin
    Uczestnik
    • Postów: 20

    Jeżdzi u mnie taki łepek niebieską yamahą ttr 600 ale taką jeszcze z ramą pod silnikiem.
    Odnowione właśnie cacuszko, to widać. 80-90 lata. Pięknie popierduje po gdańskiej 200 metrów przed całą gawiedzią w blaszakach… Takie coś będe chciał, ale prawko muszę wreszcie zrobić na jednoslada… Tymczasem to dt mnie nęka i nęka…

    #664436 Reply
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 21 049

    to nie jest żaden swap silnika. to najczęściej jest normalny przewał w papierach.

    #664438 Reply
    Czecinianin
    Uczestnik
    • Postów: 20

    No tak myślałem. Generalnie jak dla mnie jak najbardziej akceptowalne.
    Podejme raczej tę rękawice. Ten sezon na jakiejś detce się dokulam do firmy.I będzie czas na WORD.
    Trochę wsiąkłem w motory po latach. Moje czasy to końcówka MZ , jawek , cebul i początki zachodu w motoryzacji. Zielone granice itp. hahahhh.
    Yamaha TT z 80 lat napewno wyląduje wkońcu w garażu. No i chciałbym też loche cagive słonia. Tą dakarową 900 z fajkami na baku. Ale to nielada biały kruk póki co. Nie znalazłem na sprzedarz tej topowej krowy.
    Ale nie o tym.
    Kurna mało mam oblatania w rynku. Nie widzę rzeczywistych różnic między 50 a 125 , takich w realnej skali. Foty to G.no przedstawiają…
    Co gorsza , tytaj w zachpomie to kurrr.ka nic. Nie ma handlu czyms takim. Martwy rynek. Wszędzie trzeba jeeeechać. 300km to minimum 😆

    #664559 Reply
    Czecinianin
    Uczestnik
    • Postów: 20

    No to pooglądałem sobie cała noc ogłoszenia, fora, youtuby.
    Hahhh wygląda na to, że prawdziwe i faktyczne nie lichwione ani wałkowate oferty w tym kraju można policzyć na palcach jednej ręki. HAHAHAHA
    Oglądam ogłoszenia, za jakiś czas podpasowuje gostek na jaimś forum a za pół godziny widzę jak mordujena 20 filmach interesujące mnie w ogłoszeniu motor, motorki.
    Albo siedzi paczka gówniarzy i każdy mi się przewinął z ogłoszeniem, które ewentualnie wziąłbym pod uwagę.

    MASSSAKRA jakaś. Aż mi się wierzyć na początku nie chciało. Ale bez kitu 90% pasuje albo z gęby, albo z ksywki, foto avataru jakiegoś, nicka, albo maszynki.
    A tam holokaust, blitzkrieg jednośladów non stop. HAHAHA Kurrr…. ywa mać. No to grubo… Widzę, że tylko nowe wchodzi w grę, a prawda to dopiero po pół dnia oglądania maszyny przez lupe i to z fachowcem.
    A rozważałem nawet kupno w ciemno. lol…
    LOBO moto BMS z yt też wiele naświetla. hahaha 6 filmów o olx i otogówno na temat polkiego handly jednośladami.

    Hahaha SKUUURRR….

    soras za literówki, ale kur jak pisze to nie widze co, a nie chce mi się poprawiać. Androidzik od goo gla

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: 125/50 , 50/125 swap czy rama mieści to samo ( oba) w tych samych punktach?
Twoje informacje:




Back to top button