12 KM wracałem dzisiaj prawie 2 H !! Benzer 2 T – DESZCZ !!!

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #150527 Reply
    efektywny1
    Użytkownik
    • 14
    • 51Postów:

    Witam wszystkich.
    Rano jadąc do pracy wszystko było w porządku , jak wracałem mój czas powrotu do domu wyniósł prawie dwie godziny (12 KM) . Jechałem w deszczu, skuter praktycznie cały czas przerywał , ruszał mi do 10km/h przez 10 sekund i non stop przerywał , i tak cały czas jak już jechałem 20-30 km/h było to samo – dochodziłem do 40 kompletnie już nie reagował na manetkę tylko mi zwalniał prawie do 0 , dzisiaj naprawdę chciałem z niego zejśc i wrzucić go w krzaki i zostawić . Jak nie pada wszystko jest w porządku – jazda taka jak dzisiaj to katorga a przede wszystkim wielkie niebezpieczeństwo – nie mogłem robić żadnych manewrów bo się dławił i trwało to wszystko 100 lat. Korki tworzące się za mną , wyprzedzające rowery – miazga . Czym to może być spowodowane ? Możecie mi podpowiedzieć coś z tym muszę zrobić bo jeśli tak to będzie wyglądało to go odstawiam bo nie da radę się nim przemieszczać. Wiem ze do wymiany jest akumulator już dawno powinienem go wymienić ale to chyba nie ma związku z tym ze tak sie dławi
    Prośba o pomoc
    Pozdrawiam wszystkich

    #150528 Reply
    kuba90876
    Użytkownik
    • 30
    • 1 103Postów:

    według mnie zalewa ci filtr powietrza. Masz stożek czy puszkę ?

    #150530 Reply
    Pooh
    Uczestnik
    • 13
    • 87Postów:

    A według mnie może to być coś z zapłonem lub z układem paliwowym. Może filtr paliwa już jest całkowicie zasyfiony. Może przewód wysokiego napięcia ma przebicie. Właśnie w dniach o nasilonej wilgotności jak szwankują auta to z reguły przewody wysokiego napięcia są do wymiany. Zbadaj temat :-).

    Pozdrawiam.

    #150531 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 180
    • 3 133Postów:

    skuter ma za dużo lub za mało powietrza. – Jaki kolor ma świeca?
    Brudny filtr powietrza/Filtr paliwa/Gaźnik/Zapchany kranik podciśnieniowy.
    Najlepiej wymień filtr powietrza na gąbkową kładkę NARAKU, filtr paliwa na jakiś nowy, a na końcu wyczyść i wyreguluj gaźnik.

    #150532 Reply
    guliwer55
    Użytkownik
    • 28
    • 746Postów:

    Sprawdz świece zapłonową i cewkę zapłonową

    #150538 Reply
    efektywny1
    Użytkownik
    • 14
    • 51Postów:

    Kuba nie mam zielonego pojęcia czy mam stożek czy puszkę ,jeśli faktycznie zalewa co zrobić aby nie zalewało ?? , Izdebski -sprawdzę w weekend świecę i napiszę jaki ona ma kolor . Też właśnie myślę że może coś być z przewodem wysokiego napięcia – miałem tak kiedyś w aucie ze jak padało to mi samochód wariował po wymianie przewodów wszystko wróciło do normy . W weekend popatrzę na skuter i napiszę co i jak , może tak jak piszecie filtr paliwa. Najgorsze jest to ze naprawdę nie da rady jeździć . Dzięki za podpowiedzi

    #150539 Reply
    efektywny1
    Użytkownik
    • 14
    • 51Postów:

    A mam jeszcze pytanie do osób z Warszawy gdzie jest jakiś stacjonarny sklep z częściami do skuterów – jak narazie widzę same sklepy internetowe

    #150540 Reply
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • 4 647Postów:

    No bez jaj! Rano gaźnik był wyregulowany, a po południu już nie? Zalewa zamknięty filtr powietrza?

    To wina elektryki. Tak było u mnie przy intensywnym deszczu i przy opadach śniegu. I nie była to wina przewodu w.n. jak myślałem tylko modułu lub kostki, którą jest podłaczony do instalacji. Sam moduł mógł załapać wilgoci – mimo, że jest teoretycznie zamknięty i zalany. Jeśli masz oryginalny moduł to załóż go i sprawdź jak będzie. WD40 Twoim przyjacielem – mozesz sobie psiuknąć na newralgiczne miejsca (kostki od wewnatrz).

    #150541 Reply
    Michalk001
    Uczestnik
    • 12
    • 1 646Postów:

    Jeden sklep jest na Brzeskiej, koło Ząbkowskiej.

    #150542 Reply
    efektywny1
    Użytkownik
    • 14
    • 51Postów:

    Właśnie nie posiadam orginalnego modułu ale zrobię jak radzisz 🙂

    #150543 Reply
    efektywny1
    Użytkownik
    • 14
    • 51Postów:

    Michalk001 napisał:

    Jeden sklep jest na Brzeskiej, koło Ząbkowskiej.

    Mają jakąś stronkę ?

    #150550 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 180
    • 3 133Postów:

    Polecam:
    ScooterKingZ – Buńczuk 6A (tanio, mogą dla Ciebie wszystko zamówić)
    Motor-Land – Wał miedzeszyński 262

    #150552 Reply
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • 4 647Postów:

    Ja kupiłem od Rometa za 40 zł na Modlińskiej w Scooterlandzie. Sklepu scooterkingz nie polecam właśnie w związku z modułem, bo chcieli mi wcisnąć Naraku z przejsciówką za 250 zł. Zamówiłem kiedyś pewien preparat i okazało się, że w ogóle tego nie przyjęli, a ja czekałem jak głupi parę dni. Może tylko ja mam takie odczucia z tym sklepem…

    #150553 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 180
    • 3 133Postów:

    Ja robiłem 2 razy w tym sklepie zakupy, i zawsze było okej. Co do scooterlandu na modlińskiej 103A kupiłem u nich 2 żarówki Narva i w każdej po pewnym czasie nóżka trzymająca żarnik stopił się, przez co żarnik świeci pod innym kątem – żarówka do wymiany – już druga.
    Kupiłem u nich też linkę gazu – do dzisiaj jest okej.

    Co do sklepów internetowych to najlepszym jak dla mnie jest racing-planet.pl Szybko, sprawnie, szybki kontakt, bardzo tanio, wysoka jakość, rabaty po 10 zł na każdym nowym koncie u nich 😉

    #150558 Reply
    efektywny1
    Użytkownik
    • 14
    • 51Postów:

    Sklep Scooterkingz jest bardzo blisko mnie więc się do niego w sobotę wybiorę – myślałem że te części do skutera to sporo droższe 🙂 Miło się zaskoczyłem że za filt paliwa 10 zł itp.. 🙂

    #150596 Reply
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • 4 647Postów:

    Jeżeli Racing Planet jest tani to ja jestem Jimi Hendrix. Filtr paliwa za 10 zł? Ma złote wstawki, że taki drogi? Regularna cena to ok. 4 zł.

    Jeśli chcesz kupić moduł to lepiej jedź do Scooterlandu, dobrze Ci radzę. W Scooterkingz nie będą umieli dobrac. W Motorlandzie nie ma, a w Motolizaku jest tylko gówno WM Motor.

    #150604 Reply
    DamianRysiekSr
    Użytkownik
    • 10
    • 323Postów:

    Zalewa Ci filtr powietrza, prawdopodobnie masz zle uszcelniony, pod warunkiem, że to seria.

    #150605 Reply
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • 4 647Postów:

    U mnie takie problemy się pojawiały przy szczelnej obudowie filtra powietrza. Dopiero ruszenie modułu pozwoliło to rozwiazać.

    #157958 Reply
    efektywny1
    Użytkownik
    • 14
    • 51Postów:

    Witajcie
    Odnawiam temat bo może on komuś pomoże – przyczyną takiego zachowania mojego skuterka była świeca zapłonowa 🙂 Wygląda ona tak – zdjęcie 🙂

    http://i62.tinypic.com/rhvmkh.jpg
    Masakra ta świeca

    Jestem zdumiony tak jak wyciągałem nim na samym początku ponad 60 później spadło do 50 to po wymianie świecy rakieta – start to ma słaby w dalszym ciągu ale prędkość jaką dzisiaj z niego wydusiłem na prostej to 73 KM/H sam byłem w mocnym szoku myślę że jeszcze by poszedł do tych 75 ale już nie męczyłem go .. Nigdy nie męczę tak BZYKA ale chciałem zobaczyć raz do ilu się rozpędzi .. No także wymiana świecy i śmiga – objawy gdzieś tam powyżej w postach

    Wiecie może czemu ta świeca padła w ten sposób ?
    Pozdrawiam

    #157960 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 495Postów:

    jakbys dał wieksze zdjęcie elektrod tobym ci coś powiedział więcej.
    Ale przerwę miałeś ładną… z kilometr 🙂

    #157963 Reply
    efektywny1
    Użytkownik
    • 14
    • 51Postów:

    Dokładnie Wombat 🙂 Kilometr to mało 🙂

    #157965 Reply
    dekuba33
    Użytkownik
    • 24
    • 74Postów:

    Ja miałem w swoim dokładnie to samo… Przeczyść gaźnik, filtr powietrza i kup świecę.

    Ja tak zrobiłem i skuter był jak nowy!

    #157968 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 495Postów:

    jakby co z tym robic to wiadomo. Pytanie czemu tak się stało.
    Bo nie widać na zdjęciu czy ta świeca sie ukruszyła, upaliła czy stopiła.

    #175538 Reply
    efektywny1
    Użytkownik
    • 14
    • 51Postów:

    Cześć
    Żeby nie zakładać nowego tematu – piszę w tym temacie – przynajmniej będzie porządek . Czas coś zrobić z Benzerkiem , odkąd kupiłem Aprilię stoi i nic się z nim nie dzieje . Wczoraj chciałem go odpalić i okazało się że nie ma takiej możliwości . Akumulator wyładowany , miałem inny akumulator więc podłączyłem go , klakson , kierunki wszystko działa jak należy czyli jest ok , natomiast nie ma mowy żeby odpalić go starterem , w momencie gdy chcę go uruchomić starterem jest tylko \\\”kliknięcie\\\” , klik i tak za każdym razem.Słuchałem gdzie i co to może klikać ale niestety nie zlokalizowałem . Jak miałem wcześniej słaby akumulator to bez problemu odpalałem go kopką , później nie wiem dlaczego doszło do takiej sytuacji że odpalanie samą kopką nie przynosiło efektu , trzeba było kopać i jednocześnie dodawać gazu manetką i wtedy odpalał , niestety w dniu wczorajszym żadne próby odpalenia skuterka nie przyniosły rezultatu . Reasumując , nie pali ze startera , nie pali z kopki , kopka + gaz również nie odpala . Benzyna jest akumulator który wczoraj podłączyłem jest ok .
    Co może być przyczyną że skuter w żaden sposób nie chcę zapalić ???????
    Będę chciał sprzedać skuter , ale najpierw chciałbym go zrobić żeby przyszły właściciel nie miał z tym problemów .
    Z góry bardzo dziękuję za informację .
    Ps. Dodam jeszcze że skuter ze startera kompletnie nie kręci , tylko klik klik 🙂

    #175539 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 495Postów:

    Jeżeli długo stał może mieć suchy gaźnik a to troche potrwa zanim sie zapełni. Odpal go na samostarcie – zobacz czy ruszy

    #175540 Reply
    efektywny1
    Użytkownik
    • 14
    • 51Postów:

    Wombat a cóż to takiego samostart ?:)
    Oki już sprawdziłem na google że to preparat 🙂

    #175541 Reply
    efektywny1
    Użytkownik
    • 14
    • 51Postów:

    Ktoś ma jeszcze jakieś inne pomysły ?

    #175548 Reply
    AdrianR797
    Użytkownik
    • 0
    • 8Postów:

    To na bank wina filtra powietrza, na bank masz stożkowy metalowy bez oslonki. Zmień filt na seryjny, ja tak miałem w swoim 797 2T, wywalilem stożek kupiłem serie z gąbkowym wkładem i wszystko jest cacy, na deszczu jeźdźi normalnie, nic go nie dławi, moc i predkość dalej ta sama.

    #175554 Reply
    efektywny1
    Użytkownik
    • 14
    • 51Postów:

    Adrian filtr jest seryjny nie jest stożkowy , poza tym tamten temat został rozwiązany , wszystkiemu była winna świeca , teraz mam problem z odpalaniem 🙂 Napisałem o tym kilka postów wyżej
    Ps.Tytuł tematu jest stary
    Pozdrawiam

    #175555 Reply
    AdrianR797
    Użytkownik
    • 0
    • 8Postów:

    Jak tylko „klika” to wszystko wskazuje na styki rozrusznika, ja tak miałem. Zrobiłem styki i wszystko było ok, do czasu. Pewnego dnia pojawiły się problemy z odpalaniem, z kopki nie dało rady w ogóle, rozrusznikiem tylko mielił, problem rozwiązał sie jak poszedłem do sklepu i kupiłem nowy akumulator, od tamtego czasu skuter był jak nowy 🙂 Sprawdź ten akumulator czy aby jest na pewno sprawny? Albo go podłącz na noc do prostownika dla pewności i spróbuj rano odpalić

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: 12 KM wracałem dzisiaj prawie 2 H !! Benzer 2 T – DESZCZ !!!
Twoje informacje:




Back to top button