Keeway Hurricane – nie odpala po wymianie cylindra.
- This topic has 15 odpowiedzi, 5 głosów, and was last updated 9 years, 8 months temu by koper11.
- AutorWpisy
- 6 lipca 2014 dnia 10:02 #170152
Witam, wymieniłem cały zestaw (cylinder, tłok, głowice) na 80ccm, pierścienie poprawnie zamocowane, wszystko ładnie poskładane, a skuter nie chce odpalić 🙁
-wlewam paliwo pod świece to odpala na 2 sekundy a potem gaśnie!
Bardzo proszę o jakieś pomysły bo nie mam pojęcia co może być nie tak.6 lipca 2014 dnia 11:41 #170157a paliwo jest w filtrze paliwa podaj typ cylindra nowego i tego starego
6 lipca 2014 dnia 11:45 #170158Po wymianie cylindra na większy trzeba też zmienić dysze w gazniku na większą
6 lipca 2014 dnia 12:11 #170161ja miałem tak samo jak zmieniałem głowice i nie chciał mi odpalić , okazało się , że nie było podciśnienia w baku i paliwo nie dochodziło do cylindra .
6 lipca 2014 dnia 15:48 #170178Jaką dysze byście proponowali, myślę 80-85 coś takiego? 🙂
6 lipca 2014 dnia 15:49 #170179a paliwo dochodzi do cylindra, ponieważ świeca jest w miarę mokra.
6 lipca 2014 dnia 19:07 #170189Miałem podobny problem po zmianie na 75ccm…. Jeśli masz gaźnik z 50-tki to spróbuj wykręcić śrubę mieszanki, dać mu więcej powietrza. Mi pomogło i pali na dotyk.
6 lipca 2014 dnia 19:13 #170192ja mam przy moim założoną 88 i jest spoko , ale na orginalnej dyszy też jedzie tylko iglica musi być podniesiona na fula to jest ok
6 lipca 2014 dnia 19:45 #170195Ale to nie ma związku z dyszą ani iglicą kompletnie. Prosty rachunek – ten cylinder ma większą pojemność i trzeba mu dostarczyć nie tylko więcej paliwa ale też (i przede wszystkim) powietrza.
Dla tego mój, na gaźniku z 50tki nie odpalał a zaczął dopiero po dopuszczeniu większej ilości powietrza (tu ma znaczenie dysza wolnych obrotów przecież).
Dopiero później gdy już odpalał okazało się że jest słaby i muli ale to była już wina głównej dyszy z 50tki 🙂6 lipca 2014 dnia 19:51 #170198Kompletnie? Acha. To nawet… fajnie. Się składa. W sensie. Że tak, a nie inaczej. I mówisz, że całkowitą rację masz? Superaśnie. 😉
6 lipca 2014 dnia 19:54 #170200a ja mam cyl 80 a gaźnik od 50 dysza 88 i śmiga , jak to iglica niema nic do tego to czemu jak zamontuje orginalną dysze -50 i ustawie iglice na środek to nie pali a jak ustawie na full do góry to pali bez problemu pali dziwne
6 lipca 2014 dnia 20:17 #170204Odpali nawet na iglicy na samym dole….. Kilka spraw:
1. iskra
2. cieplność świecy
3. kompresja (przy silniku 4T kompresja to nie tylko pierścienie ale też odpowiednia regulacja zaworów)
4. paliwo
5. powietrzeNic więcej do odpalenia “piździka” nie jest potrzebne. Więc:
1. spróbuj popuścić śrubę mieszanki co pół obrotu i kopać
2. zmierz kompresję.6 lipca 2014 dnia 21:48 #170215no dobra to iglica niema nic do tego to czemu jak zamontuje orginalną dysze -50 i ustawie iglice na środek to nie pali a jak ustawie na full do góry to pali bez problemu pali czy to wina czegoś innego
7 lipca 2014 dnia 04:51 #170219Wydaje mi się, że to raczej wina regulacji gaźnika. Odpalić powinien na każdym ustawieniu iglicy. Nawet gdyby dostawał zbyt mało paliwa to wystarczy go kopnąć i lekko podkręcić manetką przecież – efekt ten sam jak przy podniesionej wyżej iglicy a na pewno tego też próbowałeś gdy nie odpalał 🙂
Bardziej bym stawiał na powietrze.7 lipca 2014 dnia 20:19 #170309Tak prubowalem i nie odpala moze lapie gdzies lewe powietrze gaznik
12 lipca 2014 dnia 05:57 #170622Dzięki bardzo za wszystkie podpowiedzi. Okazało się, że tłok założyłem obrócony o 180 stopni, tak to jest jak się składa w POŚPIECHU!! 🙂 tylko teraz go muli strasznie 🙂 Ale tak jak wyżej przeczytałem, że jak muli to zmienić dysze i tak też zrobię chyba, że macie jeszcze jakieś pomysły 🙂
- AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.