Keeway Hurricane – nie odpala po wymianie cylindra.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #170152
    koper11
    Użytkownik
    • 5
    • 10Postów:

    Witam, wymieniłem cały zestaw (cylinder, tłok, głowice) na 80ccm, pierścienie poprawnie zamocowane, wszystko ładnie poskładane, a skuter nie chce odpalić 🙁
    -wlewam paliwo pod świece to odpala na 2 sekundy a potem gaśnie!
    Bardzo proszę o jakieś pomysły bo nie mam pojęcia co może być nie tak.

    #170157
    darek4050
    Użytkownik
    • 2
    • 21Postów:

    a paliwo jest w filtrze paliwa podaj typ cylindra nowego i tego starego

    #170158
    guliwer55
    Użytkownik
    • 28
    • 746Postów:

    Po wymianie cylindra na większy trzeba też zmienić dysze w gazniku na większą

    #170161
    darek4050
    Użytkownik
    • 2
    • 21Postów:

    ja miałem tak samo jak zmieniałem głowice i nie chciał mi odpalić , okazało się , że nie było podciśnienia w baku i paliwo nie dochodziło do cylindra .

    #170178
    koper11
    Użytkownik
    • 5
    • 10Postów:

    Jaką dysze byście proponowali, myślę 80-85 coś takiego? 🙂

    #170179
    koper11
    Użytkownik
    • 5
    • 10Postów:

    a paliwo dochodzi do cylindra, ponieważ świeca jest w miarę mokra.

    #170189
    B4rtek
    Użytkownik
    • 0
    • 257Postów:

    Miałem podobny problem po zmianie na 75ccm…. Jeśli masz gaźnik z 50-tki to spróbuj wykręcić śrubę mieszanki, dać mu więcej powietrza. Mi pomogło i pali na dotyk.

    #170192
    darek4050
    Użytkownik
    • 2
    • 21Postów:

    ja mam przy moim założoną 88 i jest spoko , ale na orginalnej dyszy też jedzie tylko iglica musi być podniesiona na fula to jest ok

    #170195
    B4rtek
    Użytkownik
    • 0
    • 257Postów:

    Ale to nie ma związku z dyszą ani iglicą kompletnie. Prosty rachunek – ten cylinder ma większą pojemność i trzeba mu dostarczyć nie tylko więcej paliwa ale też (i przede wszystkim) powietrza.
    Dla tego mój, na gaźniku z 50tki nie odpalał a zaczął dopiero po dopuszczeniu większej ilości powietrza (tu ma znaczenie dysza wolnych obrotów przecież).
    Dopiero później gdy już odpalał okazało się że jest słaby i muli ale to była już wina głównej dyszy z 50tki 🙂

    #170198
    ZOW
    Uczestnik
    • 0
    • 195Postów:

    Kompletnie? Acha. To nawet… fajnie. Się składa. W sensie. Że tak, a nie inaczej. I mówisz, że całkowitą rację masz? Superaśnie. 😉

    #170200
    darek4050
    Użytkownik
    • 2
    • 21Postów:

    a ja mam cyl 80 a gaźnik od 50 dysza 88 i śmiga , jak to iglica niema nic do tego to czemu jak zamontuje orginalną dysze -50 i ustawie iglice na środek to nie pali a jak ustawie na full do góry to pali bez problemu pali dziwne

    #170204
    B4rtek
    Użytkownik
    • 0
    • 257Postów:

    Odpali nawet na iglicy na samym dole….. Kilka spraw:
    1. iskra
    2. cieplność świecy
    3. kompresja (przy silniku 4T kompresja to nie tylko pierścienie ale też odpowiednia regulacja zaworów)
    4. paliwo
    5. powietrze

    Nic więcej do odpalenia “piździka” nie jest potrzebne. Więc:
    1. spróbuj popuścić śrubę mieszanki co pół obrotu i kopać
    2. zmierz kompresję.

    #170215
    darek4050
    Użytkownik
    • 2
    • 21Postów:

    no dobra to iglica niema nic do tego to czemu jak zamontuje orginalną dysze -50 i ustawie iglice na środek to nie pali a jak ustawie na full do góry to pali bez problemu pali czy to wina czegoś innego

    #170219
    B4rtek
    Użytkownik
    • 0
    • 257Postów:

    Wydaje mi się, że to raczej wina regulacji gaźnika. Odpalić powinien na każdym ustawieniu iglicy. Nawet gdyby dostawał zbyt mało paliwa to wystarczy go kopnąć i lekko podkręcić manetką przecież – efekt ten sam jak przy podniesionej wyżej iglicy a na pewno tego też próbowałeś gdy nie odpalał 🙂
    Bardziej bym stawiał na powietrze.

    #170309
    darek4050
    Użytkownik
    • 2
    • 21Postów:

    Tak prubowalem i nie odpala moze lapie gdzies lewe powietrze gaznik

    #170622
    koper11
    Użytkownik
    • 5
    • 10Postów:

    Dzięki bardzo za wszystkie podpowiedzi. Okazało się, że tłok założyłem obrócony o 180 stopni, tak to jest jak się składa w POŚPIECHU!! 🙂 tylko teraz go muli strasznie 🙂 Ale tak jak wyżej przeczytałem, że jak muli to zmienić dysze i tak też zrobię chyba, że macie jeszcze jakieś pomysły 🙂

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button