Dlaczego skuter lub motocykl gaśnie na wolnych obrotach?: Wariator Odc. 2

To bardzo nieprzyjemny incydent: dojeżdżasz do świateł, pojawia się zielone, a w tym momencie zasilany gaźnikiem skuter gaśnie, a w dodatku ciężko go ponownie uruchomić. Pora zatem najwyższa na regulację wolnych obrotów i mieszanki paliwowo-powietrznej.

[display_podcast]

Inne publikacje na ten temat:

6 opinii

  1. Jasno i wyraźnie wytłumaczone.Niektórzy popełniają błąd regulując gaźnik na zimnym silniku.

  2. ładnie – byle tak dalej 🙂

    “Niektórzy popełniają błąd regulując gaźnik na zimnym silniku.”
    “jeśli się nie mylę, to właśnie o tym BARDZO WAŻNYM fakcie nie było ani słowa.”

    Faktycznie – raczej nie było 😉
    ale i tak ok jak na początki.

  3. mam skuter pop corn właśnie ten problem mnie dotyczy gaśnie mi na wolnych obrotach jak go wyregulować dojście do gażnika jest trudne czy można to samemu zrobić

  4. Witam, bardzo “cenna” rada jednak to tylko 1 z przyczyn gaśnięcia skutera. Prawda jest taka, że skuter może gasnąć (jeśli chodzi o 4T)np przez nie szczelny zawór, pęknięty lub przetarty (ogólnie nie szczelny) wężyk od krućca, zła świece, brudną dysze wolnych obrotów w gaźniku! I wiele innych, nie ma 1 cennej rady jak w “słuchowisku” na temat. Szykajcie, pozdro

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button