Benyco wprowadzi na sezon 2016 enduro na prawo jazdy B: Benyco Tekken 125

Benyco Tekken 125 uzupełnia pewną niszę w segmencie motocykli na kategorię B, na rynku wciąż można spotkać niewiele maszyn o charakterze cross/enduro.

Polski importer podkreśla, że motocykl został wyposażony w dwa hamulce tarczowe oraz przednie lagi typu upside down o dość dużym zakresie roboczym. Znajdziemy także dwa szprychowane koła o wymiarach 17 cali z ogumieniem uniwersalnym.

Tekken125-Green-Left Rear

Na wyposażeniu jest także podwójny układ wydechowy, który współpracuje z jednocylindrowym, chłodzonym powietrzem silnikiem o mocy 9.8 konia mechanicznego. Jednostka posiada także wałek wyrównoważający, który pozwala zniwelować wibracje silnika przy wyższych prędkościach obrotowych. Całość została zblokowana pięciobiegową skrzynią manualną.

Do dodatków należy zaliczyć podwójny ledowy klosz tylny wykonany w technologii led oraz cyfrowy, elektroniczny wyświetlacz.

Z pewnością Benyco Tekken 125 będzie wkrótce gościło w Jednoślad.pl

Dane techniczne Benyco Tekken 125

Silnik  1 cylinder, 4-suw, chłodzony powietrzem
Pojemność 124 cm³
Moc 9.8 KM / 8500 obr/min
Prędkość max. 105 km/h
Rozruch elektryczny / nożny
Zapłon CDI
Przeniesienie napędu łańcuch / 5 biegów
Hamulce przód/tył tarczowe / tarczowe
Koła przód/tył 110/90-17 / 130/80-17
Masa własna 144 kg
Dopuszczalna ładowność 150 kg
Zbiornik paliwa 13 L
Wymiary
(dł. x szer. x wys.)
2070x900x1110 mm

Ciąg dalszy pod materiałem wideo

Ania Grzelak

Kobieta o nietypowej pasji. Mając trzynastkę na karku jeździła klasycznym Simsonem. W wieku 18 lat kupiła pierwsze 650 ccm. Jej garaż to cały przekrój segmentów od małego skutera, przez maxi Burgman po klasycznego nakeda.

Inne publikacje na ten temat:

10 opinii

  1. Czyżby konkurent dla Keeway TX? Wymiary kół, moc silnika i ciężar 145kg, to tylko na utwardzane drogi.

  2. Witam. Czytałem te komentarze zanim kupiłem benia i teraz po przejechaniu prawie 2000 kilometrów pokuszę się o opinię. Przerwę w motorach miałem około 20 lat, używałem wtedy cięższych sprzętów, ale ten chińczyk miło zaskakuje. Cena jak za nowy sprzęt nie jest wygórowana, jakość wykonania i materiałów naprawdę ok. Dostęp do części bardzo fajny, wystarczy numer do serwisu i wszystko przywiozą do domu. W moim przypadku szukałem osłony na zbiornik, w sklepach niby brak.
    Teraz silnik i napęd. Silnik dość dynamiczny choć trochę mocy mu brakuje czasami, ale w końcu to 125. Oprócz wymian oleju i standardowej regulacji zaworów nic mu więcej nie potrzeba. Przy moich gabarytach (195 wzrostu i ponad 100 kilo) prędkość na drodze jest w granicach 80 do 97. Czyli zacnie. Natomiast w lesie jak to w lesie… Prędkość traci na znaczeniu. Zaskoczył mnie dobrze pracującym zawieszeniem i pomimo opon raczej na ścieżki twardsze, daje radę w sypkim piachu (testowany na nadmorskim piachu) jak i błocie i głębszej wodzie. Forsowałem beniem strumień dość głęboki jak się okazało i również sobie poradził. Łańcuch trwały po przejechaniu tylu kilometrów w różnych warunkach nadal ma możliwość regulacji. Mankamentem jest hałas po przejechaniu jednorazowo większej ilości kilometrów.
    Opony są fajne na delikatny szuter ale na asfalcie też jest ok. Kłopoty zaczynają się na mokrym asfalcie. Ryzyko dzwonu gwałtownie wzrasta i na głębszych łukach byłem bliski wykładki.
    Podsumowując, polecam i na miasto i na spacery po lasach. Dużo frajdy za niewielką kasę.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button