Barton Motors RS50: Już wkrótce

Na naszym rynku coraz więcej ofert z segmentu małych ścigaczy o pojemności 50 ccm. Barton RS50, podobnie jak Zipp Pro 50 jest propozycją dla sympatyków sportowych maszyn. RS50 posiada nietuzinkowy design. Wedle informacji na stronie producenta silnik pomimo małej pojemności jest bardzo dynamiczny i może zapewnić wiele radości początkującym fanom szybkiej jazdy. Pierwsze testy pokazały, że nasz model może osiągnąć prędkość 95 km/h po odblokowaniu.
Prócz osiągów, główną zaletą konstrukcji ma być świetnie zestrojone zawieszenie i zegary w dwóch wersjach do wyboru: analogowe lub cyfrowe.
Aktualnie trwają ostatnie testy przed wprowadzeniem Barton RS50 na polski rynek. Motorower ma być dostępny jeszcze w sezonie 2011. Cena pojazdu na tym etapie nie jest znana.

Fot.: Barton Motors.

Leszek Śledziński

Emerytowany dziennikarz motoryzacyjny portalu Jednoślad.pl

Inne publikacje na ten temat:

11 opinii

  1. broń Boże się nie oceniam nikogo, ale jak widzę, a zwłaszcza słyszę odgłos takiego sprzętu to nie mogę uwierzyć że to nie jakaś parodia. Wygląd suszarki a dźwięk komarka. marny pomysł

  2. detinko nie masz racji, z tego co widać silnik to 139FMB, ten sam co w Zippie Nekenie, a więc 4T. 95km/h? Chyba w przepaści, realnie max dla tego silnika na racjonalnych zębatkach to 65-70km/h, co z przekłamaniem prędkościomierza może dać 85km/h. Jednak z tego co widać na filmiku to tylna zębatka ma mało zębów, czyli kiepskie przyspieszenie i wyższa prędkość maksymalna…

    Co do wyglądu to wstydu nie ma, choć zastanawia podwójna tarcza z przodu. USD i tylny wahacz nieźle się prezentują choć ciekawe, czemu przednia felga jest czarna a tylna srebrna? Wloty powietrza w zadupku przypominają te ze Speedfighta 3.

    Ciekawe, nazwa ma się chyba kojarzyć z Aprilią RS50. Poza tym Barton ma w ofercie też TZR50. Czy nie potrafią sami wymyślić nazwy dla swojego wyrobu?

  3. MichalWujak zgodzę się z tym co piszesz, ale oni kopiują nazwy modeli po to aby gdy ktoś będzie chciał np. kupić TZR-kę i wpiszę nazwę na allegro, to zobaczy też wersję o wiele tańszą (chodzi tu o Bartona).

  4. I wszystko jasne, moto wygląda tak a nie inaczej bo do budowy wykorzystano 90% części z większej 125: http://www.youtube.com/watch?v=MKGgHIZpOn4

    I tak jak pisałem te 95km/h to bajki – powyższa 125 osiąga taką prędkość. Szkoda, że moto “dobito” tym samym silnikiem co w innych motorowerach. Wystarczyło wsadzić silnik z Keewaya TX50/Magnusa Furio i byłoby lepiej – zawsze to 6,5KM a nie 2,5…

    Ale nadal uważam, że może to być najlepsza propozycja w segmencie “moto” jaką mają chińczycy.

  5. Jak dla mnie to będzie kolejny chińska, beznadziejna podróbka markowych motocykli (w tym przypadku Aprilii RS 50).Już wolałbym Zipp-a PRO 50 niż tą kopię “RS-ki”.

  6. Moim zdaniem też zipp pro 50 będzie lepszy pod względem wykonania, trwałości i szybkości ;]

    Gdybym miał wybierać brał bym zipp-a 😉

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button