Barton Hyper 125 2018 z kuframi: Dalekie podróże motocyklem 125?

Pojazdy o pojemności 125 ccm zaczynają być coraz częściej alternatywą dla samochodów. Zakres ich zastosowania nie kończy się wyłącznie na dojazdach do pracy. Niewielkie spalanie i bezawaryjność pozwala skusić się na dalsze weekendowe wojaże.

Jedynym ograniczeniem może okazać się niewielka przestrzeń ładunkowa, która nie zawsze pozwala na zabranie ze sobą wszystkich potrzebnych bagaży. Wtedy konieczne staje się wyposażenie pojazdu w dodatkowe kufry lub sakwy, w których spokojnie pomieszczą się rzeczy potrzebne do spędzenia weekendu poza miastem. 

Oferta akcesoriów jest bardzo bogata i niejednego może przyprawić o ból głowy podczas próby znalezienia wyposażenia motocykla szytego na miarę. Osobom szukającym motocykla do dalszych podróży najlepszym pomysłem może okazać się skorzystanie z gotowych rozwiązań. Takim przykładem jest Barton Hyper, który od 2018 roku dostępny jest z zestawem kufrów. 

Dwa kufry boczne i jeden centralny umieszczony na bagażniku dostarczają ogromną powierzchnie załadunkową zamieniając typowy motocykl terenowy w turystyczne enduro.  Hyper pozwala na zajęcie wygodnej, wyprostowanej pozycji za kierownicą. Jego przedni amortyzator typu upside down w połączeniu z tylnym mono absorberem jest w stanie wiele wybaczyć, zapewniając komfort poruszania się nie tylko po utwardzonych drogach. Jego 17-calowe szprychowe koła fabrycznie wyposażone w terenowe opony pozwalają w każdej chwili zjechać z asfaltu i ruszyć w nieznane zapewniając poczucie bezpieczeństwa nawet na sypkich szutrowych nawierzchniach. 

Pojazd wyposażony jest w elektroniczny wtrysk paliwa zapewniając tym samym mniejsze zużycie paliwa i stabilną pracę silnika. Odpowiednio dobrana mieszanka pozwala dłużej utrzymać silnik w dobrej kondycji. Hyper zachwyca także wyglądem. Kierunkowskazy, tylna lampa i boczne paski wykonane w technologii LED uzupełnione o cyfrowe zegary zachwycają oko nowoczesnością.  Sportowego charakteru nadaje mu dźwięk wydobywający się z podwójnego wydechu który poprowadzony pod siedzeniem pozostawiając dużo miejsca na pracę zawieszenia. 

To świetna propozycja dla osób, które nie tylko szukają sprawdzonego leku na miejskie korki, ale przede wszystkim dla tych, którzy pragną czerpać z jazdy prawdziwą przyjemność. Porzucić asfaltową drogę, poczuć wolność kiedy tylko najdzie ochota i ruszyć leśnym szutrem w poszukiwaniu przygód. Barton Hyper dostępny jest również w wersji bez dodatkowych kufrów.

Więcej informacji na stronie Barton Motors. 

[trending]

 

Ciąg dalszy pod materiałem wideo

Inne publikacje na ten temat:

1 opinia

  1. byłem 125-tką we Frankfurcie nad Odrą (dojazd z Otwocka), w Krakowie (dojazd z Otwocka) i Bydgoszczy (poczatek trasy jak wyzej – woj. Mazowieckie). Motocykl / skuter Yamaha N max 125 cm3 dal rade

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button