Zmiany personalne w Suzuki Motor Poland

Dnia 1 września 2019 roku weszły w życie zmiany w Dziale Marketingu oraz w Dziale Sprzedaży Motocykli i Silników Zaburtowych Suzuki Motor Poland.

Mikołaj Matsumoto, dotychczasowy Dyrektor Marketingu, obejmuje jednocześnie stanowisko Dyrektora Działu Motocykli i Silników Zaburtowych. Dorota Drelich zostaje powołana na stanowisko Zastępcy Dyrektora Marketingu, a Sebastian Kościółek łączy funkcje PR i Product Managera.

Mikołaj Matsumoto jest związany z Suzuki Motor Poland od 2007 roku. Ma doświadczenie zarówno w dziedzinie marketingu, jak i sprzedaży. W ramach dotychczasowych obowiązków odpowiada za realizację strategii marketingowej wszystkich grup produktowych marki Suzuki. W związku z objęciem nowej funkcji, od września jest również odpowiedzialny za sprzedaż motocykli i silników zaburtowych

Dorota Drelich od 2008 r. odpowiadała w Suzuki Motor Poland za projekty reklamowe,
by w 2018 r. objąć obowiązki PR Managera. Na nowo utworzonym stanowisku Zastępcy Dyrektora Marketingu kieruje pracami zespołu marketingu i nadzoruje realizację działań komunikacyjnych oraz projektów sponsoringowych i badawczych dla samochodów, motocykli, silników zaburtowych.

Sebastian Kościółek, od sierpnia 2018 r. jako Manager ds. Produktu w Dziale Sprzedaży Samochodów Suzuki Motor Poland, dołącza do Działu Marketingu i obejmuje stanowisko Managera ds. PR i Produktu. Poza funkcją Product Managera odpowiada za cały zakres komunikacji PR firmy, wykorzystując swoje wcześniejsze doświadczenie dziennikarza motoryzacyjnego.

Leszek Śledziński

Emerytowany dziennikarz motoryzacyjny portalu Jednoślad.pl

Inne publikacje na ten temat:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button