Junak drugą, najpopularniejszą marką motocyklową w Polsce

Coraz więcej sprzedanych modeli i coraz większa rozpoznawalność – ostatnie miesiące to niekwestionowany sukces marki “Junak”. Czyżby zadziałała inwestycja w sentyment do nazwy rodem z PRLu?

Początek tego roku jest dla Junaka wyjątkowy. Sprzedaż produktów tej firmy wzrosła w pierwszym kwartale tego roku o blisko 1000%. Dokładnie jest to 982,5% w stosunku do okresu styczeń-marzec w ubiegłym roku. Wynika to z raportu PZPM. Dzięki tak dynamicznej sprzedaży od stycznia do marca zarejestrowano w Polsce 682 motocykle marki Junak.
Karol Kopytek, kierownik ds. klientów kluczowych Junak twierdzi, że taki wynik to zasługa nowej kolekcji motocykli i skuterów

Jesteśmy niezwykle dumni z awansu na pozycję drugą w rankingu rejestracji nowych motocykli. To powód do radości, jednocześnie ogromna odpowiedzialność jaka na nas ciąży. Chcemy dalej rozwijać naszą kolekcję jednośladów, dbając zwłaszcza o jakość i optymalną cenę zakupu.

Trzeba przyznać, że wiosenna oferta Junaka jest wyjątkowo interesująca. Można kupić agresywnie wyglądające motocykle M16 125 czy M11 125. Zaś zwolennicy łagodniejszych rozwiązań zadowolą się lżejszym i tańszym rozwiązaniem w postaci takich modeli jak Junak 121, 123 czy też 131.
Mogłoby się wydawać, że sukces marka zawdzięcza wykorzystaniu legendarnego logo “Junak”, które dla wielu Polaków jest wręcz sentymentalne. Jednak Karol Kopytek inaczej wyjaśnia spektakularny wzrost sprzedaży.

Wszystkie te konstrukcje są już znane na rynku i łącznie przejechały setki tysięcy kilometrów ciesząc się bezawaryjną i nieprzerwaną pracą. Jestem przekonany, że to właśnie opinie właścicieli motocykli Junak w dużym stopniu sprawiają, że te propozycje cieszą się tak dużym zainteresowaniem w sezonie 2015.

Czy rzeczywiście tak będzie? Czekamy na Wasze opinie dotyczące nowych motocykli ze stajni Junaka.

Inne publikacje na ten temat:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button