Motocykl zachowany w stylistyce obowiązującej w latach 80, nawiązujący do legendarnej Suzuki GS. Kompaktowe rozmiary i niska masa własna sprawia, że jest to niezwykle łatwy do opanowania motocykl o świetnych osiągach. Ciekawostką jest fakt, iż Romet Classic 400 będzie można kupić z opcjonalnym wózkiem bocznym.
Wbrew pozorom Romet Classic 400 to sprzęt o dwóch skrajnych obliczach. Wizualnie nie brak tu "dostojeństwa", jednak po przekręceniu manetki motocykl zdradza swoją drugą, bardzo agresywną naturę.
To zasługa nie tylko jednocylindrowego silnika o mocy niemal 20 kW zasilanego wtryskiem (EFI), ale przede wszystkim małej masy (151 kg). Za sprawą dobrego wyważenia motocykl pewnie się prowadzi, nawet przy wysokich prędkościach. Przy tym daje kierowcy sporo komfortu - miękkie lagi przednie i optymalnie dobrana kanapa spełnia swoje zadanie.
Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B
Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.

Zastrzeżenia z kolei kierujemy do tylnego układu hamulcowego. To zwykły bęben, który podczas krótkiej jazdy testowej nie spisywał się zbyt dobrze. Być może odpowiednia regulacja jest w stanie nieco zachęcić zaciski do bardziej wydajnej pracy.
Design Rometa Classic 400 jest do bólu konserwatywny, co z pewnością dla wielu będzie najlepszą rekomendacją do zakupu tego sprzętu. Tym bardziej, że według zapewnień producenta w 2016 roku będzie możliwość nabycia także opcjonalnego wózka bocznego. Musicie przyznać, że ten zestaw wygląda niezwykle ciekawie.
piekny moto,ale moze ktos wytlumaczy,jezeli jezeli ma jeden cylinder to po co dwie rury wydechowe. Pozdrawiam
piekny moto,ale moze ktos wytlumaczy,jezeli ma jeden cylinder to po co dwie rury wydechowe. Pozdrawiam
Po pierwsze to 4-zaworowiec ma dwa ssące i dwa wydechowe zawory i być może łatwiej było dać dwa tłumiki a po drugie wygląd i prezentacja….