Zipp zaprasza do środka. Wchodzisz?

Skuterowo.com dziś zaprasza Was na wycieczkę do centrali lidera rynku skuterów – Firmy Zipp. Razem z nami możecie poznać proces projektowania, sprzedaży, zaopatrzenia i realizacji strategii na polskim i europejskim rynku jednośladów. Zobaczycie też jak wygląda największy polski magazyn z częściami zamiennymi do skuterów oraz w jaki sposób bada się obecne na rynku pojazdy i wprowadza do nich modyfikacje.

Fot.: Skuterowo.com

Leszek Śledziński

Emerytowany dziennikarz motoryzacyjny portalu Jednoślad.pl

Inne publikacje na ten temat:

9 opinii

  1. Tak do pracy.
    Nic ciekawego jak słyszę Chiny.
    Powinno być Polska i nasze fabryki ,a nie za miskę ryżu i cena od 3-5 tyś.
    Mam nadzieję ,że cena zaporowa na produkty z Chin wyniesie +500%.
    Na podobne produkowane w kraju 0 VAT.
    Smutne ,że dajemy się ograbiać.
    Mam Vegę i powiem ,że jest to Panowie lipa.
    Korozja by ją zjadła w pierwszym sezonie.
    Rozebrałem to do śrubki nie miałem już siły czekać na te naprawy gwarancyjne. Dilerka to lipa.
    Wymieniłem wszystko nawet ramę na nowo spawałem i wzmacniałem.
    To co było to chyba spawał dzieciak ze stritem.
    Poprzekręcane gwinty i nic więcej.
    Może mam Vegę lecz już nie Przasnysz Chiny tylko Wrocław Polska.
    Owszem części na wymianę też robią Skośnoocy lecz z Tajwanu i są o 1000 razy lepsi w tym co robią.Jak wspomnę Muchę lub nawet Ogara
    to łza się w oko wciska lecz na tamte zło… czasy było to wykonane w super jakości. Mamy wszystko najlepsze tylko nie umiemy wynagrodzić personelu firmy no chyba ,że chodzi o prezesa i sekretarkę.
    Postawcie na nasze linie produkcyjne i nasz umierający przemysł, a….. zapomniałem ,że tu się nic nie opłaca.
    Narka!!

  2. No prawda co piszesz a już nie wspominam ile było projektów samochodów które po wejściu w produkcję podbiły by światowe rynki.Po pierwsze osiągami,a po drugie niespotykanym designem jak na lata osiemdziesiąte.To były bardzo nowoczesne projekty,gdyby weszły w życie teraz bylibyśmy z pewnością potentatem w dziedzinie motoryzacji.Jeśli chodzi o motocykle było to samo chociaż dłużej się utrzymały.To fabryki i tak zaczęły powoli upadać i wszystko zanikło.Oczywiście jeden z drugim musiał przyblokować świetnych inżynierów …

  3. No właśnie pisząc mojego posta myślałem o tej syrence 🙂 Gdyby weszła do produkcji byłby to motoryzacyjny przełom…Szkoda…

  4. Firma Zipp ponoć zaproponowała nam skutery na wyprawę dookoła Polski. Ale po naszym kontakcie nie dostaliśmy nawet odzewu 🙂 Ot słomiany zapał Zippa

  5. A tak oglądając filmik 🙂 – czemu ten Pan który prowadzi wózek widłowy nie posiada kasku na głowie???? Zmieńcie to bo inspektorzy BHP Was zajadą:) za nieprzestrzeganie przepisów BHP (to do Zipp)

    p.s.

    Nie ubliżając nikomu ale ten dyrektor na Polskę nie może zapomnieć o literze “e” – jest poprostu nie medialny:)

  6. Wodzu, ten wózek ma klatkę ochronną 😉
    Syrenka Sport to nic, w porównaniu z najnowszymi modelami Merców, czy BMW spod ręki polskich projektantów.. Czy widział z ktoś z Was motocykl Munch Mamut? zgadnijcie kto to cudo projektował i gdzie produkowane były do niego części składowe..

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button