Zipp Pro 50: Nowe kolory, mocniejsza rama

Pro okazał się hitem sezonu 2011. Zipp w ciągu zaledwie kilku miesięcy wyprzedał wszystkie dostępne egzemplarze. Nowa partia, przewidziana na przyszły rok została zmodyfikowana i udoskonalona.

Każdy produkt potrzebuje zmian. Po sezonie sprzedaży postanowiliśmy zmodyfikować PRO 50 poprawiając jego komfort, bezpieczeństwo i jakość które to cechy zawsze są priorytetami przy konstrukcji naszych pojazdów – zaznacza producent.

W trakcie projektowania Pro 50 w 2010 r. głównym założeniem było stworzenie odpowiedniego układu napędowego dla tak dużej konstrukcji. W tym celu wszystkie układy napędowy zostały dokładnie przeliczone (skrzynia biegów, zębatki, średnica-szerokość kół itd.), zmniejszono masę pojazdu wyjściowego oraz dopasowano odpowiedni układ zasilania. Dzięki temu udało się wypracować doskonałe parametry, które pozwoliły uzyskać osiągi trakcyjne motoroweru Pro 50.

DHamulce w Zipp Pro 50odatkowo zoptymalizowano działanie tylnego układu hamulcowego. Wydłużono również długość przewodu hydraulicznego.
Równie istotną modyfikacją w Zipp Pro 50 na sezon 2012 jest wzmocnienie ramy pojazdu. Dodano m.in. uchwyty mocujące w miejscach największych obciążeń w celu zwiększenia sztywności i wytrzymałości ramy – dodaje Zipp.

Polepszono również układ ładowanie akumulatora – oświetlenie podłączone jest obecnie do prądnicy, dodatkowo zwiększono moc żarówek reflektora.

Zobacz test Zipp Pro 50 (2011):

Więcej o 

Ciąg dalszy pod materiałem wideo

Leszek Śledziński

Emerytowany dziennikarz motoryzacyjny portalu Jednoślad.pl

Inne publikacje na ten temat:

9 opinii

  1. Ciekawe czy obrotomierz poprawili…
    Skończą się wtedy teksty: “mój pro 50 ma jeszcze blokady, bo przy 90km/h mam 3 tys./min, więc jak zdejme blokady to 160 poleci…”
    Hehe 😉

  2. Ciekawy motorowerek i napęd jak ścigaczu łańcuchowy
    Jeżeli komuś zależy na wyglądzie skuter warty polecenia 🙂
    PZDR

  3. No wiesz, zawsze można większy cylinder dać, zębatki inne i osiągi się poprawią i wtedy pewnie da rade nawet dobrze jechać i silnik będzie miał siłę uciągnąć taką wagę + pasażer, poza tym to w końcu motorower a nie rasowy ściagacz, choć nie pogardził bym takim… podoba mi się 🙂

  4. Świetny – jak ktoś zwraca głównie uwagę na wygląd to będzie bardzo zadowolony! A osiągi – no cóż – jeśli chodzi o swoją klasę to zdecydowanie daje radę… A jak ktoś chce śmigać 200 km/h to pomylił sprzęty 🙂

  5. Jak dla mnie super zmiana wizualna i z tego co widzę dbają o bezpieczeństwo wzmacniając ramę. Ja mam czerwonego i zarzuciłem zestaw cylindra 70 ccm i śmiga super, naprawdę polecam. Dla mnie ważne, że wygląda jak ścigacz 🙂 i fajnie śmiga.

  6. fajny mini ścigacz, syn sąsiadki ma i śmiga z bandą po mieście – nie narzeka na razie,
    dobrze że producent ulepsza co świadczy wg mnie o profesjonaliźmie

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button