Zipp Pro 50 GT: Zdjęcia i dane techniczne

Na pierwszy rzut widać przeprojektowaną przednią czachę razem z reflektorem. Wygląda dużo fajniej, niż w zwykłym Pro 50. Dodatkiem są również ledowe kierunkowskazy z przodu i z tyłu. Wersja GT też nie jest wolna od, które posiada zwykły Zipp Pro 50. Na przykład dalej obrotomierz nie działa tak jak trzeba. Jest mega flegmatyczny. Generalnie sprzęt wygląda naprawdę dobrze, zwłaszcza w takim malowaniu. Nowy Zipp Pro 50 GT wiemy, że się podoba i robi wrażenie nie tylko na kierowcy.

Więcej o: Zipp Pro 50 GT

[nggallery id=135]

Dane techniczne:

Silnik Jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony powietrzem
Pojemność 49 ccm
Sprężanie 7,3:1
Moc maks. 3,3 KM przy 7500 obr/min
Maks. moment obrotowy 2,5 Nm przy 5000 obr/min
Starter elektryczny lub nożny CDI
Akumulator 12V/5Ah
Podwozie Rama z rury stalowej
Zawieszanie p/t widelec teleskopowy/wahacz stalowy, jeden centralny element resorująco-tłumiący
Hamulec p/t hydrauliczny tarczowy/hydrauliczny tarczowy
Opony p/t 110/70-16 140/70-16
Pojemność zbiornikapaliwa 12 l

Ania Grzelak

Kobieta o nietypowej pasji. Mając trzynastkę na karku jeździła klasycznym Simsonem. W wieku 18 lat kupiła pierwsze 650 ccm. Jej garaż to cały przekrój segmentów od małego skutera, przez maxi Burgman po klasycznego nakeda.

Inne publikacje na ten temat:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button