Aktualnie czytasz:
Zipp Parco 50: Test na Finiszu
6

Dobiega końca nasz wideo test Skuterowo.com. Zipp chwali się, że ich mały i lekki skuter z czterosuwowym silnikiem spala po mieście mniej niż 2.5 L paliwa na stówkę. Czy to prawda? Wkrótce nasze wyniki. Zobaczcie jak sprawdzamy Parco.

Ekonomia to nie wszystko. Liczy się też wygląd i wrażenia z jazdy. Design nie jest wcale najgorszy. W porównaniu z np. z Vaporem sprzed kilku lat widać ogromny postęp – tanie, a jakoś wygląda. Nie będziemy mieli obciachu podczas podjeżdżania pod szkołę czy miejsce pracy. Przedni reflektor nawiązuje nieco do znanego Wam Peugeota Kisbee. Z detali trudno nie zauważyć też pseudokarbonowych dodatków, które komponują się całkiem nieźle. A jakie wrażenia z jazdy? Nawet przyjemnie śmiga się tym małym mieszczuchem. Więcej naszych wrażeń z testu Parco już wkrótce…

Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
0%
Interesujące
0%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%
6 Komentarze