Zipp Parco 50: Test na Finiszu
Dobiega końca nasz wideo test Skuterowo.com. Zipp chwali się, że ich mały i lekki skuter z czterosuwowym silnikiem spala po mieście mniej niż 2.5 L paliwa na stówkę. Czy to prawda? Wkrótce nasze wyniki. Zobaczcie jak sprawdzamy Parco.
Ekonomia to nie wszystko. Liczy się też wygląd i wrażenia z jazdy. Design nie jest wcale najgorszy. W porównaniu z np. z Vaporem sprzed kilku lat widać ogromny postęp – tanie, a jakoś wygląda. Nie będziemy mieli obciachu podczas podjeżdżania pod szkołę czy miejsce pracy. Przedni reflektor nawiązuje nieco do znanego Wam Peugeota Kisbee. Z detali trudno nie zauważyć też pseudokarbonowych dodatków, które komponują się całkiem nieźle. A jakie wrażenia z jazdy? Nawet przyjemnie śmiga się tym małym mieszczuchem. Więcej naszych wrażeń z testu Parco już wkrótce…
zbnana już od dawna jednostka 139qmb spala przy dobrej regulacji 2.3l
Moj coliber pali 2L
Jeju kolejne dziecko chińskiej motoryzacji w sumie odświeżany kotlet . Niema sensu ich opisywać bo te 4t to tak naprawdę to samo w 3 rozmiarach i różnej stylistyce z nieco inaczej zestrojonym zawieszeniem. Jeśli zdjąć bude to to samo!!
Posiadam tego o to skutera naprawde polecam 😉
Ja posiadam ZIPP TOROS , NAWET PALI 2 L NA 100 KM bo 4 litrami ujechałem 220 km czyli opłaca się xd:)
TYLKO GWARANCJA PODLEGA SKUTEROWI 2 LATA LUB 5 000 KM JA ZROBIŁEM 6500 KM W TRZY MIECHY KIEDY URWAŁ MI SIE PASEK I SPRZĘŁO JUZ NIE PODLEGAŁ GWARANCJI .