Zipp Parco 50: Test na Finiszu

Dobiega końca nasz wideo test Skuterowo.com. Zipp chwali się, że ich mały i lekki skuter z czterosuwowym silnikiem spala po mieście mniej niż 2.5 L paliwa na stówkę. Czy to prawda? Wkrótce nasze wyniki. Zobaczcie jak sprawdzamy Parco.

Ekonomia to nie wszystko. Liczy się też wygląd i wrażenia z jazdy. Design nie jest wcale najgorszy. W porównaniu z np. z Vaporem sprzed kilku lat widać ogromny postęp – tanie, a jakoś wygląda. Nie będziemy mieli obciachu podczas podjeżdżania pod szkołę czy miejsce pracy. Przedni reflektor nawiązuje nieco do znanego Wam Peugeota Kisbee. Z detali trudno nie zauważyć też pseudokarbonowych dodatków, które komponują się całkiem nieźle. A jakie wrażenia z jazdy? Nawet przyjemnie śmiga się tym małym mieszczuchem. Więcej naszych wrażeń z testu Parco już wkrótce…

Przemysław Borkowski

Kocha wszystko co ma dwa koła i silnik - nawet ten elektryczny. Gdyby wiertarka miała koła, też by na niej jeździł. Prywatnie fan dobrego rockowego brzmienia i kultur orientalnych.

Inne publikacje na ten temat:

6 opinii

  1. Jeju kolejne dziecko chińskiej motoryzacji w sumie odświeżany kotlet . Niema sensu ich opisywać bo te 4t to tak naprawdę to samo w 3 rozmiarach i różnej stylistyce z nieco inaczej zestrojonym zawieszeniem. Jeśli zdjąć bude to to samo!!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button