Aktualnie czytasz:
Zipp: Odświeżone logo i nowy serwis www
2
Publikacja Sponsorowana

Od kilku dni wchodząc na stronę Zipp.pl możecie podziwiać zupełnie nowy, dynamiczny serwis internetowy, który współgra z nowym, nowoczesnym logotypem marki.
Nieustanny rozwój to wychodzenie naprzeciw najwyższym standardom i upodobaniom klientów. Efektem tego procesu jest także odświeżony graficzny wizerunek marki Zipp, który stanowi swoisty znak rozpoznawczy, wyróżniający się na tle konkurencji. Nowy logotyp ma na celu jeszcze silniejsze identyfikowanie naszej firmy z innowacyjnością, oryginalnym designem i najnowocześniejszymi technologiami.

Nowe logo w symboliczny sposób przedstawia tożsamość marki Zipp. Odpowiednio dobrany aluminiowo-srebrny kolor reprezentuje innowacyjność oraz dynamiczność – cechy, które odróżniają Zipp od innych marek. Ponadto zastosowane efekty graficzne, przywołują na myśl skojarzenia z zaawansowaną technologią i niebanalnym, ewoluującym designem. Charakterystyczna pochylona czcionka symbolizuje dynamiczność naszej działalności, a także podkreśla niepowtarzalność i unikatowość naszych produktów. Plastyczna rzeźba logotypu uwypukla zaś moc i wyrazistość nieustannie rozwijającej się firmy. Kompozycja nowego logo kładzie nacisk na jeszcze silniejszy związek marki z branżą i ma w oczach klientów stworzyć spójny obraz produktów wyjątkowych, oryginalnych i najwyższej jakości.

Nowa identyfikacja wizualna i strona Zipp.pl podkreśla nasze cechy: innowacyjność, dynamiczność, oryginalność – wartości, które od dawna przyświecają nam przy wprowadzaniu unikatowych, autorskich pojazdów do naszych kolekcji.

Innowacyjność – wykorzystywanie nowoczesnych technologii, wyznaczanie nowych standardów obsługi klienta.

Dynamiczność – szybka reakcja na zapotrzebowanie rynku , dynamiczny i nieustanny rozwój, poszerzanie rynku zbytu – zarówno krajowego, jak i zagranicznego,

Oryginalność – niebanalny design, autorskie kolekcje, niepowtarzalność i unikatowość produktów

Odświeżone logo Zipp wyraźnie podkreśla także główne przesłanie marki: „Pewny wybór”. Stanowi graficzną realizację hasła, które jest jednocześnie obietnicą, jaką składamy naszym klientom. To także symbol potencjału, jaki posiada marka Zipp.

W naszym podejściu nie zmieni się natomiast to, co zawsze było naszą najmocniejszą stroną: jakość, wysoki standard obsługa klienta, nowoczesny design oraz profesjonalizm pracowników.

Zarząd Zipp Skutery Sp. z o.o.

 

Zobacz także:
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
0%
Interesujące
0%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%
O autorze
Zdjęcie profilowe Przemysław Borkowski
Przemysław Borkowski
10 od lat po Warszawie na dwóch kołkach. Piórem od lat po kartce. Przemysław Borkowski jest absolwentem dziennikarstwa na UW. Od najmłodszych lat pasjonuje się motoryzacją, zwłaszcza jednośladami. W swojej pracy łączy umiejętności zdobyte przez lata doświadczenia w prasie wraz ze swoją pasją. | Redakcja | Google+
2 Komentarze