Wyprawa skuterowa Litwa, Łotwa, Estonia: Kymco Vitality

Groda – skuterowy zapaleniec i bohater wielkiej wyprawy podczas której pokonał niemal 4000 w nieco ponad dwa tygodnie. Drugą ważną postacią jest jego pojazd: Kymco Vitality 2T, który bez problemów wiernie towarzyszył przez wszystkie kilometry wielkiej podróży. Zobacz relację z najdłuższej wyprawy skuterowej 2010.

Inne publikacje na ten temat:

19 opinii

  1. Czołem

    Jeździłem gdzie się dało i jak się dało 🙂 Przyznam, że nie patrzyłem czy można jeździć skuterem po drogach, po których przemieszczałem się. Zresztą gliniarze mnie widzieli ale nie zatrzymywali. Lubie iść na żywioł 🙂

    Nocowałem, podobnie jak z jazdą, gdzie się dało. Oczywiście podstawa to namiot. Najczęściej u kogoś na podwórku. Raz w hotelu, można go nazwać agroturystycznym a raz na campingu. No i jeszcze jeden raz w domu. Podarowano mi pokój z prawdziwym łóżkiem 🙂

  2. Kupiłem na Allegro zestaw “zrób to sam”. Kabelki+wtyczki+bezpieczniki. Tylko musiałem podłączyć pod akumulator i wszystko. Jedno zasilanie wyciągnąłem, żeby było w kufrze a drugie koło kierownicy. Przy kierownicy to wiadomo-nawigacja. W kufrze ładowałem baterie, telefon i kamerę. Miałem oczywiście kable z odpowiednimi końcówkami do tych wszystkich rzeczy.

  3. Czołem Daniel. Z przebiegu wynika to, co mówisz 🙂 Nieźle. Nie ma sprawy. Jak coś wykombinuję to powiadomię Ciebie. Dobrze wiedzieć, że nie jestem jedynym “szaleńcem” 🙂

  4. hehe ;d ja też mogę jechać Panowie 🙂 Mój keeway daje rade 🙂 w miesiąc zrobiłem 6500 🙂 już mam nabite 11 tys. 🙂 robie remont poważny 🙂 więc w następne wakacje, wybiore się gdzieś dalej 🙂 może Warszawa z kolegami pod siedzibę ;d całego portalu ;d

  5. Flash50 – co masz na myśli pisząc “remont poważny”? Ja właśnie zastanawiam się do jakiego przebiegu można jeździć?

  6. Też mi się wierzyć nie chce… Groda, Twoja Vitalka bez problemu powinna dojechać do 25-30 tysi i wtedy należy zrobić remont tzn. szlif (lub wymiania) cylindra, wymiana tłoka i pierścieni. Jeśli wał ma luzy to trzeba jeszcze wymienić łożyska. No i oczywiście skontrolować sam wał 🙂
    Oryginalny pasek (Bando vel Kymco) wytrzyma 10-12 tysi, wariator do 18 tyś. Przy około 20k może troche mocy tracić a spowodowane jest to coraz poważniejszym zatykaniem się katalizatora.
    Pozdrawiam.

  7. Daniel35lat-pisałeś, że chętnie przyłączysz się. Tu mam wstępny plan. Ale ostrzegam, że może nie udać się. Oczywiście ze względu na kasę. Bo tylko to zawsze trzyma człowieka.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button