Aktualnie czytasz:
Wymiana łożysk na wale i uszczeleniaczy: Tutorial
2

Tego typu zabiegi serwisowe często wydają się bardzo skomplikowane. Tak też jest w rzeczywistości. Jednak dzięki wideo tutorialowi inżynierów zza naszej zachodniej granicy można samodzielnie krok po kroku wymienić zarówno łożyska, jak i również uszczelniacze. W rzeczywistości mniej doświadczonemu mechanikowi wszystkie te czynności mogą zająć nieco czasu, jednak na finalnym etapie satysfakcja będzie ogromna.  Pamiętajcie o sortowaniu na bieżąco wszystkich części w taki sposób, aby nie było problemów przy ponownym montażu. Powodzenia!

Zobacz ciąg dalszy instruktarzu…

Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
33%
Interesujące
67%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%
O autorze
Zdjęcie profilowe Kosik
Kosik
Piaggio Typhoon 50
2 Komentarze
  • Zdjęcie profilowe
    pyjan
    2 sierpnia 2010 at 09:28

    Super sprawa.W serwisie ładnie za taką przyjemność kasują.Ja to przerabiałem przy kymco kb50 i przy simsonku – sam zrobiłem i było dobrze.Ale ściągacz do łożysk musi być.

  • Zdjęcie profilowe Gilbert
    19 sierpnia 2010 at 15:54

    Przy wymianie łożysk i uszczelniaczy w chińskich skuterach przyprawia o migrenę… W niektórych serwisach nie wiedzą co to znaczy „dobrze dokręcić śrubę kluczem pneumatycznym” walą ostro do oporu a potem w rękach to odkręcić to nie jedna k*** poleci… A co do wymiany wału i całej reszty to powiem tak: nie masz wielu i dobrych narzędzi to radzę się nie brać… wał musiałem w swoim nabijać żeby wlazł do karteru i tak samo żeby usadzić wariator i elementy do rozruchu. Kupujesz chiński skuter to przy naprawianiu będziesz mieć problemy.

    Pozdrawiam!
    Piotr