Vespa Sprint 50/125: Jak to jest zrobione

Najnowsza Vespa Sprint to najbardziej dynamiczna i sportowa Vespa w nadwoziu typu “small body”. Jej nazwa nawiązuje do pojęć ściśle związanych ze sportowymi modelami Vespa z lat 60. i 70. Nowa Vespa Sprint odzwierciedla dziedzictwo najszybszych i najbardziej młodzieńczych skuterów Vespa, proponując te same istotne elementy, które przyczyniły się do ich sukcesu wśród młodzieży, takie jak sportowy design siodełka i prostokątny reflektor, szczegóły, które odróżniają dziś model Vespa Sprint.

[nggallery id=184]

Tak jak Vespa Primavera zastąpiła cenioną i popularną wersję LX, tak Vespa Sprint zastępuje Vespa S (sportową wersję Vespa LX), kontynuując w ten sposób tradycję Vespa, która na tej samej solidnej i sprawdzonej bazie technicznej, proponuje dwa różne modele.

Vespa Sprint proponuje wiele zdecydowanych elementów silnie ją charakteryzujących i wyróżniających. Ekskluzywny projekt siodełka, w kolorze głębokiej czerni, na tle której wyróżnia się biała lamówka jest ewidentnym nawiązaniem do sportowych modeli Vespa.
Z przodu siodełka zamontowany jest wygodny haczyk na torbę, który zwiększa i tak już dużą ładowność Vespa Sprint. Schowek pod siodełkiem o pojemności 16,6 litra pomieści kask full- jet, więcej miejsca uzyskano dzięki zamontowaniu akumulatora w centralnym tunelu podestu. Nowa jest także kwadratowa forma uchwytu dla pasażera, który w połączeniu z nowym kształtem podestu zapewnia dużo przestrzeni oraz pozwala na przyjęcie komfortowej i bezpiecznej pozycji w czasie jazdy.

Leszek Śledziński

Emerytowany dziennikarz motoryzacyjny portalu Jednoślad.pl

Inne publikacje na ten temat:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button