Triumph Trophy SE: Cena, opinie i dane techniczne

Czym jest i co daje nam Trophy SE? Przede wszystkim niezwykle wysoki komfort podróżowania, nowoczesną technologię oraz silnik, który zapewni nam bezawaryjność oraz zachwycające osiągi. Płynna jazda, wysokie prędkości przy niskich obrotach to klucz do bycia zadowolonym ze swojego motocykla. Trophy SE to jednoślad przygotowany na dalekie eskapady, jednak równie dobrze poradzi sobie w miejskim gąszczu.

Pomimo swoich wymiarów i masy, prowadzi się go łatwo. Pod manetką dostępnych 134 KM. Dostępny w 3 wersjach kolorystycznych. Z dodatków, spotkamy się tutaj z tempomatem, elektrycznie regulowaną szybą, ABS, kontrolą trakcji i wieloma innymi funkcjami, które ułatwią nam żywot i sprawią, że nasza jazda stanie się jeszcze bardziej przyjemna.

  • SILNIK
  • Rodzaj: chłodzony cieczą, 12 zaworowy, DOHC, 3 cylindrowy
  • Pojemność: 1215 ccm
  • Średnica cylindra/Skok tłoka: 85.0 mm / 71.4 mm
  • Stopień sprężania: 11.0:1
  • Maksymalna moc: 134 KM (98,5 kW) / 8900 obr./min
  • Maksymalny moment obrotowy: 120 Nm /6450 obr./min
  • Układ zasilania: wielopunktowy elektroniczny wtrysk paliwa, Ride-by-Wire
  • Układ wydechowy: w systemie 3 w 1 z jednostronnym tłumikiem końcowym wykonanym ze stali nierdzewnej
  • Układ napędowy: wał kardana
  • Sprzęgło: mokre, wielotarczowe
  • Skrzynia biegów: 6-biegowa
  • PODWOZIE
  • Rama: aluminiowa, grzbietowa
  • Wahacz: jednostronny, aluminiowy z wałem kardana
  • Przednie koło: odlewane z aluminium 5-szprychowe 17 x 3.5 cala
  • Tylne koło: odlewane z aluminium 5-szprychowe 17 x 6.0 cala
  • Przednia opona: 120/70 ZR17
  • Tylna opona: 190/55 ZR17
  • Przednie zawieszenie: zawieszenie upside down WP 43 mm, elektronicznie regulowane tłumienie odbicia (sport/normalny/komfortowy), skok zawieszenia 127 mm
  • Tylne zawieszenie: zawieszenie WP monoshock z integralnym zbiornikiem oleju, elektronicznie regulowane hydraulicznie wstępne napięcie sprężyny (1up, 1up + bagaż, 2up), elektrocznie regulowane tłumienie odbicia (sport/normalny/komfortowy), skok zawieszenia 120 mm
  • Przednie hamulce: pływające podwójne tarcze 320 mm, 4-tłoczkowe zaciski Nissin oraz połączone hamulce (2-tłoczkowy zacisk RH aktywowany przez tylny hamulec), ABS (nieprogramowalny)
  • Tylne hamulce: pojedyncza tarcza 282 mm, 2-tłoczkowy zacisk Nissin, ABS (nieprogramowalny)
  • WYMIARY I MASA
  • Szerokość kierownicy: 858 mm
  • Wysokość bez lusterek: 1435-1555 mm
  • Wysokość siedzenia: 800-820 mm
  • Rozstaw osi: 1542 mm
  • Kąt pochylenia główki ramy: 27 °
  • Ścieżka: 119 mm
  • Masa bez płynów: 295 kg
  • Pojemność zbiornika paliwa: 26 litrów

Inne publikacje na ten temat:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button