Portal Motocyklowy Jednoślad.pl

Społeczność

Zaloguj się lub zarejestruj w Jednoślad.pl:  

Zarejestruj się

śmierć


Cudem uniknęli śmierci. 4 szczęściarzy na motocyklach #43 Social Jednoślad.pl

    Więcej o śmierć na Forum Jednoślad.pl



  • Czy ten jet force sie nadaje?

    Kolego, sluchaj jesli sprzedawca zklada nowa opone to w wiekszym wypadku chce ukryc intensywne palenie gumy, do tego skuterek jest po lekkim tuningu i pewnie jezdzil nim nie doswiadcznony nastolatek. Przebieg tez odstrasza ale na te sliniki to nie znaczy smierc. Dobrym wyborem tutaj okazuje sie ze nie jest na wtrysku poniewaz C-Tech to ga...

  • CO JEST Z ROMET ?

    rozumiem chcesz zatabowac nas na smierc.wskazniki w skuterach produkowanych w chinach maja poslizg.zalej do pelna,jesli nadal bedzie swiecic tzn ze uszkodzone.rozpisz odrobine punkt 1.jesli kolo nie trze o dane chlapacze to znaczy ze tak ma byc i problemu nie ma.jesli nie podoba ci sie-zdemontuj lub wymien kolo na mniejsze.kupiles wczoraj...

  • Opinie: Jazda skuterem bez OC? Ryzykowne

    Ja mam skuter i mam autokasko oc i co tylko można jesli sie jeżdzi skuterem czy czym kolwiek co ma 2 koła, lepiej wydać te 500zl na pelne ubezpieczenie. nigdy nie wiesz kiedy smierc będzie jechać z tobą....

  • Opinie: Życzliwość czy Frajerstwo?

    Trudno przewidzieć śmierć, jest ona ciągle tajemnicza i nieokiełznana... Ktoś ginie w przypadku a ktoś wręcz przeciwnie, http://smierc.org/, bawi się w testy kiedy umrę...Cóż o tym myśleć? Czy śmierć można, przewidzieć? Jeżeli tak, to może da się jej zapobiec......

  • Kask

    jego [kasku] smierc zapamietaj sobie raz na cale zycie: Nie kupuj sie kaskow uzywanych, chyba ze to taki zakozony kilka razy z gwarancja. ...

  • Śmierć za skuter?

    Na pewno i Ty chcesz wiedzieć kiedy umrzesz! Na stronie http://smierc.org znajdziesz 38 szczegółowo sformułowanych pytań, które pomogą Ci poznać datę, którą chyba każdy z nas chce znać. Wejdź i sprawdź!! http://smierc.org ...

  • Skuterowcy po 30-stce.

    Hej, chciałbym się dołączyć jak można :) Co prawda jestem w tej chwili tylko biernym pasjonatem skuterów. Żona nie pozwala odkąd weszła na stronę http://smierc.org, wypełniła za mnie test, na którym wyszło, że z takim trybem życia i hobby nie pożyję zbyt długo:) W sumie nawet lepiej bo teraz dba o mnie jak nie wiem co :)) ...

  • Pomóżcie wybrać :)

    mi się wydaje ten : http://otomoto.pl/romet-717-jak-nowy-M2566940.html Mnie śmieszy gdy mówią o ludziach ktorzy chcą kupić "motór" samobójcy, lub do motoru niehc kupi.a sobie trumne... bez sesnu. Slyszeslicie juz cos tego typu o skuterach? haha Ja raz slyszlam, ale do baardzo wiekowej babci, az zaczęlam wchodzic na strony typu : http://s...

  • "Skąd jesteś?" - Spis użytkowników skuterowo.com.

    Skąd jestem? Z pięknego miasta na podkarpaciu zwanego Rzeszowem. Teraz śniegiem tak przysypało, że głowa mała. Aż strach z domu wychodzić. A na ulicach - tych sami wiecie jak doskonale odśnieżonych- to mam dosłownie nieraz śmierć w oczach. Jak niektórzy jeżdżą to masakra. A'propo śmierci - polecam http://smierc.org, warto wejść i dowiedzi...

  • Toros F16 (podobno ZIPP) skuter z marketu.

    Dlaczego w niemalże każdej gazecie znajdziemy wzmiankę o tym co nas czeka? Ponieważ [url= http://smierc.org/news/index.php]horoskopy[/url] w dużym stopniu się sprawdzają, wie już o tym miliony ludzi! ...

  • OT ŚLĄSKI!

    Niewiem o co chodzi ale wtrące swoje 2 grosze tutaj !! U mnie na miescie był dzisiaj wypade. Skrzywowanie, babka w golfie wymusiła skuterzyscie. Zapierdolił. Karetka.. Niewiem co dalej. Poszukam na necie.. Baby pieronskie.. Niby lepsze od facetów w prowadzeniu na badaniach. Teraz widac ze gówno prawda.. Spieszyla sie i teraz ma.. Na sumie...



Ważne

Polecane porady, testy, opinie...

Listonosz na skuterze: Ciemno, zimno i…

Listonosz na skuterze: Ciemno, zimno i…

28 października 2012

Ten dzień był jak idź stąd i nie wracaj. Zanim zalałem poranną kawę popatrzyłem przez okno i już wiedziałem, że to będzie próba cierpliwości. Nie sądziłem jednak, że aż taka...

Blogi Skutery12 opinii

Junak NK 125: Opis, Cena, Zdjęcia, Dane techniczne

Junak NK 125: Opis, Cena, Zdjęcia, Dane techniczne

20 października 2016

Kontrola prawidłowego naciągu łańcucha to jedna z najważniejszych, codziennych czynności obsługowych motocykla i motoroweru. Dlaczego? Zbyt słabo naciągnięty będzie skutkował zwiększonym zużyciem zestawu napędowego i pogorszoną trakcją, zbyt mocno, uszkodzi łożyska wałka zdawczego skrzyni biegów, lub pęknie na większych nierównościach. W jaki sposób prawidłowo go wyregulować? Odpowiadamy poniżej. Kiedy łańcuch jest prawidłowo wyregulowany? Zasada jest […]

125 ccm Zdjęcia0 opinii

Test Benelli Pepe 50/125: Skuter nie tylko dla pań

Test Benelli Pepe 50/125: Skuter nie tylko dla pań

12 kwietnia 2011

Benelli Pepe spędził z nami tydzień, pokazał w tym czasie, że nie jest przeciętnym jednośladem jakich na naszych drogach setki.

Skutery Testy14 opinii

Portal i Forum Motocyklowe Jednoślad.pl

Portal i forum motocyklowe Jednoślad.pl wykorzystuje pliki sesji cookie. © 2005-2016 Wydawca: Jednoślad.pl. Grupa OnAir!, 01-231 Warszawa, Płocka 5a, Polska. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jednoślad.pl to funkcjonujący od 2005 roku portal motocyklowy oraz forum dla sympatyków skuterów, maxi skuterów 125 ccm, motorowerów i motocykli 125 ccm.