Portal Motocyklowy Jednoślad.pl

Społeczność

Zaloguj się lub zarejestruj w Jednoślad.pl:  

Zarejestruj się

osiągi


30 minut jazdy na Junak M16 320. Sprawdzam osiągi i v-max #52 Szybcy i Wolni Vlog
  • Test Yamaha Aerox R: Sportowa bestia

    Test Yamaha Aerox R: Sportowa bestia

    W 1997 r. Yamaha zaprezentowała swój sportowy skuter o pojemności 50 cm3 o nazwie Aerox. Od tego czasu nic się w nim nie zmieniło nie licząc małych zmian w mechanice. Skuter jest z 2008 r. i ma przebieg troszkę ponad 5000 km. Skut

    06 kwietnia 2010

    Więcej o osiągi na Forum Jednoślad.pl



  • Osiągi Barton fr 50ccm z 80ccm

    to zalezy jak mocny bedzie ten cylinder i jak wysoko będzie się kręcił ...

  • Yamaha derbi fenix cokolwiek o tym motorowerze.

    Ok.paci.Widzę że można liczyć na twoje porady. ...

  • Skuter słabe osiągi.

    tak wiemy. pisałeś o tym poprzednim wątku. http://www.jednoslad.pl/forums/topic/skuter-problem-z-predkoscia#post-313539 i tego tematu się trzymaj. Zamykam to. ...

  • Od czego zacząć tuning skutera zipp simpli?

    No to skojażyłem taki zestaw aby i wilk był syty i wilk był syty:D http://allegro.pl/cylinder-ceramiczny-80-cm3-nikasil-minarelli-a-c-i5781637630.html do wyboru http://allegro.pl/wydech-giannelli-extra-v2-minarelli-lezace-ac-neos-i5731060230.html http://allegro.pl/wydech-tecnigas-q-tre-minarelli-lezace-aerox-i5764019300.html http://alleg...

  • Piaggio Sfera 125 4T - jakie są jego osiągi?

    przy 95 km/h szarpnie i trzeba ująć gazu , nie wiem czy posiada on blokadę obrotów , może ktoś móglby udzielić mi informacji na ten temat ...

  • Membrana Gaźnik Gilera DNA 125 4t 2003r

    Dobry :) Mam taki problem,że gdy kupilem Gilere to podziurawila mi sie membrana w gazniku ta gumka jak wiecie i motor mi sie dusi ,przydławia i wogole.Pokleiłem to no wiadomo lepiej ale jest sparciala i juz ma kilka łat i to obniza osiagi.Motor Mi sie nie wkreca w maxymalne obroty bo czuje roznice gdy jeszcze byla w miare dobra ta membran...

  • Jaki skuter do spokojnej jazdy??

    tyle ze to juz motocykl ma wieksza moc i jest sporo szybszy niz skuter 50 ale nie jest tak bezstresowy w prowadzeniu na skuterze siadasz, odkrecasz gaz, po chwili masz predkosc maksymalna zblirzona do roweru i juz raczej sie nie zabijesz chyba ze sie bardzo postarasz w takim motocyklu raz ze musisz bardziej sie ksupiac no bo masz wiecej r...

  • Pomoc w wyborze skutera do 300 ccm

    Witam, Mam w planach zakup skutera o pojemnosci ok. 300 ccm ( optymalnie na miasto i na autostrade). Do tej pory posiadalem jedynie mala 50-tke ( malaguti firefox) ktora do tej pory wystarczyla, jednak zmiana miejsca pracy wymusila na mnie zakup czegos nowego. Poszukuje skutera ktory bedzie optymalny do poruszania sie po miescie jak i ...

  • Romet 767 2t jaki sportowy wydech

    Witam wszystkich,chcialbym w swoim skuterku wymienic wydech na sportowy [odblokowany] tak zeby choc w niewielkim stopniu poprawily sie osiagi dodam tylko ze mam odblokowany moduł i tyle, a co do wydechu to tyle tego jest ze niemam pojecia co wybrac oczewiscie tak zeby pasował bez zadnych przeróbek no i pod silnik .Doradcie mi cos rozsadne...

  • Chopper 125 - Daelim, Keeway, Zipp czy inny?

    witam serdecznie jako ze nowe przepisy odnosnie 125 weszły w zycie chcialbym zakupic swoje pierwsze male moto. do rzeczy: zastanawiam sie nad chopperem, i tylko chopperem. chcialbym zeby motorek byl stosunkowo duzy, zeby nie wygladac na nim jak na świni :P :) oraz ze pewnie czasem bedziemy jedzic z dziewczyna. mam 175cm wzrostu, nie jeste...

  • Nowy, lepszy gaźnik?

    Witam mam juaka 901 nie dawni natknąłem się na temat iz wiekszy gaznik moze poprawic osiagi.. szukalem na allegro i mozna nawet znalezc gazniki za 150 zl. I stąd moje pytanie: - czy moge spodziewac sie leoszych osiagow po wymianie gaznika ? Jeszcze jedni mam pytanie oplaca sie lac do 4t wysoko oktanowa benzyne( jakas mieszanke) np 100 ? ...

  • Zipp PRO 50 v max 45.

    Witam, zakupiłem nowego zippa pro 50 z 2014 roku. Aktualnie go docieram, mam przejechane okolo 600 km wiec nie chcialem go jakos bardzo katowac, ale zauwazylem ze 45 km/h, 50 na goracym silniku to jego limit. Myslalem ze ma blokady, ale po wizycie w serwisie okazalo sie ze nie. Jestem zdziwiony bo wszedzie ludzie pisza ze jezdza te 65/70 ...

  • Barton Fighter nieodpala na zimnym silniku.

    snajper061 - przebieg to około 4700km a osiagi to 60/65 zalerzy jak lezy xD Piotr - rozrusznik kreci jak dawniej, nieuslyszalem rzadnej zmiany niemand - Gaźnik był ostatnio czyszczony, wyregulowany moze nie na celujacy ale dobrze bo motorek jezdzil dobrze. Wszystko sie zaczeło tak z 4/5 dni po czyszczeniu i wyregulowaniu. Pierwsze byl pro...

  • Peugeot SpeedFight 2 - brzęczenie.

    Witam. Mam speedfighta 2. Rocznik 2008. Przebieg 6.500km. Gdy odpale skuter to na wolnych obrotach coś lekko brzęczy (Tak jakby jakaś sprężyna) Jak go mocniej przygazuje to tego nie słychać, Ale jak spada z obrotów to słychać bardziej, A jak ma wolne obroty to tak minimalnie. z Osiągami nic się nie dzieje. Setup: Wydech TECNIGAS Wariator:...

  • Przygód z Lifanem ciąg dalszy, plany!

    gaźniki motoforce podobno lubią się rozpadać, rozszczelniają się. Poszedłbym w żeliwne cylindry Stage6 Streetrace i gaźnik Stage6 (troche lepsza kopia delorto). nawet nie tyle poszedłbym co wręcz poszedłem. do gaźnika nie doliczyłeś sobie ssania (manualnego) a to jest kolejne 150zł. membran. No i świeca. Przy dobrym cylindrze gaźnik mini...

  • Piaggio X9 250 - wymiana paska napędowego.

    Może pasek za luźny? Może sprzegło? Troche zgadywanka, jak reanimacja teściowej przez telefon. Skoro problem zaczął sie od paska to tu bym szukal przyczyny. Nie widze dokladnie, nie mam pewnosci ale chyba na wariatorze jest w pozycji maxymalnie najwyzszej i na sprzegle tez. A w stanie powinien byc na tyle krotki by takie ustawienie bylo n...

  • Blokady Kymco Super 9.

    Witam, zakupilem niedawno super 9, ktorej osiagi sa bardzo zadowalajace, lecz jedzie on troche wolniej niz taki sam, starszy o rok i z wiekszym przebiegiem jaki ma moj kolega... Poprzedni wlasciciel zapewnial ze wszystkie blokady sa zdjete, co w sumie jest prawdopodobne bo osiagam 80km/h bez problemu ale troche mniej niz s9 kolegi. Bezsk...

  • Zipp Zico Simpli 2t problemy z elektryka

    problem polega na tym ze po wymianie sprerzynek sprzegla na mieksze i sprerzyny centralniej 22% plus i rolek z wariatorem osiagi sie pogorszyly a mialy polepszyc skuter fajnie startuje 6 7 tys obrotow spada do 5 6 tys i powoli sie rozpedza do 55 a potem juz leci ...

  • Jakby przerywanie pracy silnika podczas wchodzenia na obroty

    kolego 60kmh na silnikiu fmb [adaptowany przez chinczyków z hondy dax] masz blokady i to jakie czeka cie roboty;komin,gaznik,kruciec dolotu i zmież dolot w głowicy moduł ma blokade a i jak masz filtr storzkowy zamiast orginalu zalożony to tylko zwiekrzyles spalanie nie osiagi i cięzko go bedzie wyregulować jak opiszesz wymiary przelotuw ...

  • Jak duże przebiegi osiągają 50/125ccm?

    KM i Nm sa inne bo masz cykl pracy co obrot walu a nie co dwa wiec silnik 2x czesciej oddaje moc i mniej jej sam zuzywa. Seryjne 4t sie tak nie kreca bo zeby tak efektywnie zakrecic 4t ale tak zeby mial osiagi w calym zakresie to juz trzeba miec zmienne fazy rozrzadu - bo nie ma krzywki walka rozrzadu sprawdzajacej sie przy 4 i przy 10 ty...

  • zipp otis

    Witam, chcialem przedstawic Wam moj nowy nabytek. Nie jestem zagorzalym sympatykiem marki zipp ale zasugerowalem sie przy wyborze dostepnoscia czesci, jest obszerny dostep wszelakiej masci podzespolow no i dodatkowo sa tanie. Mialem wczesniej ince lambros ale niestety wsparcie czesciami szybko sie skonczylo, wiec ze tak powiem pogonilem s...

  • Kymco Agility City 2t - prędkość

    witam tez posiadam agility city 50 2t mam pytanie czy dobry wydech naprawde poprawi duzo osiagi?????,ja mam seryjny odcieta tylko rurka pozatym zmieniona tulejka i dyszka paliwa jedzie na prostej 60-65km a drugie pytanie to na jakim oleju jezdzicie ???? ...

  • Router City Line problem z odpalaniem.

    Witam, otóż skuterek mam 2 sezony, ściągnąłem blokadę z gaźnika i wymieniłem moduł cdi na odblokowany, skuterek 60-70 leci - takie osiagi mnie zadowalają - wiadomo nie chcę by coś odpadało podczas jazdy ;) Otóż mniej więcej po zdjęciu tych blokad skuterek przestał odpalać z rozrusznika - wgl. nie kręci, jak już za kręci nie ma szans żeby ...

  • Romet 700 - rolki.

    Żeby podnieść moc trzeba wymienić cylinder i parę innych dupereli. Co do rolek to najlepiej znać wagę fabrycznych i dać lżejsze pół grama na przyspieszenie lub cięższe pół grama na predkosć maksymalną (tutaj nie wiem czy cokolwiek to da). I nie większe odstepstwo niż pół grama, bo pogorszysz osiagi. Na prędkosć maksymalną polecam sportowy...

  • Aprilia sr 50 gasnie przy pełym gazie

    Witam wszystkich jestem nowy mam nadzieje ze uzyskam szybką i dobrą odpowiedz :) Moj Skuter to Aprilia sr 50 cacio z 2008 2t (gaznik) nie wiem jak to sie pisze i do konca nie wiem jaki model aprili słyszałem nazwe ze to cacio czy jakos tak moj problem polega na tym iz wczesniej moj skuter smigał bez problemu 80 km/h przewoziłem aprilie ...



Ważne

Polecane porady, testy, opinie...

5 przykładów dlaczego warto jeździć na motocyklu w ciuchach #44 Social Jednoślad.pl

5 przykładów dlaczego warto jeździć na motocyklu w ciuchach #44 Social Jednoślad.pl

20 grudnia 2016

Dzisiaj chciałem Wam pokazać dlaczego warto jeździć na motocyklu i motorowerze w ciuchach. Jednak ostrzegam, dzisiejsze zestawienie może dla niektórych wydać się drastyczne.

Motocykle Wideo1 opinia

Duże spalanie? Słabe osiągi? Wyreguluj gaźnik (skutery/motorowery)

Duże spalanie? Słabe osiągi? Wyreguluj gaźnik (skutery/motorowery)

05 marca 2010

Słabe osiągi? Za duże spalanie? To oznaka, że należy przyjrzeć się prawidłowej regulacji gaźnika, filtrom powietrza, paliwa i świecy. Oto tutorial, jak krok po kroku zabrać się za te na pozór skomplikowane czynności...

Motorowery Porady Skutery35 opinii

Ostrzeganie przed policją: Nie migaj, bo nie wiesz, kogo ostrzegasz

Ostrzeganie przed policją: Nie migaj, bo nie wiesz, kogo ostrzegasz

29 września 2014

"Nie ostrzegaj, bo nie wiesz, kogo ostrzegasz" - to nowa kampania, którą zorganizowała Komenda Powiatowa Policji w Żywcu. Akcja ta ma na celu poprawę bezpieczeństwa w na drogach, choć ma również szerokie grono przeciwników.

Wiadomości14 opinii

Portal i Forum Motocyklowe Jednoślad.pl

Portal i forum motocyklowe Jednoślad.pl wykorzystuje pliki sesji cookie. © 2005-2016 Wydawca: Jednoślad.pl. Grupa OnAir!, 01-231 Warszawa, Płocka 5a, Polska. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jednoślad.pl to funkcjonujący od 2005 roku portal motocyklowy oraz forum dla sympatyków skuterów, maxi skuterów 125 ccm, motorowerów i motocykli 125 ccm.