Prawo
 
Czytaj
21374
 
Czytaj
27826
 
Czytaj
30316

 
Czytaj
2667
Ważne
 
Czytaj
4314
 
Czytaj
42894
 
Czytaj
35122

 
Czytaj
19094
 
Czytaj
60972
Spróbuj innego filtra

Wybrane wyniki z forum jednoślad.pl. Zobacz wszystkie tematy dotyczące motobi-spider

 
17 września 2014

Motobi Spider 4T 80 ccm - rozregulowujące się zawory.

Witam, ostatnio wymieniałem cylinder z tłokiem w skuterze ponieważ skuter nie odpalał a kompresja wynosiła 4(po wymianie 14). Od wymiany cylindra co kilkadziesiąt km zawory się rozregulowują, a skuter znowu ciężko odpala. Regulowałem je już ok. 6-10 razy i mam tego dosyć, czy ktoś może wie jaka jest tego przyczyna?

 
4 października 2013

Motobi Spider brak mocy

Mianowicie chodzi mi o to iż po wymianie wału przestał chodzić tak jak powinien zaczął strzelać z gaźnika i nie wkręca się na obroty jego v-max teraz to jakies 45km/h (licznikowe) nwm od czego zacząć nigdzie lewego nie bierze bo uszczelki nowe przesmarowane delikatnie sylikonem i nie ma prawa ciągnąć lewego powietrza .Pomóżcie !! ^^

 
6 września 2013

Motobi Spider i Barton Challenger 4T - blokady - identyczne silniki YBT50QT-9.

Witam moim problemem jest moj skuter Motobi Spider z silnikiem YBT50QT-9,otoz przyspieszenie jest bardzo slabe,niedawno kupilem Bartona Challeger ,ktory mial identyczny silnik jak Motobi Spider. Challenger potrafil spalic gume na suchym asfalcie,jechal pod gorke w 2 osoby v-maxem. Motobi nie potrafi zadnej z tych zeczy pod gorke jak jade samemu jedzie okolo 50 km na godzine,ale z gorki to potrafi leciec i 90.Stad moje pytanie jak sciagnac blokady i gdzie sa one umiejscowione w Motobim, chce zeby jezdzil tak jak Challenger. Za niedlugo kupuje cylinder 72cc (80 nie istnieja) z nowa glowica bo w starej juz zawory padly i zalewa swiece olejem i teraz to calkowicie nie ma mocy i jedzie okolo 20-25 na godzine. Z gory dziekuje za pomoc ;)

 
26 czerwca 2013

Prędkość Motobi Spider 4t 139QMB

Witam wszystkich. Od miesiaca jestem posiadaczem skutera MOTOBI SPIDER. Zdaje sobie sprawe, ze pytanie ktore zadam moze byc jednym z xx na tym forum ale tak sie sklada, ze nie znam sie zbytnio na komputerach i nie wiem jak odszukac. Zatem jesli zadam pytanie do watku, ktory ktos wczesniej poruszal prosze o jakis link. Z gory dziekuje.
Na wstepie przedstawie historie nabycia skutera i wspomne cos o nim. Dokonalem zakupu w maju 2013. Sam skuter zostal wyprodukowany w 2008r. Ja odkupilem go od kolegi, ktory nigdy wczesniej go nie zarejestrowal. Mial przejechane zaledwie 60km. Skuter jest dosc wysoki jak na tego typu urzadzenia co chyba wynika z 12" kol. Fajnie sie pomyka po drogach dwukierunkowych w miescie ale problem pojawia sie kiedy wynurzam sie na droge o ruchu jednokierunkowym z 3 badz 2 pasami ruchu.
Istota tego problemu polega na tym, iz maly chinczyk jedzie zbyt wolno. Szukalem jakichs informacji na ten temat i wszedzie pojawia sie historia zblokowania modulem zaplonowym. Nie jestm jednak przekonany do konca gdyz pozostawiajac go na stopkach i odkrecajac manetke wchodzi na maksymalne wg mojej opinii oczywiscie obroty. Tak mniemam, gdyz kiedy jade takich obrotow nie jestem w stanie osiagnac. Coz to moze byc za blokada jesli taka jest w nim zalozona? Czy to jest dlubanie w kilku elementach pojazdu czy moze gaznik jest zdlawiony?
By the way: Po ewentualnej odpowiedzi prosze o info co sadzicie o 80ccm w takim urzadzeniu?
Pozdr4all


Jednoślad.pl Poleca
 
Triumph Tiger 1200 XC 2018 i Triumph Tiger 1200 XR 2018: Pierwsze tygrysy na wolności
Dołącz do Jednoślad.pl
Ostatnie wątki
Najnowsze
 
Czytaj
735
 
Czytaj
793
 
Czytaj
2142

 
Czytaj
21374
 
Czytaj
27826
 
Czytaj
30316


Top Ten
To się czyta:
Sortowanie
 
1
Zwiększone uprawnienia na prawo jazdy kategorii B 2018. Minister Infrastruktury odrzuca pomysł
 
2
Zastrzelił policjanta pod Wrocławiem. Wcześniej zbierał pieniądze na leczenie. Był zapalonym motocyklistą
 
3
Żegnamy motorowery 2T. Lista najlepszych i najciekawszych motorowerów
 
4
Koniec viaTOLL? Opłaty za drogi od listopada 2018 będzie pobierał GITD
 
5
Prawo jazdy kategorii AM 2018: Czy w ogóle warto inwestować w prawo jazdy AM? [OPINIA]
 
6
Prawo jazdy 2018: Nie stracisz prawa jazdy za punkty karne, ale pójdziesz na obowiązkowy kurs
 
7
Ubezpieczenie OC przypisane do kierowcy, nie do pojazdu. Jest pomysł posłów PiS
 
8
Kolejne obowiązkowe systemy bezpieczeństwa od 2018 roku. eCall, aktywny tempomat, a potem czarna skrzynka?
 
9
Jak pozbyć się śmiertelnych wypadków na drogach? W Jaworznie znaleziono sposób, bez użycia fotoradarów
 
10
Kradzione motocykle jeżdżą przez Polskę do Rosji. Kolejne zatrzymanie... tego samego złodzieja
WIĘCEJ
Popularne
 
 
 
 
 
Najnowsze
 
Czytaj
21374
Polecane
 
 
 
 
Zobacz 125 ccm
WIĘCEJ
Popularne
 
 
 
 
 
Najnowsze
 
Czytaj
735
Polecane
 
 
 
 
Zobacz Motocykle
WIĘCEJ
Popularne
 
 
 
 
 
Najnowsze
 
Czytaj
30316
Polecane
 
 
 
 
Zobacz Skutery
WIĘCEJ
Popularne
 
 
 
 
 
Najnowsze
 
Czytaj
30316
Polecane
 
 
 
 
Zobacz Motorowery
WIĘCEJ
Popularne
 
 
 
 
 
Najnowsze
 
Czytaj
2439
Polecane
 
 
 
 
Zobacz Katalog