Suzuki ADDRESS 125 2015 już w Polsce (zdjęcia)

Najmocniejszym punktem odświeżonego Suzuki ADDRESS 125 jest ekonomia jednostki napędowej. Według zapewnień producenta skuter ma spalać 2,04 l/100km uzyskując zasięg 225 km na jednym baku.

Silnik cechuje się wyjątkowo niskim tarciem wewnętrznym co według Suzuki ma zapewniać “niespotykane połączenie osiągów z niskim zużyciem paliwa”.

Zoptymalizowane zostały kąty ustawienia zaworów i kanału dolotowego oraz przekonstruowano wał korbowy. Ma to zapewnić nie tylko niski apetyt na paliwo, ale również większą kulturę pracy i mniejszy hałas. Dzięki elektronicznemu wtryskowi paliwa Suzuki ADDRESS 125 przyśpiesza dość żwawo, jednak producent nie podaje prędkości maksymalnej z jaką jest w stanie poruszać się ten pojazd.

[nggallery id=275]

Suzuki ADDRESS 125 pod względem wizualnym nie wyróżnia się niczym szczególnym – widać typowo japoński design, który wielu może się podobać. Na pierwszy rzut oka widać również sporych rozmiarów podłogę oraz kanapę.

Leszek Śledziński

Emerytowany dziennikarz motoryzacyjny portalu Jednoślad.pl

Inne publikacje na ten temat:

4 opinii

  1. Jakoś mnie to nie rajcuje zbytnio. To jest takie coś w stylu (obecnie już nader chińskiego) Kymco AC.
    Pozycja kierownika lub kierowniczki takiego jednośladu jest typowo krzesełkowa (nóg tutaj swobodnie nie wyprostujesz, więc nie odpoczną sobie przy dłuższej jeździe, a to chwilami jednak nieco irytuje i zwyczajowo męczy).
    Ale i tak jest już teraz stylistycznie nieco lepiej niż bywało to tę kapkę dawniej, tytułem…

    http://www.motocykl-online.pl/testy/Suzuki-Addres-i-Honda-Innova,4224,1

  2. Nie zostało tutaj dość jasno opisane co i jak napędza ten akurat model Suzuki.
    Mógłbym też wnikliwie tropić czy to jest akurat nowy model na 2015 rok czy to tylko… tzw. odgrzewanie kotleta na potrzeby naszego obecnego rynku sprzedaży 125-tek, ale żeby ten wątek nie umarł natychmiast śmiercią naturalną, podsycę tę małą iskierkę jego dalszego życia.

    http://www.youtube.com/watch?v=nx0etkhWVXI

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button